THEPOWERGAME
Χαλάει η συμφωνία του Γραμματικού
-Στην κατασκευαστική πιάτσα υπήρχε η αίσθηση ότι το ένα από τρία έργα που θα πραγματοποιούνταν στην Αττική και αφορούσε τον ΧΥΤΑ στο Γραμματικό θα το αναλάμβανε η εταιρεία «Μεσόγειος». Αυτό όπως προκύπτει από τα νέα στοιχεία του ρεπορτάζ ίσχυε μέχρι πρότινος αφού εσχάτως και με αφορμή (και) τις εταιρικές αλλαγές στις κατασκευαστικές, έχουν αλλάξει άρδην εκτός από τους συσχετισμούς και τα δεδομένα. Πλέον όλα τα έργα της Αττικής που αφορούν τα απορρίμματα θα κριθούν σε ανοικτούς μειοδοτικούς διαγωνισμούς.
-Και μιλάμε για τεράστια ποσά επενδύσεων, κυρίως σε Σχιστό και Φυλή. Αυτός είναι ο λόγος που στο παιχνίδι έχουν μπει πλέον και νέοι μεγάλοι παίκτες, όπως για παράδειγμα οι Όμιλοι Μυτιληναίου και Βαρδινογιάννη. Τα σκουπίδια που μέχρι πρότινος τα μονοπωλούσε η «Ηλέκτωρ» του Λεωνίδα Μπόμπολα, είναι περιζήτητα. Μάλιστα όσοι γνωρίζουν τα χρήματα που πρόκειται να βγουν τα επόμενα τριάντα χρόνια, δεν αποκλείουν να δούμε και παίκτες του εξωτερικού να διεκδικούν μερίδιο από την πίττα των απορριμμάτων.
Τοποτηρητής Τούμπουρος
-Ο Λεωνίδας Μπόμπολας έχει αρχίσει να θεωρεί εαυτόν περιθωριοποιημένο, αφού αντιλαμβάνεται έστω και με καθυστέρηση ολίγων ημερών ότι δύσκολα θα μπορέσει να υλοποιήσει το όνειρο της ολικής επαναφοράς στην «Ηλέκτωρ». Πλέον εκτός από το γενικότερο management στην «Ελλάκτωρ», μαθαίνω ότι ειδικά για την «Ηλέκτωρ», οι Ολλανδοί έχουν ορίσει ως τοποτηρητή τον Κωνσταντίνο Τούμπουρο. Έναν άνθρωπο που εμπιστεύεται όσο λίγους ο Χένρι Χόλτερμαν.
! Χθες το Ανώτατο Δικαστικό Συμβούλιο αποφάσισε (μεταξύ των άλλων) για τον νέο Ευρωπαίο Εισαγγελέα, ο οποίος θα αναλάβει καθήκοντα στα μέσα του τρέχοντος μήνα.
Θέμα ρευστότητας στην ΑΒΑΞ
-Σωτήρια λύση για τη βιωσιμότητα της κατασκευαστικής ΑΒΑΞ ήταν κατά κοινή παραδοχή η δουλειά του Μετρό. Βέβαια συγκεκριμένο έργο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να λύσει τα μεγάλα και διαχρονικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η εν λόγω κατασκευαστική εταιρεία. Απεναντίας δεν είναι λίγοι εκείνοι που έχουν ήδη αρχίσει να προβληματίζονται για το κατά πόσον θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις ενός τόσο μεγάλου έργου.
-Στο υπουργείο Υποδομών, ο Γενικός Γραμματέας Γιώργος Καραγιάννης, που παρακολουθεί πολύ στενά τα συμβαίνοντα σε όλες τις εταιρείες, δείχνει πιο αισιόδοξος. Και ακόμη πιο αισιόδοξα είναι τα παλικάρια της V+O που εδώ και χρόνια διαχειρίζονται επικοινωνιακά τις τύχες του Ομίλου.
Καθυστερεί το Ελληνικό λόγω Σταϊκούρα
-Εσχάτως ο πρόεδρος Κυριάκος, ενημερώθηκε αρμοδίως ότι ένας από τους βασικούς λόγους που καθυστερεί το έργο του Ελληνικού, έχει να κάνει με την ολιγωρία που επιδεικνύει ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας. Μάλιστα δόθηκε αναλυτική ενημέρωση στον πρωθυπουργό.
-Και η εντολή ήταν συγκεκριμένη. «Αφήστε την γραφειοκρατία και προχωρήστε». Ωστόσο ο υπουργός ενοχλήθηκε γιατί θεώρησε ότι κάποιοι τον «έδωσαν στεγνά» στον Μητσοτάκη. Προφανώς δεν γνωρίζει ότι ο σημερινός ένοικος του Μαξίμου παρακολουθεί και μάλιστα στενά κάθε ενέργεια που σχετίζεται με το Ελληνικό.
! Ο Αθανασίου της Lamda είναι έτοιμος μέσα στον Ιούλιο να κόψει τις πρώτες κορδέλες και να ανοίξει τις πύλες του Ελληνικού στον κόσμο. Απαραίτητη προϋπόθεση για να συμβεί αυτό είναι να υπάρξει πολιτική αποφασιστικότητα από τον Σταϊκούρα και να μην περιμένει τους νομικούς να αποφασίσουν για μια τόσο μεγάλη επένδυση. Ωστόσο τώρα που ξεκίνησε να συνεργάζεται με την V+O εκτιμώ ότι θα βρίσκεται εντός χρονοδιαγραμμάτων. Για να μην σας πω ότι προβλέπω να κόψει τις πρώτες κορδέλες, πριν από τη γιορτή του Αγίου Πνεύματος.