THEPOWERGAME
Νέα δεδομένα έχουν δημιουργηθεί στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε διεθνές επίπεδο και κατ´ επέκταση σε ευρωπαϊκό και περιφερειακό επίπεδο από την συνεχώς αυξανόμενη επιρροή των social media στις επιλογές των καταναλωτών. Την ίδια στιγμή στο ηλεκτρονικό εμπόριο τα smartphones κυριαρχούν σταδιακά ως κανάλι αναζήτησης αλλά και αγορών, μια τάση που κυριαρχεί ήδη και στο e-banking.
Σε διεθνές επίπεδο περισσότεροι από 5 δισ. πολίτες, σύμφωνα με στοιχεία από την GSMA, έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω smartphone, με τις τάσεις να είναι συνεχώς αυξητικές. Οι νέες αυτές τάσεις και η ανοδική πορεία ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα θα συζητηθούν στη διάρκεια του Balkan eCommerce Summit που διοργανώνεται την Πέμπτη και την Παρασκευή 4 και 5 Απριλίου στη Σόφια της Βουλγαρίας, με την συμμετοχή 14 χωρών, μεγάλου αριθμού επιχειρήσεων και ηλεκτρονικών πλατφορμών. Αποκλειστικός αντιπρόσωπος του συνεδρίου στην Ελλάδα είναι η εταιρία Generation Y.
Το 89% της επισκεψιμότητας σήμερα στα ηλεκτρονικά καταστήματα των χωρών της Βαλκανικής, όπως αναφέρει, ο Nikola Ilchev, eCommerce Academy and Balkan eCommerce Summit Founder, προέρχεται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), σύμφωνα με αναλυτικά στοιχεία (έρευνα της Mediapost Hit Mail). Στο πλαίσιο αυτό το Digital Marketing θα βρεθεί στο επίκεντρο των ενημερωτικών παρουσιάσεων του συνεδρίου προς τις συμμετέχουσες εταιρίες, με στόχο να τις οδηγήσει σε υιοθέτηση μεθόδων για ουσιαστική αύξηση των πωλήσεων. Άλλα στοιχεία που παρουσιάζουν ενδιαφέρον είναι ότι το 44% των καταναλωτών ηλεκτρονικών αγορών στην Ευρώπη επιλέγει λύσεις παράδοσης εκτός σπιτιού, ενώ τελικά μόλις το 68% των καταναλωτών ηλεκτρονικών αγορών δίνουν προτεραιότητα στην τιμή στις αγοραστικές τους αποφάσεις.
Από ελληνικής πλευράς στο συνέδριο συμμετέχουν μεταξύ άλλων ως ομιλητές ο Αναστάσιος Σπανίδης, πρόεδρος του Ομίλου Επιχειρήσεων GPA και ιδρυτής της Generation Y, καθώς και η Χρύσα Φακή, Head of Business Development της Generation Y, που θα παρουσιάσουν τις προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις στον κλάδο του e-commerce. Επίσης η Εύη Μπουκώρου-Γεωργούδα, διευθύνουσα σύμβουλος της Generation Y