Γ.Δ.
1396.89 -0,05%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+0,97%
8.32
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,10%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-1,31%
1.36
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,23%
3.615
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.536
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+1,16%
9.555
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.84
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,39%
0.61
ΑΤΤΙΚΑ
+0,93%
2.16
ΒΙΟ
+0,58%
5.2
ΒΙΟΚΑ
-0,57%
1.73
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,60%
8.028
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
-0,17%
11.73
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,03%
33.44
ΕΚΤΕΡ
+0,42%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-1,47%
6.7
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
+1,56%
1.828
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,13%
6.886
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,70%
5.71
ΕΥΡΩΒ
-1,52%
2.009
ΕΧΑΕ
-1,16%
4.26
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
-1,72%
1.715
ΙΝΚΑΤ
+1,07%
4.74
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-0,68%
0.874
ΙΝΤΕΚ
-1,06%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+0,57%
2.635
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,78%
1.028
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-0,83%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-1,79%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+1,00%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-2,48%
2.95
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,78%
19.17
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+2,43%
2.525
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,07%
24.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,13%
31.44
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+2,16%
15.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.793
ΟΤΕ
+0,87%
15.14
ΟΤΟΕΛ
-0,98%
10.14
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,96%
3.559
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,18%
5.04
ΡΕΒΟΙΛ
+1,27%
1.6
ΣΑΡ
-1,85%
10.62
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,81%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Παπουτσάνης: Έσοδα 14,2 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2024

Στα 14,2 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα έσοδα της Παπουτσάνης , η οποία ανακοίνωσε τον κύκλο εργασιών της, για το α’ τρίμηνο του 2024. Σε επίπεδο κερδοφορίας για το πρώτο τρίμηνο του 2024, η διοίκηση αναμένει βελτίωση λόγω της εξισορρόπησης των τιμών υλών και ενέργειας σε χαμηλότερα επίπεδα από αυτά του πρώτου τρίμηνου του 2023.

Η ανακοίνωση της Παπουτσάνης

Η Παπουτσάνης ΑΒΕΕ, κορυφαία ελληνική βιομηχανία σαπώνων και υγρών καλλυντικών στην Ελλάδα και μία εκ των μεγαλύτερων παραγωγών στην Ευρώπη, ανακοινώνει τον κύκλο εργασιών για το Α’ Τρίμηνο 2024.

Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 14,2 εκατ. ευρώ (έναντι 15,3 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2023), ήτοι μειωμένος κατά 7,2%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 58% του συνολικού κύκλου εργασιών.

Σε επίπεδο κερδοφορίας για το πρώτο τρίμηνο του 2024 η Διοίκηση αναμένει βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα σε σχέση με τα αντίστοιχα του 2023, λόγω της εξισορρόπησης των τιμών υλών και ενέργειας σε χαμηλότερα επίπεδα από αυτά του πρώτου τρίμηνου του 2023.

Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024, οπότε θα είναι σε πλήρη εξέλιξη οι νέες συνεργασίες που ήδη υλοποιούνται.

H ολοκλήρωση του ισχυρού επενδυτικού πλάνου (που μεταξύ άλλων έχει επεκτείνει σημαντικά την παραγωγική δυναμικότητα) έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για νέες συνεργασίες. Η Εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με μεγάλες πολυεθνικές και μικρότερες εταιρείες για νέα έργα που θα ενισχύσουν περαιτέρω την ανάπτυξη της δραστηριότητας.

Επισκόπηση ανά Τομέα Δραστηριότητας

Επώνυμα Προϊόντα: Η κατηγορία παρουσιάζει ισχυρή ανάπτυξη κατά 19% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, η οποία οφείλεται κατά μεγάλο βαθμό στο brand ΑΡΚΑΔΙ, που με την είσοδο του στις νέες κατηγορίες φροντίδας ρούχων και υγρών πιάτων παρουσιάζει μία αύξηση πωλήσεων κατά 42%. Εξαιρώντας το ΑΡΚΑΔΙ, οι πωλήσεις των επώνυμων προϊόντων προσωπικής περιποίησης ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ εμφανίζουν αύξηση 6% στην Ελλάδα σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2023, κερδίζοντας σταθερά μερίδιο σε αξία σε μία αγορά που κινείται με χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης (+2,2% σε αξία για το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2023 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό με βάση τα στοιχεία αγοράς για το οργανωμένο λιανεμπόριο). Τέλος, οι εξαγωγές των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αναπτύσσονται δυναμικά στο πρώτο τρίμηνο του έτους καταγράφοντας ανάπτυξη κατά 28% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2023.

Ο πυλώνας των επώνυμων προϊόντων Παπουτσάνης αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα και αναμένεται να ενισχυθεί περαιτέρω το έτος 2024, μέσω του εμπλουτισμού της γκάμας των προϊόντων, της δυναμικής διαφημιστικής υποστήριξης και της ενίσχυσης της παρουσίας μας στα καταστήματα.

Ξενοδοχειακά Προϊόντα: Οι πωλήσεις των ξενοδοχειακών προϊόντων κινήθηκαν πτωτικά κατά 29% το πρώτο τρίμηνο του 2024, γεγονός που οφείλεται στις πωλήσεις ξενοδοχειακών προϊόντων τρίτων στο εξωτερικό, οι οποίες αν και παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα, παρουσιάζουν υστέρηση σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο λόγω έκτακτων μεμονωμένων παραδόσεων στις αρχές του 2023.

Οι πωλήσεις προς τις ξενοδοχειακές μονάδες της εγχώριας αγοράς κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα με το 2023 και τα μηνύματα για την ελληνική τουριστική αγορά το 2024 είναι θετικά με την προϋπόθεση να μην επεκταθούν περαιτέρω τα τρέχοντα γεωπολιτικά γεγονότα. Επιπλέον, οι εξαγωγές των επώνυμων ξενοδοχειακών προϊόντων Παπουτσάνης έχουν υπερδιπλασιαστεί στο πρώτο τρίμηνο του 2024 σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, δημιουργώντας ισχυρές βάσεις για δυναμική ανάπτυξη και ενισχύοντας την παρουσία των brands της Παπουτσάνης στο εξωτερικό.

Προϊόντα τρίτων (βιομηχανικές πωλήσεις, ιδιωτική ετικέτα): Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής περιορίστηκαν κατά 12%, τάση που οδηγείται από τις αγορές του εξωτερικού και η οποία αναμένεται να αντιστραφεί έως το τέλος του χρόνου. Οι πωλήσεις της κατηγορίας αυτής εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο, λόγω της πλήρους εξέλιξης νέας συνεργασίας με μεγάλη πολυεθνική εταιρεία. Επιπρόσθετα, το πρώτο τρίμηνο του 2023 παραδόθηκαν ποσότητες σε πολυεθνικές-πελάτες, προϊόντων που μεταγενέστερα καταργήθηκαν στα πλαίσια της επαναξιολόγησης του προϊοντικού τους χαρτοφυλακίου με βάση το χαμηλό περιθώριο κέρδους λόγω των πληθωριστικών πιέσεων.

Βιομηχανικές πωλήσεις σαπωνομαζών: Οι πωλήσεις της κατηγορίας των σαπωνομαζών από πλευράς όγκου παραμένουν στα ίδια επίπεδα με αυτά του πρώτου τριμήνου του 2023 και με πολύ καλύτερη κερδοφορία. Στόχος της Εταιρείας παραμένει η διεύρυνση του πελατολογίου και η ανάπτυξη των συνθετικών σαπωνομαζών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!