Γ.Δ.
1455.67 +0,20%
ACAG
0,00%
5.81
BOCHGR
0,00%
4.55
CENER
+0,22%
9.25
CNLCAP
+1,35%
7.5
DIMAND
-0,36%
8.31
NOVAL
+0,64%
2.355
OPTIMA
-1,08%
12.8
TITC
-0,89%
39.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,39%
1.542
ΑΒΕ
-0,22%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+2,38%
2.58
ΑΚΡΙΤ
+1,44%
0.705
ΑΛΜΥ
+2,22%
4.595
ΑΛΦΑ
+0,57%
1.594
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.46
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.3
ΑΣΚΟ
-1,03%
2.88
ΑΣΤΑΚ
+3,64%
7.4
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,59%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.25
ΒΙΟ
-0,72%
5.5
ΒΙΟΚΑ
+1,08%
1.875
ΒΙΟΣΚ
+4,28%
1.585
ΒΙΟΤ
-8,28%
0.266
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+1,11%
1.37
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.38
ΔΑΑ
+0,08%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
+1,90%
2.955
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,89%
0.322
ΕΒΡΟΦ
+0,93%
1.625
ΕΕΕ
-1,50%
32.8
ΕΚΤΕΡ
-3,90%
1.776
ΕΛΒΕ
-0,42%
4.78
ΕΛΙΝ
+1,90%
2.14
ΕΛΛ
-0,70%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,04%
1.944
ΕΛΠΕ
+0,82%
7.345
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-0,11%
1.874
ΕΛΧΑ
-0,72%
1.92
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,28%
1.185
ΕΤΕ
+1,45%
7.71
ΕΥΑΠΣ
-0,92%
3.23
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.89
ΕΥΡΩΒ
+0,73%
2.211
ΕΧΑΕ
0,00%
4.565
ΙΑΤΡ
0,00%
1.55
ΙΚΤΙΝ
+0,30%
0.3365
ΙΛΥΔΑ
+2,58%
1.99
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.745
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.79
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.98
ΙΝΤΕΚ
-1,17%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,81%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,87%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,17%
2.9
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-0,42%
1.175
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,69%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+0,94%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+2,82%
1.166
ΚΟΥΕΣ
+0,35%
5.77
ΚΡΙ
+3,02%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.98
ΛΑΒΙ
-1,70%
0.75
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
+1,08%
37.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-1,25%
1.58
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,04%
3.88
ΜΕΝΤΙ
-3,21%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+1,22%
2.91
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,38%
20.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,37%
2.71
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,32%
25.3
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.73
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.11
ΜΠΤΚ
-3,33%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,47%
34.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.816
ΞΥΛΚ
+1,11%
0.273
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
21.6
ΟΛΠ
-2,14%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
+2,21%
15.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.789
ΟΤΕ
-0,95%
14.57
ΟΤΟΕΛ
+0,19%
10.56
ΠΑΙΡ
+0,60%
0.998
ΠΑΠ
+0,42%
2.39
ΠΕΙΡ
+1,79%
3.915
ΠΕΡΦ
+1,11%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
-9,16%
0.238
ΠΡΕΜΙΑ
+0,34%
1.184
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,29%
1.73
ΣΑΡ
-0,92%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.337
ΣΙΔΜΑ
-1,59%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,34%
5.8
ΣΠΙ
+3,15%
0.524
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,30%
19.83
ΤΖΚΑ
-0,98%
1.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.15
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
+0,66%
3.8
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.59

Boeing: Δεκάδες προβλήματα στην παραγωγή του 737 Max

Έλεγχοι της αμερικανικής υπηρεσίας πολιτικής αεροπορίας (FAA) στη διαδικασία παραγωγής του επιβατικού αεροσκάφους 737 Max της Boeing, μετά από συμβάν κατά το οποίο αποκολλήθηκε πλαίσιο, στο αρχικό στάδιο πτήσης της Alaska Airlines τον Ιανουάριο, αποκάλυψαν «δεκάδες» προβλήματα, καθώς υπήρξαν «33 αποτυχίες σε 89 δοκιμές», ανέφερε χθες Δευτέρα η εφημερίδα New York Times.

Εξωτερικός προμηθευτής της Μπόινγκ, η εταιρεία Spirit AeroSystems, η οποία κατασκευάζει την άτρακτο των επιβατικών αεροσκαφών αυτών, πέρασε επιτυχώς μόλις έξι από τις δεκατρείς «δοκιμές» που έκανε η FAA, κατά το δημοσίευμα, το οποίο επικαλείται εσωτερική παρουσίαση για τη διαδικασία.

Ούτε η FAA, ούτε η Μπόινγκ, ούτε η Σπίριτ απάντησαν αμέσως όταν επικοινώνησε μαζί τους το πρακτορείο ειδήσεων Ρόιτερς για να τους ζητήσει να σχολιάσουν τις πληροφορίες των Τάιμς.

Νωρίτερα χθες, ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Πιτ Μπούτιτζετζ δήλωσε πως αναμένει η κατασκευάστρια, η μια από τις δυο μεγαλύτερες παγκοσμίως, να συνεργαστεί πλήρως στις έρευνες που διενεργούνται από το υπουργείο Δικαιοσύνης και την εθνική υπηρεσία ασφάλειας των μεταφορών (NTSB) για το συμβάν της 5ης Ιανουαρίου, που θα μπορούσε να αποδειχθεί καταστροφικό αν το αεροσκάφος βρισκόταν σε μεγαλύτερο ύψος.

Παράλληλα ο Μάικλ Ουίτακερ της FAA δήλωσε πως η υπηρεσία του και η Μπόινγκ ελπίζουν να συμφωνήσουν στις προϋποθέσεις που θα πρέπει να εκπληρωθούν από την κατασκευάστρια προκειμένου να αυξηθεί η παραγωγή των Max τις επόμενες εβδομάδες.

Την περασμένη εβδομάδα, η FAA ανακοίνωνε πως διαπίστωσε προβλήματα «μη συμμόρφωσης» της Μπόινγκ προς τους κανόνες στον «έλεγχο της διαδικασίας παραγωγής», στον «χειρισμό και την αποθήκευση τμημάτων», καθώς και στον έλεγχο ποιότητας του «προϊόντος».

Η Μπόινγκ πέρασε πιθανόν τη σοβαρότερη κρίση της ιστορίας της όταν δυο αεροσκάφη του συγκεκριμένου τύπου συνετρίβησαν, στην Ινδονησία και στην Αιθιοπία, χωρίς να επιζήσει κανείς από τους συνολικά 346 επιβαίνοντες, στα τέλη του 2018 και στις αρχές του 2019· αιτία ήταν κυρίως πρόβλημα στο λογισμικό αποτροπής απώλειας στήριξης MCAS, που βασιζόταν σε δεδομένα μόνο ενός αισθητήρα, ενώ οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί για αυτό. Ολόκληρος ο στόλος των Max καθηλώθηκε από τον Μάρτιο του 2019 ως τον Νοέμβριο του 2020. Το ζήτημα επιλύθηκε και τα αεροσκάφη του τύπου εντέλει επέστρεψαν στους αιθέρες, αλλά τα Max συνεχίζουν να παρουσιάζουν προβλήματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!