Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Καραμανλής: Στρατηγικό σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη μετρό, ΟΑΣΘ και ΣΔΙΤ

Για το έργο του Μετρό της Θεσσαλονίκης και για τον ΟΑΣΘ μίλησε σε ραδιοφωνική εκπομπή της Θεσσαλονίκης ο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Συγκεκριμένα δήλωσε ότι το έργο του Μετρό ήταν σαν «το γεφύρι της Άρτας», καθώς έχει μπει σε τρεις προγραμματικές περιόδους και εάν δεν τελειώσει το 2023, η χώρα θα κληθεί να επιστρέψει κονδύλια στην ΕΕ. «Μετά από όλες αυτές τις παλινωδίες, δώσαμε λύση που εξασφαλίζει και Μετρό και αρχαία», και πρόσθεσε: «Βέβαια υπάρχουν δυνάμεις στην πόλη της Θεσσαλονίκης που με τις εμμονές τους τόσα χρόνια κρατάνε την πόλη πίσω. Ακόμα και μετά τη νέα απόφαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου προσπαθούν με προσφυγές τι να κάνουν; Να καθυστερήσουν και άλλο το έργο».

Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι ομάδα συγκεκριμένων ανθρώπων έκανε την προσφυγή και δήλωσε ότι η Κυβέρνηση αναμένει την απόφαση του ΣτΕ.

Όσον αφορά στον ΟΑΣΘ, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπενθύμισε ότι δυστυχώς ο ΟΑΣΘ είχε φτάσει τον Ιούλιο του 2019 να έχει στο δρόμο 235 λεωφορεία, ηλικίας 20 ετών. Εκτίμησε όμως ότι οι πολίτες της Θεσσαλονίκης βλέπουν τη βελτίωση του επιπέδου υπηρεσιών μετά τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ και το leasing.

Στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη και τη βελτίωση της καθημερινότητας στη Μακεδονία

Στην ίδια συνέντευξη ο υπουργός αναφέρθηκε στα ΣΔΙΤ με αφορμή τη νέα περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, το λεγόμενο flyover. Επισήμανε ότι το έργο αυτό εντάσσεται σε ένα ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο για τη Θεσσαλονίκη και την Κεντρική Μακεδονία, με στόχους την ανάπτυξη και την καλύτερη καθημερινότητα.

Έκανε λόγο για ένα έργο-ανάσα και ένα τεχνολογικό αξιοθέατο, μήκους 13 χλμ, με 9 ανισόπεδους κόμβους, 4 χιλιόμετρα συνεχόμενης γέφυρας Flyover, 8 νέες γέφυρες και 3 νέες σήραγγες. Και εκτίμησε ότι στο τέλος του 2021 θα υπάρξει ανάδοχος, ενώ η φάση κατασκευής θα διαρκέσει 3 – 4 χρόνια. Μάλιστα, εξετάζεται το ενδεχόμενο ο χρόνος κατασκευής και παράδοσης να αποτελεί κριτήριο για την ανάθεση του έργου.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε επίσης στην αναβάθμιση των οδικών αξόνων Θεσσαλονίκης – Έδεσσας και Δράμας – Αμφίπολης, που επίσης θα υλοποιηθούν με ΣΔΙΤ και σύμφωνα με το σχεδιασμό της Κυβέρνησης μέσα στο καλοκαίρι θα είναι έτοιμα να περάσουν από τη Διϋπουργική ΣΔΙΤ και το φθινόπωρο θα προκηρυχθεί η πρώτη φάση των διαγωνισμών.
Ξεκαθάρισε δε ότι στα έργα αυτά δεν θα μπουν διόδια, αλλά το Δημόσιο θα ξεπληρώνει «σπαστά» τις υποχρεώσεις του στον ανάδοχο. Ο οποίος ανάδοχος θα έχει και τη λειτουργία και συντήρηση του έργου με αυστηρές ρήτρες, ενώ μετά από 27 χρόνια θα το παραδώσει στο Δημόσιο «με το κλειδί στο χέρι» και συντηρημένο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!