THEPOWERGAME
Την τεχνητή νοημοσύνη επιστρατεύει η Fintech Klarna, για σκοπούς όπως η διεξαγωγή εκστρατειών μάρκετινγκ και η δημιουργία εικόνων, εξοικονομώντας κατά αυτό τον τρόπο περίπου 10 εκατ. δολάρια σε κόστος ετησίως. Η εταιρεία μείωσε τον προϋπολογισμό πωλήσεων και μάρκετινγκ κατά 11% κατά το πρώτο τρίμηνο, με την AI να ευθύνεται για το 37% της εξοικονόμησης κόστους, ενώ παράλληλα αύξησε τον αριθμό των εκστρατειών, δήλωσε η εταιρεία.
Χρησιμοποιώντας εργαλεία GenAI όπως τα Midjourney, DALL-E και Firefly για τη δημιουργία εικόνων, η Klarna δήλωσε ότι μείωσε το κόστος παραγωγής εικόνων κατά 6 εκατ. δολάρια. Χρησιμοποιεί το GenAI για την ενημέρωση των εικόνων στην εφαρμογή και τον ιστότοπό της σε εβδομαδιαία βάση, αντικατοπτρίζοντας βασικά γεγονότα λιανικής πώλησης, όπως η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Ημέρα της Μητέρας και οι θερινές εκπτώσεις.
«Παραδοσιακά, θα ήταν πολύ δαπανηρό να καλύψουμε αυτές τις περιστάσεις με προσαρμοσμένες εικόνες, αλλά με την AI αυτό δεν αποτελεί πλέον ζήτημα», δήλωσε ο David Sandström, CMO της Klarna, σε δήλωσή του. «Ουσιαστικά, έχουμε καταργήσει την ανάγκη για εικόνες απόθεμα».
Έχει δημιουργήσει περισσότερες από 1.000 εικόνες τους πρώτους τρεις μήνες του 2024 χρησιμοποιώντας το GenAI, μειώνοντας τον κύκλο ανάπτυξης εικόνων από έξι εβδομάδες σε επτά ημέρες. Επιπλέον 4 εκατ. δολάρια εξοικονόμησης προέρχονται από τη μείωση των δαπανών για εξωτερικούς προμηθευτές μάρκετινγκ για τη μετάφραση, την παραγωγή και τους κοινωνικούς φορείς. Η Klarna είχε συνεργαστεί, με την OpenAI για έναν βοηθό AI για την εξυπηρέτηση πελατών της, ο οποίος, σύμφωνα με την εταιρεία, έκανε την ισοδύναμη εργασία 700 υπαλλήλων πλήρους απασχόλησης.
Διαβάστε επίσης:
Δηλώσεις Πόθεν Έσχες: Παράταση έως την 1η Ιουλίου
Aegean: 25 χρόνια ανάπτυξης, οι κομβικοί σταθμοί
Φωτοβολταϊκά: Πληθαίνουν οι αντιδράσεις γύρω από το net billing