Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Kaspersky: Τα ξενοδοχεία στο στόχαστρο των κυβερνοεγκληματιών

Ένα νέο δόλιο σύστημα επίθεσης που στοχοποιεί ιδιοκτήτες και προσωπικό σε ξενοδοχεία, προσπαθώντας να κλέψει διαπιστευτήρια ή να μολύνει υπολογιστές με κακόβουλο λογισμικό ανακάλυψε η Kaspersky.

Πιο συγκεκριμένα, τα δόλια emails, που παρουσιάζονται ως αλληλογραφία από πρώην ή πιθανούς επισκέπτες, εκμεταλλεύονται την έμφαση που δίνει η βιομηχανία φιλοξενίας στην εξυπηρέτηση πελατών για να παγιδεύσουν τα θύματά τους.

Τα παραπλανητικά emails μιμούνται έγκυρες ερωτήσεις ή παράπονα πελατών, που αποστέλλονται στις δημόσιες διευθύνσεις email του ξενοδοχείου ή εμφανίζονται ως επείγοντα αιτήματα από το Booking.com για την αντιμετώπιση ανεπιτήρητων σχολίων χρηστών. Ωστόσο, τα emails προέρχονται στην πραγματικότητα από επιτιθέμενους που στοχεύουν να εξαπατήσουν τους εργαζόμενους του ξενοδοχείου να αποκαλύψουν διαπιστευτήρια ή να κατεβάσουν κακόβουλο λογισμικό.

Οι απατεώνες δημιουργούν emails με πιστευτό περιεχόμενο, κάνοντάς τα να φαίνονται σαν γνήσια αιτήματα ή παράπονα πελατών, ένα συνηθισμένο κομμάτι των καθηκόντων του προσωπικού ενός ξενοδοχείου. Δεδομένης της μεγάλης αξίας που αποδίδεται στη φήμη στον τομέα της φιλοξενίας, το προσωπικό έχει την τάση να ανταποκρίνεται άμεσα σε αυτά τα emails. Αυτή η προθυμία αυξάνει την πιθανότητα να κάνουν κλικ σε κακόβουλους συνδέσμους ή να ανοίξουν επιβλαβή συνημμένα, πέφτοντας έτσι στην παγίδα. Οι επιτιθέμενοι χρησιμοποιούν δωρεάν υπηρεσίες email όπως το Gmail, οι οποίες χρησιμοποιούνται συνήθως από τους επισκέπτες, για να στείλουν τα δόλια emails τους. Αυτό καθιστά δύσκολο για το προσωπικό του ξενοδοχείου να διακρίνει μεταξύ νόμιμων μηνυμάτων και μηνυμάτων που περιέχουν απειλές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι δύο κατηγορίες των δόλιων emails που λαμβάνουν τα ξενοδοχεία

Τα δόλια emails σε ξενοδοχεία εμπίπτουν γενικά σε δύο κατηγορίες. Η πρώτη περιλαμβάνει παράπονα από πρώην επισκέπτες. Αυτά τα emails περιγράφουν αρνητικές εμπειρίες, όπως αγενές προσωπικό ή βρώμικα δωμάτια, μερικές φορές συνοδευόμενα από φωτογραφίες ή βίντεο. Ο στόχος είναι να ζητηθεί από το προσωπικό να κάνει κλικ σε συνδέσμους ή να ανοίξει συνημμένα που περιέχουν κακόβουλο λογισμικό. Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει emails που μιμούνται ερωτήσεις από πιθανούς επισκέπτες. Αυτά τα emails ρωτούν σχετικά με τις παροχές, τις τιμές ή τη διαθεσιμότητα ή ζητούν βοήθεια για τον προγραμματισμό του ταξιδιού. Ο στόχος της επίθεσης προφανώς είναι η συλλογή διαπιστευτηρίων προκειμένου να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά σχέδια επίθεσης ή να πωληθούν σε darknet φόρουμ.

«Οι επιτιθέμενοι συχνά εκμεταλλεύονται τις πιο ευάλωτες πτυχές μιας επιχείρησης για να επιτύχουν τους στόχους τους. Στον κλάδο της φιλοξενίας, εκμεταλλεύονται την αφοσίωση των υπαλλήλων στα ξενοδοχεία που προσπαθούν να είναι άριστοι στην εξυπηρέτηση πελατών. Μιμούμενοι ερωτήσεις ή παράπονα επισκεπτών, εκμεταλλεύονται τη δέσμευση του προσωπικού για γρήγορη επίλυση προβλημάτων, αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να πέσουν θύματα δόλιων συστημάτων. Για την προστασία από αυτές τις επιθέσεις, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εφαρμόσουν ισχυρά συστήματα φιλτραρίσματος email, να παρέχουν τακτική εκπαίδευση στους εργαζομένους σχετικά με την αναγνώριση κακόβουλων προσπαθειών και να θεσπίσουν πρωτόκολλα για την επαλήθευση της αυθεντικότητας των επειγόντων αιτημάτων πριν απαντήσουν», σχολιάζει η Anna Lazaricheva, αναλύτρια spam στην Kaspersky.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση spam και phishing της Kaspersky, τα phishing email και το κακόβουλο λογισμικό εξακολουθούν να αποτελούν σημαντική απειλή για τον κυβερνοχώρο. Πέρυσι, το Kaspersky Mail Anti-Virus μπλόκαρε 135.980.457 κακόβουλα συνημμένα email, ενώ το σύστημα Anti-Phishing απέτρεψε 709.590.011 απόπειρες πρόσβασης σε συνδέσμους phishing. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού phishing και τα κακόβουλα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου συχνά υποδύονται αξιόπιστες οντότητες και χρησιμοποιούν εξελιγμένες τακτικές κοινωνικής μηχανικής για να εξαπατήσουν τους παραλήπτες να αποκαλύψουν ευαίσθητες πληροφορίες ή να εμπλακούν με κακόβουλους συνδέσμους.

Διαβάστε επίσης:

Η δουλειά απ’ το σπίτι κοστίζει δισεκατομμύρια σε online shopping

Chanel: Πληθωρισμός και χειροποίητη κατασκευή ανεβάζουν τις τιμές

Πού κόλλησαν τα προγράμματα “Εξοικονομώ” – Οι αλλαγές που έρχονται

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!