THEPOWERGAME
Άνοδο 5,2% κατέγραψε ο όγκος των πωλήσεων στο λιανεμπόριο της χώρας τον Μάρτιο σε σχέση με τον Μάρτιο του 2022, με τις πωλήσεις να κινούνται ανοδικά στη συντριπτική πλειονότητα των επιμέρους καταστημάτων και ειδικότερα σε φαρμακευτικά και καλλυντικά, αλλά και σε τρόφιμα, ποτά και καπνό. Σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο η αύξηση ανήλθε στο 7,3%.
Ειδικότερα, ο τζίρος στο λιανεμπόριο αυξήθηκε σε:
- Φαρμακευτικά- Καλλυντικά (14,9%),
- Τρόφιμα- Ποτά- Καπνό (14,3%),
- Μεγάλα καταστήματα τροφίμων (10%),
- Ένδυση- Υπόδηση (9,4%),
- Καύσιμα και λιπαντικά αυτοκινήτων (8,1%) και
- Πολυκαταστήματα (4,6%).
Αντίθετα, μειώθηκε σε:
- Έπιπλα- Ηλεκτρικά είδη- Οικιακό εξοπλισμό (12%) και
- Βιβλία-Χαρτικά- Λοιπά είδη (5,5%).
Όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, ο γενικός δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιμές) παρουσίασε αύξηση 5,2% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2023, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024 σημείωσε αύξηση 7,3%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 6,2% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024.
Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών (κύκλος εργασιών σε τρέχουσες τιμές) παρουσίασε αύξηση 10,9% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Μαρτίου 2023, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024 σημείωσε αύξηση 10,1%. Ο εποχικά διορθωμένος γενικός δείκτης παρουσίασε αύξηση 6,5% τον Μάρτιο 2024 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2024.
Διαβάστε επίσης:
ΜETRO: Ενδιαφέρον, υπό όρους, για εξαγορές
Κομισιόν: Ενέκρινε ιταλική επιδότηση 2 δισ. για εργοστάσιο τσιπ
Το πράσινο τσιμέντο και ο χάλυβας θα είναι φθηνότερα από το 2045