THEPOWERGAME
Επενδύσεις σε νέες εξαγορές, σε επεκτάσεις δυναμικότητας και σε ανακαινίσεις περιλαμβάνει το αναπτυξιακό πλάνο του ομίλου Zeus International Hotels & Resorts και στο επίκεντρό του μπαίνουν πλέον οι οικογενειακές διακοπές αλλά και το ελληνικό κοινό. Η προσθήκη adventure parks και aqua parks σε τρία από τα resorts του και η επιλογή να ακολουθήσει θελκτική τιμολογιακή πολιτική στα ξενοδοχεία του, προκειμένου να είναι προσβάσιμα από την ελληνική αγορά, αποτελούν τον τρόπο που ο όμιλος σχεδιάζει να αξιοποιήσει τη «δίψα του κόσμου να ταξιδέψει», ξεχωρίζοντας από τον ανταγωνισμό. Έτσι, στρέφεται στη δημιουργία ξενοδοχειακών concepts που δημιουργούν εμπειρίες, όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Χάρης Σιγανός, κατά την παρουσίαση του επενδυτικού προγράμματος.
Χτίζοντας εδώ και μια δεκαετία ένα χαρτοφυλάκιο που έχει φτάσει τα 2.600 ιδιόκτητα δωμάτια σε Ελλάδα, Ιταλία, Ρουμανία και Κύπρο και συνολικά τα 4.000 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων των μονάδων που διαχειρίζεται, η Zeus International υλοποίησε το 2023 ένα ευρύ επενδυτικό πρόγραμμα 80 εκατ. ευρώ. Συγκεκριμένα, προχώρησε στην εξαγορά δύο νέων ξενοδοχειακών μονάδων σε Ιταλία και Ελλάδα, του Dolce Milan Malpensa στο Μιλάνο και του Lazart Hotel Trademark Collection by Windham στη Θεσσαλονίκη, ενώ εξαγόρασε και το εξαώροφο κτίριο όπου στεγάζονται σήμερα τα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα.
Επίσης, φέτος ολοκληρώνει τη ριζική ανακαίνιση του πρόσφατα αποκτηθέντος Ammos Luxury Resort, στην Κω, το οποίο αναβαθμίζεται σε θέρετρο 5 αστέρων. Η ανακαίνιση θα συνεχιστεί και κατά το επόμενο έτος, με την προσθήκη νέων δωματίων και ιδιωτικών πισινών.
Στην ίδια κατεύθυνση εντάσσεται και η ανακαίνιση και επέκταση των εγκαταστάσεων του Ajul Luxury Hotel & Spa Resort, στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, με τη δημιουργία Water Park και Adventure Park, στο Dolce Attica Rivera με τη δημιουργία Aqua Park και Adventure Park και στο Wyndham Grand Crete Mirabello Bay με τη δημιουργία 35 δωματίων με ιδιωτικές πισίνες, φτάνοντας στα 343 δωμάτια, βίλες και μπανγκαλόου, ένα νέο εστιατόριο, αγγίζοντας τα 11 συνολικά εστιατόρια και bar, και ένα μοναδικό σε σχεδιασμό και μέγεθος waterpark, από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα. Είναι χαρακτηριστικό ότι το waterpark στην Κρήτη κόστισε περί τα 6,5 εκατ. ευρώ.
Στόχος του Χάρη Σιγανού είναι να προσελκύσει οικογένειες οι οποίες θα θέλουν να περάσουν τις διακοπές τους δημιουργώντας κοινές αναμνήσεις. Αλλά ταυτόχρονα δεν θέλει να δημιουργείται όχληση στους υπόλοιπους επισκέπτες των resorts και για τον λόγο αυτό τα θεματικά πάρκα δημιουργούνται σε όμορους χώρους, έτσι ώστε να μοιάζουν ανεξάρτητα. Πάντως, μόνο αυτό στη Βραυρώνα θα είναι ανοιχτό και σε μη διαμένοντες στο ξενοδοχείο, καθώς η Zeus International ήθελε να προσφέρει πρόσβαση και στους κατοίκους της Αττικής, όπου δεν λειτουργεί άλλο waterpark.
Το water park στη Χαλκιδική είναι το μικρότερο, αλλά είναι πολύ ιδιαίτερης σχεδίασης.
Διεύρυνση του αποτυπώματος στην Ευρώπη
Η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου του ομίλου με τα δύο νέα ιδιόκτητα ξενοδοχεία αποτελεί βασική ενέργεια της στρατηγικής του ανάπτυξης, βάσει του οποίου προκρίνεται η διεύρυνση του αποτυπώματός του στην ευρωπαϊκή ξενοδοχειακή αγορά. Σε αυτό το πλαίσιο, το επενδυτικό πλάνο της Zeus International προβλέπει την αναβάθμιση του Dolce Milan Malpensa, με ορίζοντα υλοποίησης το 2025, ενώ ήδη υλοποιεί τη ριζική ανακαίνιση του Opera Hotel στη Ρουμανία.
Όπως ανέφερε ο CFO, Μανούσος Τσουχλαράκης, την τελευταία τετραετία ο όμιλος έχει προχωρήσει στην ανακαίνιση εγκαταστάσεων συνολικού εμβαδού άνω των 300.000 τ.μ., ενώ σταθερός προσανατολισμός της είναι η απόκτηση ιδιόκτητων ακινήτων ή μακροχρόνιων μισθώσεων.
Zeus International: Οργανική ανάπτυξη
Ένας βασικός πυλώνας της στρατηγικής της Zeus, όπως την παρουσίασε ο Χάρης Σιγανός, είναι η οργανική της ανάπτυξης. Η ανακαίνιση και η επέκταση όλων των ξενοδοχειακών μονάδων, είτε εντός είτε εκτός συνόρων, έχουν ανατεθεί σε ελληνικές εταιρείες. Αυτές οι στρατηγικές συνεργασίες αντιπροσωπεύουν την προτίμηση της Zeus International για τοπικές επιχειρήσεις, συμβάλλοντας στην ενίσχυση της εθνικής οικονομίας μέσω της εισροής επιπλέον εσόδων.
Επιπλέον, ο όμιλος επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό, που φτάνει πλέον τους 2.000 άμεσα εργαζόμενους και τους 3.500, αν προστεθούν και οι εξωτερικοί συνεργάτες. Είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος προστέθηκαν στο Ajul στη Χαλκιδική και στο Mirabello στην Κρήτη άλλες 250 υψηλής ποιότητας κλίνες προσωπικού. Δεν είναι τυχαίο ότι το 70% των στελεχών του ομίλου έχουν αναδειχτεί σε θέσεις ευθύνης μέσα από την πορεία τους ως εργαζόμενοι στον ίδιο τον όμιλο, ενώ το 50% των μαθητευόμενων γίνονται τελικά μόνιμοι εργαζόμενοι.