THEPOWERGAME
Tο δικαίωμα να προσβάλει νομικά την απόφαση για το διοικητικό πρόστιμο που της επιβλήθηκε πρόσφατα για αθέμιτη κερδοφορία σχεδιάζει να ασκήσει η Henkel Hellas, η διοίκηση της οποίας παίρνει αποστάσεις από τη συζήτηση περί ευθυνών των πολυεθνικών για την ακρίβεια και προσηλώνεται στην ανάπτυξη και στο πλάνο βιωσιμότητας.
Σε συνάντηση γνωριμίας με δημοσιογράφους, η Karolina Markiewicz-Kuskowska, γενική διευθύντρια της HCB (Henkel Consumer Brands), η οποία ανέλαβε και καθήκοντα προέδρου της Henkel για την Ελλάδα και την Κύπρο από την 1η Ιουνίου 2024, σημείωσε ότι είναι σε συνεργασία με τις αρχές και αποφεύγει τη συζήτηση περί πληθωρισμού στην Ελλάδα, καθώς έχει γίνει καθημερινότητα. «Ο πληθωρισμός σαφώς είναι ένα σημαντικό θέμα, ένα δεδομένο για τις χώρες της Ευρώπης, αλλά δεν μπορούμε να μιλάμε γι’ αυτό όλη την ώρα», σημειώνει. Σχετικά με τις τιμές στα προϊόντα της Henkel, που διακινούνται κυρίως μέσω του καναλιού του σούπερ μάρκετ, εξηγεί ότι μέσα σε ένα κατάστημα υπάρχουν χιλιάδες προϊόντα και μπορεί να βρεις κάποιο που να πωλείται ακριβότερα, αλλά ο μέσος όρος στο καλάθι δεν έχει διαφοροποιήσεις συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Μιλώντας για τη δραστηριότητα της Henkel Hellas, με παρουσία στην αγορά από το 1968, η κ. Markiewicz-Kuskowska σημείωσε ότι η εταιρεία απασχολεί σήμερα περίπου 200 εργαζομένους, διαθέτει εγκαταστάσεις αποθήκευσης, διανομής και γραφείων και στόχο έχει την περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων του χαρτοφυλακίου της. Αυτό περιλαμβάνει μερικές από τις πιο γνωστές μάρκες της αγοράς, όπως στα απορρυπαντικά Dixan, Persil, Bref, στα καλλυντικά Schwarzkopf, Palette, syoss και στις κόλλες τη Loctite. Στα προϊόντα με τις καλύτερες επιδόσεις περιλαμβάνονται το Bref, oι βαφές μαλλιών Palette, το syoss κ.λπ. Στις βαφές μαλλιών και στα προϊόντα styling είναι Νο1 παίκτης της αγοράς και στα απορρυπαντικά είναι στην 3η θέση της κατάταξης. Επίσης, διατηρεί συνεργασία στην παραγωγή με την ελληνική βιομηχανία απορρυπαντικών Rolco. Συμπεριλαμβανομένης της Κύπρου, ο κύκλος εργασιών, με βάση δημοσιευμένα στοιχεία του 2022, ανέρχεται σε 103 εκατ. ευρώ και μοιράζεται σχεδόν εξίσου σε απορρυπαντικά και προϊόντα περιποίησης.
Αναφερόμενη στην πολυεθνική, η κ. Markiewicz-Kuskowska σημείωσε ότι έχει παρουσία στην αγορά 148 χρόνια και από το 1876, που ιδρύθηκε από τον Fritz Henkel, και μέχρι σήμερα, που είναι εισηγμένη στο γερμανικό χρηματιστήριο, μέλος του δείκτη Dax, η πλειοψηφία των μετοχών της ελέγχεται από την οικογένεια Henkel.
Σημειώνεται, τέλος, ότι η Karolina Markiewicz-Kuskowska διαθέτει επαγγελματική εμπειρία 23 ετών, ξεκινώντας ως marketer, μετά στις πωλήσεις και στο trade marketing. Είναι μητέρα δύο παιδιών και συνδυάζει την οικογένεια με την καριέρα, έχοντας ενταχθεί στο δυναμικό της HCB από το 2013, καλύπτοντας ρόλους αυξημένης ευθύνης, όπως ο ρόλος της γενικής διευθύντριας της Henkel Beauty Care στην Τσεχία και τη Σλοβακία, ενώ από το 2022 ανέλαβε τη θέση της γενικής διευθύντριας της Henkel Consumer Brands για Ελλάδα και Κύπρο.
Διαβάστε επίσης:
ΑΒΑΞ: Κατασκευές, Συμμετοχές και νέες Επενδύσεις, οι τρεις πυλώνες ανάπτυξης