Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Αλεξοπούλου: Εκπαίδευση για καταρτισμένο προσωπικό στην ηλεκτροκίνηση

Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου απένειμε, σήμερα, στις εγκαταστάσεις της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκη (ΔΕΘ – Helexpo) τα Πιστοποιητικά Παρακολούθησης και Επιτυχίας του προγράμματος εκπαίδευσης: «Ηλεκτροκίνηση στην Πράξη», το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την επίβλεψη του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας.

Η κυρία Αλεξοπούλου αφού ευχαρίστησε το Σύλλογο Μηχανικών Ιδιοκτητών Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων Νομού Θεσσαλονίκης, την ΟΒΕΑΜΕ (Ομοσπονδία Βιοτεχνών Επισκευαστών Αυτοκινήτων, Μηχανών και Μοτοποδηλάτων Ελλάδος) αλλά και την INNORA, τεχνοβλαστό του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για την πρόσκληση, επεσήμανε στην ομιλία της το πόσο σημαντική είναι για την ηλεκτροκίνηση η δημιουργία καταρτισμένου προσωπικού. «Οι σωστά εκπαιδευμένοι τεχνικοί υψηλής τάσης αποτελούν σημαντική παράμετρο, στην ασφαλή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, στη χώρα μας».

Στη συνέχεια η Υφυπουργός αναφέρθηκε στην ηλεκτροκίνηση μέσα από αριθμούς, καθώς όπως είπε: «Σήμερα στη χώρα μας κυκλοφορούν περίπου 14.000 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και άλλα 30.000 επαναφορτιζόμενα υβριδικά. Συνολικά 45.000 οχήματα υψηλής τάσης, κινούνται στους δρόμους της χώρας. Σ’ αυτά προστίθενται και πάρα πολλά, απλά υβριδικά οχήματα, που επίσης φέρουν κύκλωμα υψηλής τάσης άνω των 60 Volt. Πρέπει λοιπόν οι ενέργειες να γίνονται συντεταγμένα με γνώση και αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας. Είναι σημαντικό, ότι σταδιακά, μέσα από αυτά τα προγράμματα εκπαίδευσης, δημιουργείται μια δεξαμενή ανθρώπων που έχουν την γνώση, μια κουλτούρα ασφαλείας, απαραίτητη για την ομαλή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, στη χώρα μας».

Κλείνοντας την ομιλία της η κυρία Αλεξοπούλου σύστησε «στους Ιδιοκτήτες των Συνεργείων Επισκευής Αυτοκινήτων, να επενδύσουν στη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων ασφαλείας, στους χώρους εργασίας τους, για τη διαχείριση οχημάτων υψηλής τάσης. Θέλω να σας εκφράσω τη βαθιά μου πεποίθηση πως η ηλεκτροκίνηση, είτε με αποθήκευση ενέργειας σε μπαταρίες είτε με υδρογόνο, είναι το μέλλον της κινητικότητας, τόσο σε Ευρωπαϊκό όσο και σε εγχώριο επίπεδο», ενώ τόνισε ότι η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα αποτελεί μία από τις προτεραιότητες της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη. «Η βελτίωση του κυκλοφοριακού στη Θεσσαλονίκη περνά μέσα από τη μείωση του ενεργειακού μας αποτυπώματος και αυτή περνά μέσα από την μικροκινητικότητα, το πατίνι, το ηλεκτρικό ποδήλατο, το ηλεκτρικό σκούτερ αλλά και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ακόμη και το ηλεκτρικό λεωφορείο, ήδη τα 110 καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία ολοκλήρωσαν τις δοκιμαστικές διαδρομές εδώ στη Θεσσαλονίκη και τις επόμενες ημέρες θα μπουν σε υπηρεσία, συντελώντας έτσι στη μείωση των ρύπων, της ηχορύπανσης, αλλά και της αναβάθμισης της ποιότητας υπηρεσιών, των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, στην πόλη σας. Ως Κυβέρνηση, επιδοτούμε τόσο την τοποθέτηση φορτιστών σε κομβικά σημεία όπως τα ΣΦΗΟ των Δήμων, μέσω του προγράμματος ‘‘Φορτίζω Παντού’’ όσο και την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Είτε για ιδιώτες, μέσω του προγράμματος ‘‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’’ – τις  επόμενες μέρες θα ανακοινώσουμε τις λεπτομέρειες του 3ου κύκλου – είτε για επαγγελματίες οδηγούς, μέσω του προγράμματος ‘‘Πράσινα Ταξί’’».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!