THEPOWERGAME
Τις πύλες του άνοιξε ξανά το νέο ανανεωμένο κατάστημα της ΔΕΗ στην Ακτή Δυμαίων 15, στην Πάτρα. Τα πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της επιχείρησης ξεπερνούν πλέον τα 20.
«Με μοντέρνο σχεδιασμό, ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, γρήγορη εξυπηρέτηση και διευρυμένο ωράριο, το νέο κατάστημα σχεδιάστηκε έχοντας τον πελάτη, τις ανάγκες και την εμπειρία του, στο επίκεντρο με στόχο να παρέχει μία μοναδική εμπειρία στη νέα, ψηφιακή εποχή», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία.
Συνολικά, τα νέα, πλήρως ανασχεδιασμένα καταστήματα και Pop-Up σημεία της ΔΕΗ έχουν ξεπεράσει τα 20 με τον μετασχηματισμό του δικτύου να προχωρά δυναμικά, σε όλη την Ελλάδα. Ο αρχιτεκτονικός και λειτουργικός σχεδιασμός των νέων καταστημάτων γίνεται σύμφωνα με τις πιο σύγχρονες τάσεις, με ανοιχτούς, φιλόξενους χώρους και εντυπωσιακό φωτισμό.
Ανοιχτά και το Σάββατο
Τα ανασχεδιασμένα καταστήματα ΔΕΗ λειτουργούν καθημερινά από τις 07:30 έως τις 20:00, καθώς και όλο το 24ωρο για πληρωμές λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ 24/7. Επιπλέον, κάποια από τα νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και της Πάτρας, είναι ανοιχτά για το κοινό και Σάββατο από τις 08:30 έως τις 15:00.
Η εξυπηρέτηση των πελατών σε τρεις ζώνες:
- Τη ζώνη γρήγορης εξυπηρέτησης,
- Τη ζώνη εξυπηρέτησης από εξειδικευμένους συμβούλους ενέργειας,
- Τη ζώνη ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης myΔΕΗ ServicePoint, όπου οι πελάτες μπορούν να εγγραφούν, να διαχειριστούν και να εξοφλήσουν λογαριασμούς, να υποβάλλουν αιτήματα και να εξυπηρετηθούν ηλεκτρονικά ή να προγραμματίσουν το ραντεβού τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους.
Νέες υπηρεσίες και προϊόντα
Σύμφωνα με την επιχείρηση, οι επισκέπτες των νέων καταστημάτων μπορούν να βρουν όλα τα νέα προϊόντα ενέργειας που παρέχει η ΔΕΗ, όπως το ΔΕΗ myHome 4All, το νέο οικιακό κυμαινόμενο προϊόν που δίνει τη δυνατότητα σε νέους και υφιστάμενους πελάτες να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ τους ανταμείβει σε περίπτωση εξοικονόμησης. Ακόμη, μπορούν να συναντήσουν τον myEnergy Coach, για εξατομικευμένες προτάσεις εξοικονόμησης ενέργειας και να ενημερωθούν για νέα εργαλεία, όπως το e-SelfMetering, με το οποίο αποκτούν τον έλεγχο του λογαριασμού τους καταχωρίζοντας οι ίδιοι την πραγματική κατανάλωσή τους.
Για τους επαγγελματίες υπάρχει διαθέσιμο το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter για επιχειρήσεις που παρουσίασε η ΔΕΗ πριν λίγες ημέρες, με σταθερές χρεώσεις προμήθειας καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης δωδεκάμηνης διάρκειας, «με ξεκάθαρη και διαφανή τιμολόγηση, χωρίς μηχανισμό διακύμανσης». Παράλληλα, όλοι οι επαγγελματίες απολαμβάνουν ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση μέσω του τηλεφωνικού κέντρου που λειτουργεί αποκλειστικά για επιχειρήσεις, με εξειδικευμένους εκπροσώπους, ενώ ειδικά για το νέο σταθερό προϊόν ΔΕΗ myBusiness Enter παρέχεται δυνατότητα επικοινωνίας και μέσω VideoCall ή LiveChat, στον χρόνο που εξυπηρετεί κάθε πελάτη.
Επιπλέον, οικιακοί και εταιρικοί πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν πρόσθετες υπηρεσίες, όπως το GreenPass, που εγγυάται πως όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνεται, τόση παράγεται και δεσμεύεται από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας ή το FixIt, την πρόσθετη υπηρεσία άμεσης τεχνικής βοήθειας στον χώρο.
Οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν και για όλες τις ενεργειακές λύσεις ΔΕΗ σχετικά με φωτοβολταϊκά συστήματα και αντλίες θερμότητας, ενώ στον ειδικό χώρο τεχνολογίας βρίσκουν έξυπνες συσκευές και λύσεις smart living για να αυτοματοποιήσουν και να βελτιστοποιήσουν την ποιότητα ζωής τους.
Τέλος, η ΔΕΗ από τις 15 Απριλίου θα προσφέρει 50% έκπτωση σε επιλεγμένα προϊόντα smart living, αποκλειστικά για τους πελάτες που θα πραγματοποιήσουν την αγορά στο κατάστημα της Πάτρας και μέχρι εξάντλησης των αποθεμάτων.