THEPOWERGAME
Η TikTok πειραματίζεται με 60λεπτες μεταφορτώσεις βίντεο, όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία στο TechCrunch. Η λειτουργία είναι διαθέσιμη μόνο σε ορισμένους χρήστες, χωρίς να υπάρχουν άμεσα σχέδια για ευρεία επέκταση.
Η εταιρεία έχει αυξήσει σταδιακά τη διάρκεια των βίντεο: τον Ιανουάριο, έδωσε σε ορισμένους δημιουργούς για λίγο πρόσβαση σε κλιπ διάρκειας 30 λεπτών, ενώ τώρα οι χρήστες μπορούν να ανεβάζουν περιεχόμενο διάρκειας 10 λεπτών. Οι δημιουργοί περιεχομένου που πωλούν συνδρομές έχουν επίσης δυνατότητα να ανεβάζουν βίντεο διάρκειας 20 λεπτών.
Η άφιξη του TikTok εγκαινίασε μια εποχή κάθετου περιεχομένου βίντεο μικρής διάρκειας, αλλά αυτές τις μέρες, η πλατφόρμα κλίνει προς τη μεγαλύτερης διάρκεια περιεχόμενο, πιο κοντά στο υλικού του YouTube. Νωρίτερα φέτος, ορισμένοι δημιουργοί του TikTok έλαβαν ειδοποιήσεις ότι το περιεχόμενό τους θα έπαιρνε «ώθηση» αν μοιράζονταν οριζόντια κλιπ αντί για κάθετα. Το επί πληρωμή πρόγραμμα της πλατφόρμας απαιτεί τώρα από τους δημιουργούς να μοιράζονται βίντεο μεγαλύτερα του ενός λεπτού προκειμένου να πληρούν τις προϋποθέσεις.
Η εκρηκτική δημοτικότητα του TikTok προκάλεσε αμέτρητες άλλες εταιρείες – από τη Meta και το YouTube μέχρι ακόμη και το LinkedIn – να προσθέσουν τη δυνατότητα βίντεο μικρής μορφής στις πλατφόρμες τους. Αλλά καθώς όλοι οι υπόλοιποι προσπαθούν να αναδημιουργήσουν την ελκυστικότητα της σελίδας τους, το TikTok διπλασιάζει το ενδιαφέρον του για το περιεχόμενο μακράς μορφής και το livestreaming, μορφές που συνδέονται πιο έντονα με το YouTube ή το Twitch. Το TikTok φιλοξενεί τακτικά εκδηλώσεις με ζωντανή ροή, συμπεριλαμβανομένου ενός μουσικού διαγωνισμού πέρυσι, καθώς προχωρά πέρα από το περιεχόμενο σε μικρό μέγεθος.
Διαβάστε επίσης:
Επιχείρηση “Θεός”: Ένα βιβλίο υπολογίζει τα έσοδα “της πίστης”
Η Ινδία “αρπάζει” τα σκήπτρα της πολυτελούς μόδας από την Κίνα
Η απουσία ειδικού χωροταξικού σχεδίου απειλεί τον νέο γύρο επενδύσεων στις ΑΠΕ