THEPOWERGAME
Μια νέα μορφή για τη φετινή καλοκαιρινή έκδοση της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου παρουσίασε το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας (BFC), με στόχο να «πυροδοτήσει μια πολιτιστική στιγμή».
Ειδικότερα, από τις 7 έως τις 10 Ιουνίου, η εκδήλωση θα περιλαμβάνει εκθέσεις, συζητήσεις σε πάνελ, πολιτιστικά events και επιδείξεις πασαρέλας με έμφαση στα ανδρικά ρούχα.
Το event θα ανοίξει με ειδική εκδήλωση στο Ινστιτούτο Σύγχρονων Τεχνών. Σύμφωνα με την ανακοίνωση: «Σε συνεργασία με τρεις προσκεκλημένους επιμελητές, το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας (BFC) θα εξερευνήσει την κουλτούρα των μαύρων με επίκεντρο την αγάπη προς τον εαυτό μας. Ο πολιτισμός της Νότιας Ασίας με έμφαση στα σχέδια, τα υφάσματα και τη χειροτεχνία, αλλά και την queer κουλτούρα, με επίκεντρο τις νέες δημιουργικές φωνές της τρανς κοινότητα».
Για να τιμήσει την επετειακή χρονιά της εβδομάδας, το BFC έχει διαμορφώσει ένα πρόγραμμα «40 για 40» που θα περιλαμβάνει ενέργειες από «κορυφαίες βρετανικές μάρκες και σχεδιαστές», συμπεριλαμβανομένων επιδείξεων, παρουσιάσεων και άλλων εκδηλώσεων.
Η Caroline Rush, διευθύνουσα σύμβουλος του BFC, δήλωσε: «Η νέα μορφή είναι άμεσο αποτέλεσμα των συνομιλιών που κάνουμε συνεχώς με την κοινότητα του BFC (σχεδιαστές, μέσα ενημέρωσης, βρετανικά καταστήματα και διεθνείς λιανοπωλητές). Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι αναγνωρίζουμε τις επιχειρηματικές ανάγκες των σχεδιαστών μας και τους παρέχουμε μια παγκόσμια πλατφόρμα επωφελούς προβολής». Οι κύριοι χορηγοί περιλαμβάνουν τη γαλλική μάρκα μπύρας 1664 Blanc και την Diet Coke.
Οι πασαρέλες ανδρικών ενδυμάτων στο Λονδίνο ξεκίνησαν για πρώτη φορά τον Ιούνιο του 2012 σε μια μορφή που τότε ονομαζόταν «Συλλογές Λονδίνου: Άνδρες». Αποδείχθηκε εξαιρετικά επιτυχημένη για αρκετά χρόνια, προσελκύοντας ένα ευρύ κοινό παγκόσμιων αγοραστών και άφθονο ενθουσιασμό διασημοτήτων. Για χρυσές σεζόν, τα προγράμματα του BFC περιλάμβαναν τους Tom Ford, Grace Wales Bonner, JW Anderson, Alexander McQueen, Coach, το λαμπρό Sibling και τον Craig Green.
Ωστόσο, τελικά έπεσε χαμηλά από την ταυτόχρονη άνοδο των τάσεων co-ed και see-now, buy-now, με τις οποίες οι περισσότερες εμπορικά ισχυρές μάρκες επέλεξαν να πειραματιστούν κατά τη διάρκεια των εβδομάδων γυναικείων ενδυμάτων με τις περισσότερες προβολές. Άλλοι σχεδιαστές ανδρικών ενδυμάτων, εν τω μεταξύ, εγκατέλειψαν το Παρίσι ή το Μιλάνο. Η εκδήλωση μετονομάστηκε σε Ανδρική Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου το 2017 πριν από την πιο πρόσφατη περιστροφή της στην «Εβδομάδα Μόδας Ιουνίου στο Λονδίνο».