Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Πώς η AI θα μπορούσε να αλλάξει τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Νέα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν να δώσουν στις επιχειρήσεις κοινής ωφελείας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να κάνουν το ηλεκτρικό δίκτυο και τη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πιο αξιόπιστα, σύμφωνα με πρώιμη μελέτη από το University of Michigan Transportation Research Institute (UMTRI) και την startup Utilidata.

Οι ερευνητές, σύμφωνα με το The Verge, χρησιμοποίησαν την AI για να αναλύσουν τη συμπεριφορά των οδηγών όσον αφορά στη φόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ελπίζοντας ότι αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να βελτιώσουν την εμπειρία τους και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας να προετοιμαστούν για την απότομη αύξηση της ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας. Μέχρι στιγμής, έχουν διαπιστώσει ότι η φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων μπορεί να αντλεί ρεύμα με ασυνεπή και χαμηλότερη ποιότητα ισχύος, γεγονός που μπορεί να φθείρει τον εξοπλισμό φόρτισης.

Αυτά τα προβλήματα σπαταλούν ενέργεια και θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε καταστροφή φορτιστών EV που έχουν γίνει όλεθρος για τους οδηγούς. Έτσι, η δυνατότητα άμεσης αναγνώρισης και ακόμη και πρόβλεψης αυτών των προβλημάτων με την τεχνητή νοημοσύνη θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι. Τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης θα μπορούσαν να προειδοποιήσουν τις επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας για το πώς η φόρτιση μπορεί να επηρεάσει το ηλεκτρικό δίκτυο, λέει η έρευνα. Και μπορούν επίσης να συμβουλεύουν τους οδηγούς για το πού και πότε να φορτίζουν και να βοηθούν τις εταιρείες φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων να συντηρούν καλύτερα τον εξοπλισμό τους.

Για αυτήν τη μελέτη, οι ερευνητές εγκατέστησαν ηλεκτρικούς προσαρμογείς μετρητών εξοπλισμένους με την πλατφόρμα AI Karman της Utilidata σε έξι σταθμούς φόρτισης EV στο Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν. Η Karman ανέλυσε την τάση, το ρεύμα, την ισχύ και άλλες δυναμικές μεταξύ Μαρτίου και Ιουνίου του περασμένου έτους. Οι συγγραφείς της μελέτης εγκατέστησαν επίσης συσκευές στα οχήματα 10 οδηγών που συχνάζουν στην πανεπιστημιούπολη για να παρακολουθούν τις συνήθειες φόρτισής τους.

Ενώ αυτό το έργο βρίσκεται ακόμη σε πρώιμο στάδιο, οι ερευνητές ελπίζουν ότι μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να προετοιμαστούν για τις προκλήσεις που έρχονται με τους ηλεκτρικούς στόλους οχημάτων. Στις ΗΠΑ, τα γηρασμένα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας καταπονούνται ήδη για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας από κέντρα δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης, εξόρυξη κρυπτογράφησης και τεχνολογίες καθαρής ενέργειας. Αλλά σε σύγκριση με ένα κέντρο δεδομένων, οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας δυσκολεύονται να προβλέψουν πότε και πού θα συνδεθούν τα ηλεκτρικά ηλεκτρικά οχήματα στο δίκτυο.

Τα βοηθητικά προγράμματα πρέπει να αντιμετωπίσουν αυτήν την απρόβλεπτη κατάσταση χωρίς δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να τους βοηθήσουν να προσαρμοστούν. Αυτά τα τυφλά σημεία γίνονται μεγαλύτερο πρόβλημα, όταν οι πελάτες συνδέουν όλο και περισσότερο τις δικές τους συσκευές στο δίκτυο όπως μπαταρίες για ηλεκτρικά ηλεκτρικά και ηλιακά πάνελ.

Ένα θέμα που εντόπισαν οι ερευνητές με αυτήν τη μελέτη ήταν η σύντομη, ασυνεπής κατανάλωση ρεύματος από οχήματα που σταματούσαν και άρχιζαν να φορτίζουν ακόμη και μετά την πλήρη εξάντληση της μπαταρίας. Αυτό όχι μόνο καίει την ενέργεια αναποτελεσματικά, αλλά μπορεί επίσης να υπερθερμανεί τα καλώδια και τους μετασχηματιστές. Διαπίστωσαν επίσης ότι η φόρτιση EV μειώνει την ποιότητα ισχύος, όταν η ηλεκτρική ενέργεια αποκλίνει από το ιδανικό εύρος τάσης και συχνότητας. Το τρεμόπαιγμα είναι ένα ενδεικτικό σημάδι χαμηλής ποιότητας ισχύος, το οποίο μπορεί επίσης να προκαλέσει μεγαλύτερη φθορά στον εξοπλισμό.

«Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα, νομίζω, είναι ότι επιβεβαιώσαμε ότι υπάρχουν πολλές συμπεριφορές από ηλεκτρικά οχήματα που δεν είναι γνωστές σε κανέναν -δεν είναι γνωστές στους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, δεν είναι γνωστές στους χειριστές δικτύου, δεν είναι γνωστές στους κατασκευαστές φορτιστών», λέει ο Yingchen Zhang, αντιπρόεδρος λύσεων προϊόντων της Utilidata των. «Έτσι, υπάρχει μεγάλη ανάγκη να ανοίξουμε πραγματικά όλα αυτά τα δεδομένα».

Διαβάστε επίσης:

Bulgari: Η πολυτελέστερη συλλογή στην επέτειο των 140 χρόνων

Κάννες: Τα ρολόγια που εντυπωσίασαν στο “κόκκινο χαλί”

Σιάμισιης: Αμφισβητούμε τον τρόπο και την ταχύτητα της ενεργειακής μετάβασης

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!