THEPOWERGAME
Ο ανταγωνιστής του TikTok, το YouTube Shorts, γίνεται όλο και πιο σημαντικό μέρος του προγράμματος κερδοφορίας του YouTube. Η εταιρεία ανακοίνωσε, μάλιστα, ότι περισσότερο από το ένα τέταρτο των δημιουργών της κερδίζουν πλέον χρήματα από τα βίντεο μικρής διάρκειας.
Το ορόσημο αυτό έρχεται ένα χρόνο αφότου το YouTube άρχισε να γνωστοποιεί τα έσοδα από διαφημίσεις με τους δημιουργούς που κάνουν Shorts. Το YouTube λέει ότι αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 3 εκατομμύρια δημιουργούς σε όλο τον κόσμο στο «Πρόγραμμα Συνεργατών», γεγονός που σημαίνει ότι ο αριθμός των δημιουργών Shorts που κερδίζουν χρήματα από την πλατφόρμα είναι κάπου στις εκατοντάδες χιλιάδες.
Επειδή οι διαφημίσεις στα Shorts εμφανίζονται μεταξύ των κλιπ sth ροή, ο διαμοιρασμός των εσόδων για τα Shorts είναι διαφορετικά δομημένος από ό,τι για το περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας στο YouTube. Τα έσοδα από τις διαφημίσεις συγκεντρώνονται και κατανέμονται μεταξύ των επιλέξιμων δημιουργών με βάση παράγοντες όπως οι προβολές και η αδειοδότηση μουσικής. Η εταιρεία έχει δηλώσει ότι αυτή η ρύθμιση είναι πολύ πιο προσοδοφόρα για τους ιδιώτες από ό,τι τα παραδοσιακά κεφάλαια των δημιουργών.
Μέχρι στιγμής, όμως, δεν είναι σαφές πόσα ακριβώς κερδίζουν οι δημιουργοί από το Shorts σε σύγκριση με τα άλλα προγράμματα εσόδων της πλατφόρμας. Το YouTube αρνήθηκε να μοιραστεί λεπτομέρειες, αλλά γνωστοποίησε ότι η εταιρεία έχει καταβάλει 70 δισεκατομμύρια δολάρια στους δημιουργούς τα τελευταία τρία χρόνια.
Η δυναμική των Shorts θα μπορούσε να αυξηθεί ακόμη περισσότερο τους επόμενους μήνες. Το TikTok, το οποίο το ίδιο προσπαθεί να ανταγωνιστεί πιο άμεσα το YouTube ενθαρρύνοντας βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας, αντιμετωπίζει μια όχι μηδενική πιθανότητα να απαγορευτεί η εφαρμογή του στις Ηνωμένες Πολιτείες. Αν και αυτό το αποτέλεσμα δεν είναι καθόλου βέβαιο, το YouTube θα προσελκύσει σχεδόν σίγουρα πρώην χρήστες και δημιουργούς του TikTok.