Γ.Δ.
1436.64 +0,38%
ACAG
-0,34%
5.83
CENER
+0,82%
9.78
CNLCAP
-1,44%
6.85
DIMAND
+0,95%
9.53
NOVAL
-0,93%
2.675
OPTIMA
-1,69%
12.78
TITC
+0,63%
31.9
ΑΑΑΚ
0,00%
5.1
ΑΒΑΞ
-1,15%
1.37
ΑΒΕ
0,00%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,70%
2.12
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+1,05%
2.88
ΑΛΦΑ
+0,58%
1.5555
ΑΝΔΡΟ
+2,17%
6.58
ΑΡΑΙΓ
+1,65%
11.1
ΑΣΚΟ
+1,08%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-0,95%
8.34
ΑΤΤΙΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,34%
5.82
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.05
ΒΙΟΣΚ
+0,60%
1.68
ΒΙΟΤ
-8,40%
0.218
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.575
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.48
ΔΑΑ
-0,15%
7.888
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,69%
11.7
ΔΟΜΙΚ
-0,29%
3.385
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,27%
0.31
ΕΒΡΟΦ
+1,94%
1.58
ΕΕΕ
-0,24%
33.24
ΕΚΤΕΡ
-0,62%
1.936
ΕΛΒΕ
0,00%
5.65
ΕΛΙΝ
-0,47%
2.11
ΕΛΛ
0,00%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.08
ΕΛΠΕ
-0,14%
7.13
ΕΛΣΤΡ
-2,82%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,23%
1.7
ΕΛΧΑ
+1,30%
1.864
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.285
ΕΤΕ
-0,05%
7.854
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.2
ΕΥΔΑΠ
-0,71%
5.56
ΕΥΡΩΒ
-1,31%
2.037
ΕΧΑΕ
+0,66%
4.55
ΙΑΤΡ
-3,15%
1.535
ΙΚΤΙΝ
-2,08%
0.3775
ΙΛΥΔΑ
+0,31%
1.605
ΙΝΚΑΤ
-1,94%
5.05
ΙΝΛΙΦ
-0,20%
4.93
ΙΝΛΟΤ
-1,16%
1.188
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.78
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,38%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-0,32%
3.16
ΚΑΡΕΛ
-3,53%
328
ΚΕΚΡ
+4,64%
1.465
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+2,01%
1.52
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.465
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.158
ΚΟΥΕΣ
-0,19%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-1,23%
12.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.83
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.11
ΛΑΒΙ
-1,08%
0.822
ΛΑΜΔΑ
+1,14%
7.12
ΛΑΜΨΑ
-2,07%
37.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.24
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.44
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.59
ΜΑΘΙΟ
-0,55%
0.718
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
+0,75%
3.375
ΜΙΝ
0,00%
0.56
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,18%
21.66
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.99
ΜΟΤΟ
+0,57%
2.63
ΜΟΥΖΚ
-0,81%
0.615
ΜΠΕΛΑ
+0,61%
23.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.65
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34
ΝΑΚΑΣ
+4,93%
2.98
ΝΑΥΠ
+2,21%
0.926
ΞΥΛΚ
+0,37%
0.274
ΞΥΛΠ
-1,00%
0.396
ΟΛΘ
-1,44%
20.5
ΟΛΠ
-1,30%
26.65
ΟΛΥΜΠ
+1,22%
2.48
ΟΠΑΠ
+2,49%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,60%
0.835
ΟΤΕ
+2,66%
15.05
ΟΤΟΕΛ
-1,57%
11.3
ΠΑΙΡ
-2,00%
0.98
ΠΑΠ
-2,45%
2.39
ΠΕΙΡ
+1,43%
3.964
ΠΕΡΦ
+0,30%
6.65
ΠΕΤΡΟ
-0,49%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,38%
3.915
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.218
ΠΡΕΜΙΑ
-1,50%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
+3,38%
4.735
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.89
ΣΑΡ
+2,01%
10.14
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,80%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+5,31%
1.685
ΣΠΕΙΣ
-1,83%
6.44
ΣΠΙ
-0,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.13
ΤΖΚΑ
0,00%
1.3
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.11
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,73%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,73%
3.965
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

H έξυπνη ιδέα της Volkswagen για να ενισχύσει την κερδοφορία της

Πολλές είναι πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες που  αναγκάζονται να κατασκευάζουν πιο πράσινα αυτοκίνητα αφού οι πελάτες θέλουν όλο και περισσότερα χαρακτηριστικά στα οχήματά τους, ωστόσο η Volkswagen καινοτομεί με τη λύση που έχει στα σκαριά.

Τι σκαρφίστηκαν οι Γερμανοί; Έχουν μια έξυπνη ιδέα για το πώς να ενισχύσουν την κερδοφορία της Volkswagen στη νέα πραγματικότητα.

Σύμφωνα με το caranddriver, το αφεντικό πωλήσεων και μάρκετινγκ της VW, Klaus Zellmer έδωσε πρόσφατα μια συνέντευξη στο TopGear και συζήτησε τη στρατηγική του κατασκευαστή για την επόμενη δεκαετία.

Αναγνώρισε ότι οι ενημερώσεις over-the-air είναι μια τεράστια ευκαιρία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες και σκιαγράφισε μια πολύ διαφορετική, αν και λογική, εικόνα του πώς θα μπορούσε να μοιάζει η εμπειρία αγοράς αυτοκινήτων στο μέλλον.

Ο Zellmer πιστεύει ότι η Volkswagen θα αρχίσει να παράγει αυτοκίνητα με όλα τα καλούδια προεγκατεστημένα, αντί να χρειάζεται να προσαρμόζει κάθε αυτοκίνητο στις ακριβείς απαιτήσεις κάθε πελάτη.

Αυτό θα κάνει την παραγωγή φθηνότερη και, στην καλύτερη περίπτωση, αν και λίγο ουτοπικό στην πραγματικότητα, σημαίνει ότι τα μελλοντικά οχήματα θα μπορούσαν να είναι πιο προσιτά για τους πελάτες.

Έτσι, η Volkswagen σκέφτεται πως θα μπορούσε να εκμισθώσει ορισμένα χαρακτηριστικά μόνο όταν τα χρειάζεστε.

Ο Zellmer έδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον παράδειγμα: τη μίσθωση της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ναι, η VW πιστεύει ότι οι πελάτες θα χαρούν να πληρώσουν για τα αυτοκίνητά τους για να οδηγούνται μόνα τους. Ανά ώρα.

«Όλα αυτά βασίζονται στην μοντελοποίηση κερδών και κόστους», δήλωσε ο Zellmer. «Αν ακολουθήσετε το παράδειγμα των μοντέλων αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4, το κόστος της εγκατάστασής του σε ένα αυτοκίνητο είναι τεράστιο: ένα πενταψήφιο νούμερο σε ευρώ. Ποιος θα το πληρώσει;

Δεν είναι για τη μαζική αγορά. Τώρα πάρτε την περίπτωση που την εγκαθιστούμε και μπορείτε να την ενεργοποιήσετε και απενεργοποιήσετε από απόσταση. Η μοντελοποίηση κόστους μας λέει ότι αν χρεώνουμε 7 € την ώρα για αυτόνομη λειτουργία οδήγησης επιπέδου 4, αυτή θα είναι μια κερδοφόρα επιχειρηματική περίπτωση.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!