Γ.Δ.
1419.72 +0,90%
ACAG
+1,21%
5.87
CENER
+0,82%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
-0,12%
8.49
NOVAL
-0,74%
2.7
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,17%
28.7
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+2,56%
1.6
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,78%
11.46
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
+1,36%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
+5,00%
2.52
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+2,79%
5.89
ΒΙΟΚΑ
+0,40%
2.49
ΒΙΟΣΚ
+0,78%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,98%
16.56
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,63%
11.25
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,63%
31.7
ΕΚΤΕΡ
-0,71%
4.17
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+2,68%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,61%
2.53
ΕΛΠΕ
+0,77%
7.9
ΕΛΣΤΡ
+6,16%
2.24
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+0,29%
7.72
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,87%
2.052
ΕΧΑΕ
-0,93%
4.8
ΙΑΤΡ
+2,61%
1.57
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.359
ΙΛΥΔΑ
+0,29%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,58%
1.192
ΙΝΤΕΚ
+0,72%
5.56
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+2,01%
3.295
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
+0,19%
5.27
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,33%
11.4
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,93%
0.854
ΛΑΜΔΑ
+0,89%
6.8
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
+2,14%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,23%
2.63
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-1,11%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-5,30%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,09%
23.08
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
-0,55%
2.69
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,50%
27.12
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,87%
3.4
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,75%
36.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,99%
25.55
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.47
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.903
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-0,18%
11.38
ΠΑΙΡ
+0,47%
1.08
ΠΑΠ
+2,04%
2.5
ΠΕΙΡ
+1,48%
3.57
ΠΕΤΡΟ
+1,22%
8.28
ΠΛΑΘ
+1,57%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,98%
4.625
ΡΕΒΟΙΛ
+1,00%
2.02
ΣΑΡ
-0,89%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+1,18%
0.343
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,51%
19.61
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Το παράδειγμα της Pink Woman στους φοιτητές του Aegean College

Το επιτυχημένο παράδειγμα του brand Pink Woman του ομίλου Intrafashion από την εξαγορά στην εξυγίανση, παρουσιάστηκε στους προπτυχιακούς φοιτητές του Aegean College.

Ειδικότερα, σε διάλεξη με τίτλο «Pink  Woman: A Champion’s Journey – Turning  Hardship Into Success (2020- 2023)» πραγματοποιήθηκε στο Aegean College στις 11 Απριλίου 2024, η Δάφνη Γρηγοριάδη, Υπεύθυνη του Γραφείου Εταιρικών Σχέσεων & Επικοινωνίας της Intrafashion Group και η Μαρία Ματεμτζή, Διευθύντρια Marketing της εταιρείας, παρουσίασαν στους προπτυχιακούς φοιτητές στο παράδειγμα της Pink Woman.

Η Δάφνη Γρηγοριάδη παρουσίασε την επιχειρησιακή στρατηγική που εφαρμόστηκε στην Intrafashion Group μετά την εξαγορά της το 2020 από τον Δημήτρη Ματεμτζή, η οποία οδήγησε στην οικονομική της εξυγίανση, καταγράφοντας το 2023 αύξηση τζίρου +114% έναντι του 2020. Επιπλέον, αναφέρθηκε στις τρέχουσες προκλήσεις του  κλάδου, συμπεριλαμβανομένου του έντονου ανταγωνισμού λόγω της εισόδου νέων πολυεθνικών στην αγορά, του επίμονου πληθωρισμού, της κλιματικής αλλαγής και της γεωπολιτικής αστάθειας. Παρά τις συνεχείς προκλήσεις, η εταιρεία συνεχίζει να καταγράφει αυξημένες πωλήσεις και το πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Η Μαρία Ματεμτζή παρουσίασε τις ενέργειες marketing που ακολούθησε η Intrafashion Group έπειτα από την εξαγορά της προκειμένου να επανασυστηθεί στην Ελληνίδα καταναλώτρια μέσω της ανανέωσης του εμπορικού της σήματος “Pink Woman”. Επιπλέον, υπογράμμισε τη σημασία της ικανοποίησης των πελατών, ως βασικό παράγοντα για τη διατήρηση της υψηλής φήμης της εταιρείας. Η δυνατότητα ενός ελληνικού brand όπως η “Pink Woman” να διευρύνει το μερίδιό του, βασίζεται σε ορισμένα καίρια στοιχεία όπως το σωστό marketing mix και την συνεχή ανανέωση των προϊόντων.

Η παρουσίαση ανέδειξε τη σπουδαιότητα του στρατηγικού σχεδιασμού σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο όπως είναι ο κλάδος της fast fashion. Οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους ακούγοντας τις εμπειρίες και τις πρακτικές που οδήγησαν το brand «Pink Woman» στην κορυφή της ελληνικής αγοράς. Με αφορμή την διάλεξη, η διοίκηση της Intrafashion επιβεβαίωσε την πρόθεσή της να εξελίξει τις σχέσεις της με τα ακαδημαϊκά και εκπαιδευτικά ιδρύματα, αναγνωρίζοντας τα αμοιβαία οφέλη που προκύπτουν από μια τέτοια συνεργασία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!