THEPOWERGAME
Η Google λίγο καιρό αφότου έθεσε σε εφαρμογή τις περιλήψεις τεχνητής νοημοσύνης (AI Overview) στα αποτελέσματα αναζήτησης, τοποθετεί τώρα διαφημίσεις κάτω από τις περιλήψεις αυτές.
Συγκεκριμένα, σε μια ενημέρωση την Τρίτη, η Google αναφέρει ότι σύντομα θα αρχίσει να δοκιμάζει διαφημίσεις αναζήτησης και αγορών μέσα στα AI Overviews για τους χρήστες στις ΗΠΑ.
Στο παράδειγμα που μοιράστηκε η Google, η επισκόπηση AI της μηχανής αναζήτησης παραθέτει μια απάντηση στην ερώτηση: «πώς μπορώ να βγάλω τους λεκέδες από τα ρούχα;». Κάτω από τις προτάσεις που δημιουργούνται από την AI, υπάρχει μια νέα ενότητα «Sponsored» με ένα καρουσέλ που δείχνει σπρέι Λεκέδων που μπορείτε ο χρήστης να αγοράσει από καταστήματα, όπως το Walmart και το Instacart.
Η Google λέει ότι θα εμφανίζει διαφημίσεις στις περιλήψεις AI όταν «είναι σχετικές τόσο με το ερώτημα όσο και με τις πληροφορίες στην περίληψη AI». Οι διαφημιζόμενοι που εκτελούν ήδη ορισμένες καμπάνιες μέσω της Google θα αποκτήσουν αυτόματα δικαίωμα εμφάνισης στα AI Overviews. «Καθώς προχωράμε μπροστά, θα συνεχίσουμε να δοκιμάζουμε και να μαθαίνουμε νέες μορφές, λαμβάνοντας ανατροφοδότηση από τους διαφημιζόμενους και τον κλάδο», γράφει η Google.
Δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με το πότε ακριβώς η Google θα αρχίσει να δοκιμάζει τις διαφημίσεις στις περιλήψεις AI, αλλά με τη νέα αυτή αλλαγή φαίνεται ότι κάπως ακυρώνεται ο σκοπός της χρήσης της AI για να πάρετε μια γρήγορη περίληψη αυτού που ψάχνετε. Αν μη τι άλλο, φαίνεται ότι θα μπερδέψει ακόμα περισσότερο αυτή την εμπειρία.
Διαβάστε επίσης:
Οι μεγάλοι οίκοι βάζουν το streetwear στα πολυτελή “σαλόνια”
Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι αθλητές “σταρ των γηπέδων” το 2024
“Φρένο” για τα Πράσινα Ταξί, “γκάζι” στα αστικά λεωφορεία