Γ.Δ.
1484.05 +0,11%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

LG Electronics Hellas: Βλέπει τζίρο 190 με 200 εκατ. το 2024

Υψηλούς στόχους για την ελληνική αγορά θέτει η LG Electronics Hellas, με την εταιρεία να βάζει τον πήχη των εσόδων της για το 2024 στα 190-200 εκατ. δολ., ενώ την ίδια στιγμή εξετάζει τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος για την απευθείας διάθεση των προϊόντων της στην Ελλάδα.

Ενδεικτικό της δυναμικής που έχει η χώρα μας για τη νοτιοκορεάτικη πολυεθνική LG είναι ότι το 2023 η εν Ελλάδι θυγατρική, LG Electronics Hellas, πέτυχε πωλήσεις 175 εκατ. δολ., αυξημένες κατά 8% έναντι του 2022, που συνιστά τη μεγαλύτερη αύξηση τζίρου της LG επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Όπως ανέφερε χθες ο γενικός διευθυντής της LG Electronics Hellas, Άρης Κουτελός, η εταιρεία βλέπει μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης στην Ελλάδα λόγω των ψηφιακών έργων του Ταμείου Ανάκαμψης. Ήδη η ελληνική θυγατρική του πολυεθνικού κολοσσού τεχνολογίας έχει αναλάβει το 70% του έργου της εγκατάστασης interactive boards (διαδραστικών πινάκων) σχολεία σε όλη την Ελλάδα. Μάλιστα, το έργο δεν έχει ακόμη τιμολογηθεί από την εταιρεία, άρα θα εισφέρει στα οικονομικά αποτελέσματα του 2024.

Μεγάλες προοπτικές εντοπίζει η εταιρεία στη χώρα μας και λόγω των αυξανόμενων τουριστικών ροών, με τις πωλήσεις συσκευών για επαγγελματική χρήση -π.χ. στα ξενοδοχεία- να αυξάνονται συστηματικά, ενώ αναμένεται και νέα άνοδός τους.

Όσον αφορά το ηλεκτρονικό κατάστημα, ο κ. Κουτελός διευκρίνισε χθες ότι δεν υπάρχει μεν πλάνο για φυσικό κατάστημα της LG στην Ελλάδα, αλλά υπάρχει συζήτηση για τη δημιουργία online καταστήματος.

Στροφή των Ελλήνων στις premium τηλεοράσεις

Η LG εντοπίζει στροφή της Ελλάδας σε πιο premium προϊόντα για την κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου στο σπίτι, από την οποία φιλοδοξεί να βγει κερδισμένη, αφού η LG Electronics Hellas αλλάζει το προϊοντικό μείγμα με το οποίο τοποθετείται στην ελληνική αγορά.

Όπως τόνισε χθες ο γενικός διευθυντής της εταιρείας στην Ελλάδα σε ενημερωτική συνάντηση με δημοσιογράφους, η LG αποσύρεται σταδιακά από προϊοντικές κατηγορίες που είναι entry και όχι premium και στρέφεται σε συσκευές τηλεόρασης με εξελιγμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά και ασφαλώς μεγαλύτερη οθόνη.

Σύμφωνα με τον κ. Κουτελό, η εταιρεία κινείται προς τις premium συσκευές τηλεόρασης, δημιουργώντας το δικό της med και premium τμήμα της αγοράς και στην Ελλάδα, η οποία, αν και στις OLED και ακριβές τηλεοράσεις απέχει μακράν από τα ποσοστά διείσδυσης στην Ευρώπη, ωστόσο το ποσοστό των premium συσκευών είναι πλέον αυξημένο σε σχέση με το παρελθόν.

Σήμερα το μερίδιο της εταιρείας στην ελληνική αγορά τηλεόρασης κινείται -σε αξία- στο 26,5% (σ.σ. τα στοιχεία αφορούν το 2023) από 27,5% το 2022, ενώ στόχος είναι το 2024 να γυρίσει σε θετικό το πρόσημο ανάπτυξης, λόγω του Euro, που επηρεάζει πάντα θετικά τις πωλήσεις τηλεοράσεων, αλλά και λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων.

Νέες κατηγορίες προϊόντων

Την ίδια στιγμή, η εταιρεία έχει στο φουλ τις μηχανές για να εισάγει στην ελληνική αγορά και νέες προϊοντικές κατηγορίες, από τις οποίες προσβλέπει επίσης σε μεγάλη ανάπτυξη.

Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Κουτελός, στόχος είναι μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του έτους η εταιρεία να φέρει στην Ελλάδα και νέες προϊοντικές κατηγορίες, όπως τα laptops της, τα οποία μέχρι σήμερα δεν ήταν διαθέσιμα στη χώρα μας. Εν τω μεταξύ, έτερη προϊοντική κατηγορία την οποία φιλοδοξεί να φέρει και στην Ελλάδα, από το δεύτερο εξάμηνο του έτους, είναι οι εντοιχισμένες κουζίνες και φούρνοι.

Συνολικά η διοίκηση της LG Electronics Hellas ανέφερε ότι πέρυσι στην ελληνική αγορά της τηλεόρασης το 2023 σημειώθηκε μείωση των πωλήσεων κατά 3% σε αξία, ενώ στις λευκές συσκευές, λόγω των επιδοτήσεων, υπήρξε αύξηση κατά 20%.

Στις συσκευές information display σημειώθηκε το 2023 μεγάλη αύξηση λόγω του τουρισμού, με την εταιρεία να έχει μερίδιο άνω του 50% στην κατηγορία των συσκευών τηλεόρασης για ξενοδοχεία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!