THEPOWERGAME
Ο αστέρας του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ θα προωθήσει τη διεθνή πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, AliExpress, στη μεγαλύτερη παγκόσμια συνεργασία πρεσβευτή brand μέχρι σήμερα, εν όψει του Euro 2024.
Ο παγκόσμιος βραχίονας της Alibaba υπογράφει με τον Ντέιβιντ Μπέκαμ, ως διεθνή πρεσβευτή του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Η συμφωνία έρχεται στο πλαίσιο της ταχείας παγκόσμιας επέκτασης των ανταγωνιστών της Temu της PDD Holdings με έδρα την Κίνα και της διαδικτυακής νεοσύστατης εταιρείας μόδας Shein, με την πρώτη να διαφημίζεται επίσης στο Super Bowl για να κερδίσει έδαφος στους πελάτες των ΗΠΑ.
Η AliExpress, η οποία δεν αποκάλυψε πόσα χρήματα πληρώνει στον Μπέκαμ για να είναι ο παγκόσμιος πρεσβευτής του εμπορικού της σήματος, έχει ενταχθεί σε αρκετές κινεζικές εταιρείες στη χορηγία του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου ΟΥΕΦΑ, που ξεκινά στα μέσα Ιουνίου.
«Η AliExpress επενδύει εκατομμύρια ευρώ σε εκπτώσεις, προσφορές και δέσμευση κατά τη διάρκεια των αγώνων», ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι οι προγραμματισμένες προωθητικές ενέργειες περιλαμβάνουν την ευκαιρία για τους χρήστες της εφαρμογής AliExpress να κερδίσουν εισιτήρια για τους αγώνες, σύμφωνα με το CNBC.
«Η AliExpress βοηθά τους φιλάθλους να έρθουν ακόμα πιο κοντά στο Euro 2024 αυτό το καλοκαίρι, προσφέροντάς τους σπουδαία δώρα, καθώς η δράση λαμβάνει χώρα στο γήπεδο», δήλωσε ο Μπέκαμ.
Η εταιρεία του Μπέκαμ, DRJB Holdings, δήλωσε στην τελευταία διαθέσιμη κατάθεσή της ότι πραγματοποίησε 72,6 εκατομμύρια λίρες (92,5 εκατομμύρια δολάρια) σε έσοδα το 2022.
Η διεθνής επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, η οποία περιλαμβάνει την AliExpress, ονομάζεται Alibaba International Digital Commerce Group.
Οι πωλήσεις της διεθνούς μονάδας αυξήθηκαν κατά 45% σε ετήσια βάση τους πρώτους τρεις μήνες του 2024, σε 27,45 δισεκατομμύρια γουάν (3,79 δισεκατομμύρια δολάρια). Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την αύξηση των εσόδων κατά 4% κατά τη διάρκεια αυτού του χρονικού διαστήματος από την ομάδα Taobao και Tmall, που εστιάζει στην Κίνα, στα 93,22 δισεκατομμύρια γουάν, σύμφωνα με την Alibaba.
Ωστόσο, η διεθνής επιχειρηματική μονάδα ανέφερε αύξηση των ζημιών στα 4,1 δισ. γουάν, έναντι 2,2 δισ. γουάν έναν χρόνο νωρίτερα.
Η εταιρεία «πραγματοποίησε επιθετικές επενδύσεις» στη Μέση Ανατολή και σε άλλες αναδυόμενες αγορές τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, δήλωσε ο Jiang Fan, συμπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της διεθνούς μονάδας, σε μια κλήση για τα κέρδη νωρίτερα αυτόν τον μήνα.
Η AliExpress δήλωσε ότι το 2022 είχε δαπανήσει περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια στη Νότια Κορέα για να προσελκύσει τους τοπικούς καταναλωτές με χαμηλότερες τιμές προϊόντων. Πέρυσι η AliExpress υπέγραψε με τον ηθοποιό Don Lee ως τον πρώτο πρεσβευτή της μάρκας στη Νότια Κορέα.
Άλλες εταιρείες με έδρα την Κίνα έχουν επίσης αυξήσει τις προσπάθειές τους να επεκταθούν στο εξωτερικό, εν μέσω επιβράδυνσης της ανάπτυξης στην πατρίδα τους.
Στους Κινέζους χορηγούς του UEFA Euro 2024 περιλαμβάνονται η Alibaba-συνεργάτις Alipay, η εταιρεία ηλεκτρικών αυτοκινήτων BYD, η μάρκα οικιακών συσκευών Hisense και η εταιρεία smartphone Vivo.
Η Hisense έγινε ο πρώτος Κινέζος χορηγός του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος το 2016. Στη συνέχεια τρεις άλλες κινεζικές επιχειρήσεις υπέγραψαν συνεργασίες για τους αγώνες του 2020.
Διαβάστε επίσης:
Συντάξεις Ιουνίου 2024: Από την Τρίτη οι πληρωμές
Σύνταξη με χρέη στον ΕΦΚΑ: Όροι & προϋποθέσεις, αναλυτικά η ΚΥΑ
Τα οφέλη των πράσινων κτιρίων και η ελληνική εμπειρία