Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

LG Electronics Hellas: Βλέπει τζίρο 190 με 200 εκατ. το 2024

Υψηλούς στόχους για την ελληνική αγορά θέτει η LG Electronics Hellas, με την εταιρεία να βάζει τον πήχη των εσόδων της για το 2024 στα 190-200 εκατ. δολ., ενώ την ίδια στιγμή εξετάζει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την απευθείας διάθεση των προϊόντων της στην Ελλάδα.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει η χώρα μας για τη νοτιοκορεάτικη πολυεθνική LG είναι ότι το 2023 η εν Ελλάδι θυγατρική, LG Electronics Hellas, πέτυχε πωλήσεις 175 εκατ. δολ., αυξημένες κατά 8% έναντι του 2022, που συνιστά τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου της LG επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Όπως ανέφερε χθες ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, Άρης Κουτελός, η εταιρεία βλέπει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης στην Ελλάδα λόγω των ψηφιακών έργων του Ταμείου Ανάκαμψης. Ήδη η ελληνική θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού τεχνολογίας έχει αναλάβει το 70% του έργου της εγκατάστασης interactive boards (διαδραστικών πινάκων) σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, το έργο δεν έχει ακόμη τιμολογηθεί από την εταιρεία, άρα θα εισφέρει στα οικονομικά αποτελέσματα του 2024.

Μεγάλες προοπτικές εντοπίζει η εταιρεία στη χώρα μας και λόγω των αυξανόμενων τουριστικών ροών, με τις πωλήσεις συσκευών για επαγγελματική χρήση -π.χ. στα ξενοδοχεία- να αυξάνονται συστηματικά, ενώ αναμένεται και νέα άνοδός τους.

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα, ο κ. Κουτελός διευκρίνισε χθες ότι δεν υπάρχει μεν πλάνο για φυσικό κατάστημα της LG στην Ελλάδα, αλλά υπάρχει συζήτηση για τη δημιουργία online καταστήματος.

Στροφή των Ελλήνων στις premium τηλεοράσεις

Η LG εντοπίζει στροφή της Ελλάδας σε πιο premium προϊόντα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στο σπίτι, από την οποία φιλοδοξεί να βγει κερδισμένη, αφού η LG Electronics Hellas αλλάζει το προϊοντικό μείγμα με το οποίο τοποθετείται στην ελληνική αγορά.

Όπως τόνισε χθες ο γενικός διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, η LG αποσύρεται σταδιακά από προϊοντικές κατηγορίες που είναι entry και όχι premium και στρέφεται σε συσκευές τηλεόρασης με εξελιγμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά και ασφαλώς μεγαλύτερη οθόνη.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, η εταιρεία κινείται προς τις premium συσκευές τηλεόρασης, δημιουργώντας το δικό της med και premium τμήμα της αγοράς και στην Ελλάδα, η οποία, αν και στις OLED και ακριβές τηλεοράσεις απέχει μακράν από τα ποσοστά διείσδυσης στην Ευρώπη, ωστόσο το ποσοστό των premium συσκευών είναι πλέον αυξημένο σε σχέση με το παρελθόν.

Σήμερα το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά τηλεόρασης κινείται -σε αξία- στο 26,5% (σ.σ. τα στοιχεία αφορούν το 2023) από 27,5% το 2022, ενώ στόχος είναι το 2024 να γυρίσει σε θετικό το πρόσημο ανάπτυξης, λόγω του Euro, που επηρεάζει πάντα θετικά τις πωλήσεις τηλεοράσεων, αλλά και λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.

Νέες κατηγορίες προϊόντων

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει στο φουλ τις μηχανές για να εισάγει στην ελληνική αγορά και νέες προϊοντικές κατηγορίες, από τις οποίες προσβλέπει επίσης σε μεγάλη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κουτελός, στόχος είναι μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η εταιρεία να φέρει στην Ελλάδα και νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα laptops της, τα οποία μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας. Εν τω μεταξύ, έτερη προϊοντική κατηγορία την οποία φιλοδοξεί να φέρει και στην Ελλάδα, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, είναι οι εντοιχισμένες κουζίνες και φούρνοι.

Συνολικά η διοίκηση της LG Electronics Hellas ανέφερε ότι πέρυσι στην ελληνική αγορά της τηλεόρασης το 2023 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων κατά 3% σε αξία, ενώ στις λευκές συσκευές, λόγω των επιδοτήσεων, υπήρξε αύξηση κατά 20%.

Στις συσκευές information display σημειώθηκε το 2023 μεγάλη αύξηση λόγω του τουρισμού, με την εταιρεία να έχει μερίδιο άνω του 50% στην κατηγορία των συσκευών τηλεόρασης για ξενοδοχεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!