THEPOWERGAME
Η Coca Cola ανακοίνωσε την Τρίτη έσοδα ύψους 11,3 δισ. δολαρίων, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις της Wall Street για 10,96 δισ. δολάρια, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ύψους 0,72 δολαρίων ξεπέρασαν επίσης τις προσδοκίες για 0,70 δολάρια.
Ωστόσο, σημείωσε αύξηση του όγκου των μονάδων κιβωτίων μόνο κατά 1% σε ετήσια βάση, καθώς οι τιμές αυξήθηκαν κατά 13% σε όλα τα τμήματά της.
Η εταιρεία αναβάθμισε τις προβλέψεις της για την οργανική αύξηση των εσόδων της σε 8% έως 9%, εν μέρει λόγω των αναμενόμενων καλών επιδόσεων και εν μέρει λόγω του «έντονου πληθωρισμού» σε έναν επιλεγμένο αριθμό χωρών, όπως η Αργεντινή και η Νιγηρία.
Οι πληθωριστικές πιέσεις ξεφουσκώνουν, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola Τζέιμς Κουίνσι. «Τα επίπεδα τιμών μας και τα επίπεδα κόστους πληθωρισμού εισροών ομαλοποιούνται καθώς βλέπουμε μέσα στο έτος», είπε στο Yahoo Finance την Τρίτη, μετά την ανακοίνωση των κερδών της εταιρείας για το α’ τρίμηνο.
«Υπάρχει ένα σύνολο χωρών που αντιπροσωπεύουν ένα σχετικά μικρό ποσοστό της επιχείρησης σε όρους όγκου, που λόγω των αυξημένων επιπέδων πληθωρισμού, ανεβάζουν τόσο τα συναλλαγματικά όσο και τα ουδέτερα έσοδα», εξήγησε ο Κουίνσι.
Πέραν αυτού, η Coca Cola βλέπει τον πληθωρισμό να επιβραδύνεται, συμπεριλαμβανομένου του κόστους των βασικών εμπορευμάτων, όπως το σιρόπι καλαμποκιού, η ζάχαρη και τα κουτιά αλουμινίου.
Η μετοχή της Coke έχει υποχωρήσει κατά 3% τον τελευταίο χρόνο, ενώ οι μετοχές της ανταγωνίστριας PepsiCo έχουν υποχωρήσει περισσότερο από 9%.
Ενώ τα αγαθά εξακολουθούν να είναι πολύ πιο ακριβά από ό,τι πριν από την πανδημία, οι περισσότεροι καταναλωτές έχουν καταφέρει να αντιμετωπίσουν το κόστος.
«Οι καταναλωτές στις ΗΠΑ τα πάνε καλύτερα με την έννοια ότι οι μισθοί αυξάνονται σε σχέση με τον πληθωρισμό και η αγοραστική δύναμη σταθεροποιείται», δήλωσε ο Κουίνσι. «Οι καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα δέχονται λίγο μεγαλύτερη πίεση, αναζητώντας πιο ξεκάθαρα την αξία».
Σύμφωνα με τον αναλυτή της J.P. Morgan Andrea Teixeira, οι καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα αποτελούν περίπου το 20% του όγκου της Coca Cola στις ΗΠΑ.
Οι Αμερικανοί εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν για εμπειρίες, όπως έξοδο για δείπνο, σινεμά και θέατρο, αν και κάποιοι μετατοπίζονται ελαφρώς στη διασκέδαση στο σπίτι.
Η απόσυρση είναι «εν μέρει από… καταναλωτές με χαμηλότερο εισόδημα», αλλά δεν είναι τόσο μεγάλη η απόκλιση που παρατηρήθηκε κατά τη διάρκεια του COVID, δήλωσε ο Κουίνσι.
Η καινοτομία προϊόντων στο ομώνυμο εμπορικό σήμα της Coca-Cola βοήθησε στην ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένης της ύπαρξης διαφορετικών μεγεθών συσκευασίας, όπως τα μίνι κουτιά στις ΗΠΑ.
Ακολουθούν τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Coca-Cola, σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις της Wall Street, σύμφωνα με τα στοιχεία συναίνεσης του Bloomberg:
- Έσοδα: 11,3 δισ. δολάρια έναντι 10,96 δισ. δολαρίων.
- Αναπροσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή: $0,72 έναντι $0,70
- Αύξηση του όγκου των κιβωτίων ανά μονάδα: 1% έναντι 1,27%.
Οι αναλυτές αναμένουν ότι οι καλές στιγμές θα συνεχιστούν για τον γίγαντα των ποτών.