Γ.Δ.
1410.63 +0,32%
ACAG
-0,37%
5.33
BOCHGR
-0,23%
4.43
CENER
-0,47%
8.56
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,21%
8.18
NOVAL
+0,44%
2.285
OPTIMA
-1,38%
12.84
TITC
-0,79%
37.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+2,29%
1.43
ΑΒΕ
+3,09%
0.467
ΑΔΜΗΕ
+0,84%
2.39
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
0,00%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,20%
1.5195
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,41%
9.72
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.61
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.78
ΑΤΤ
-2,33%
0.586
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,15%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,56%
1.78
ΒΙΟΣΚ
-0,72%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,66%
18.32
ΔΑΑ
-0,12%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-0,43%
11.66
ΔΟΜΙΚ
-2,42%
2.625
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-0,37%
1.365
ΕΕΕ
-0,41%
33.68
ΕΚΤΕΡ
+2,01%
1.52
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+1,53%
1.99
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,90%
1.712
ΕΛΠΕ
+1,34%
6.8
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,84%
1.818
ΕΛΧΑ
-1,30%
1.822
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,90%
1.105
ΕΤΕ
+1,37%
6.976
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.76
ΕΥΡΩΒ
+0,20%
2.049
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.455
ΙΑΤΡ
+0,97%
1.555
ΙΚΤΙΝ
-1,64%
0.3
ΙΛΥΔΑ
+4,84%
1.95
ΙΝΚΑΤ
-1,24%
4.77
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+0,86%
0.938
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
+0,81%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+1,81%
1.01
ΙΝΤΚΑ
+0,36%
2.765
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,38%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+0,24%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+3,39%
1.098
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.56
ΚΡΙ
-2,80%
13.9
ΚΤΗΛΑ
+1,18%
1.72
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,55%
0.73
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-2,96%
2.62
ΜΑΘΙΟ
-8,42%
0.544
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.04
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44.2
ΜΙΓ
-1,48%
2.995
ΜΙΝ
-0,98%
0.505
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,31%
19.41
ΜΟΝΤΑ
-4,00%
3.6
ΜΟΤΟ
+0,98%
2.57
ΜΟΥΖΚ
-1,54%
0.64
ΜΠΕΛΑ
+0,89%
24.92
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,32%
31.42
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-0,24%
0.818
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
21.3
ΟΛΠ
-0,81%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.31
ΟΠΑΠ
+1,03%
15.72
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
-0,07%
15.12
ΟΤΟΕΛ
+0,59%
10.18
ΠΑΙΡ
0,00%
0.988
ΠΑΠ
-0,42%
2.35
ΠΕΙΡ
+0,14%
3.62
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.88
ΠΛΑΘ
+0,76%
3.965
ΠΛΑΚΡ
+2,24%
13.7
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+1,03%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,20%
5.11
ΡΕΒΟΙΛ
+0,64%
1.58
ΣΑΡ
+0,94%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,91%
0.332
ΣΙΔΜΑ
+3,33%
1.55
ΣΠΕΙΣ
+1,42%
5.72
ΣΠΙ
+0,80%
0.506
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
0,00%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-4,38%
7.65
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
+0,69%
3.635
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

ΠΕΠΕ: Δραματική η κατάσταση στον σιδηρόδρομο

Με ανακοίνωση που εξέδωσε, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (ΠΕΠΕ) τονίζει πως τα πράγματα στον σιδηρόδρομο έναν χρόνο μετά το δυστύχημα στα Τέμπη παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι δραματικά χειρότερα.

«Θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου» αναφέρει μεταξύ άλλων.

Η σχετική ανακοίνωση: 

1 χρόνο μετά το προδιαγεγραμμένο έγκλημα στα Τέμπη και παρά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης, τα πράγματα στον σιδηρόδρομο παραμένουν όχι μόνο στάσιμα αλλά ιδιαίτερα στην Περιφέρεια της χώρας είναι  δραματικά χειρότερα.

Η ανακοίνωση της Διοίκησης του ΟΣΕ στις 6 Μαρτίου, ότι λειτούργησε η Τηλεδιοίκηση του ΣΚΑ και απεσώβησε δυνητικά σοβαρό ατύχημα στις 23 Δεκεμβρίου του 2023, 3 μήνες μετά το συμβάν (γιατί άργησε τόσο η ανακοίνωση, μήπως γιατί την περίοδο εκείνη η Ελληνική Κοινωνία έβλεπε την «Εξεταστική» Επιτροπή των Τεμπών και την προσπάθεια της πλειοψηφίας να συγκαλύψει το έγκλημα και κάποιοι φοβήθηκαν ότι  θα δεχόταν ένα καίριο πλήγμα;) απέδειξε το ορθόν των θέσεων του Σωματείου μας, το οποίο με εξώδικα, απεργίες, επιστολές και διαμαρτυρίες διεκδικούσε το αυτονόητο. Να λειτουργήσουν τα συστήματα ασφάλειας. Η ανακοίνωση του ΟΣΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ σε όλους ότι ΑΝ λειτουργούσε η Τηλεδιοίκηση Λάρισας, αυτή που τέθηκε εκτός τον Ιούλιο του 2019, σήμερα οι 57 συνάνθρωποι μας ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ.

Το Σωματείο μας θα ζητήσει άμεσα συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υ.ΜΕ καθώς

  • Εδώ και 7 μήνες η κυκλοφορία  των τρένων στον άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη για μήκος διαδρομής 95 και πλέον χιλιομέτρων, γίνεται σε μονή γραμμή κυκλοφορίας ΧΩΡΙΣ Φωτοσήματα και Τηλεδιοίκηση και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Εδώ και 7 μήνες ο Βόλος, η Καρδίτσα τα Τρίκαλα και η Καλαμπάκα παραμένουν χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση, με άγνωστο τον χρόνο αποκατάστασης.
  • Στον Προαστιακό Πάτρας τα τελευταία 2 χρόνια ο χρόνος διάνυσης της διαδρομής του, έχει σχεδόν διπλασιαστεί λόγω έλλειψης συντήρησης της υποδομής και συνεπακόλουθων μειώσεων ταχύτητας. Άγνωστο παραμένει το πότε θα αποκατασταθεί η υποδομή του.
  • Στον Προαστιακό Αθήνας προς Κιάτο δεν λειτουργούν τηλεδιοίκηση και φωτοσήματα και παραμένει άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης της κανονικότητας.
  • Η Θράκη δεν έχει δει τρένο μήνες τώρα γιατί 25 σιδηροδρομικές διαβάσεις παραμένουν ΜΗ λειτουργούσες και αφύλακτες. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης
  • Η Φλώρινα δεν έχει δει τρένο εδώ και 1 χρόνο καθώς μετά την Έδεσσα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα επικοινωνίας. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Ο Οδοντωτός στα Καλάβρυτα και το  Τρενάκι του Πηλίου, μέσα που προσέλκυαν χιλιάδες επισκεπτών, παραμένουν κλειστά. Άγνωστη η ημερομηνία αποκατάστασης.
  • Στην γραμμή προς Σέρρες ο ΟΣΕ τοποθετεί φύλακες στις σιδηροδρομικές διαβάσεις ΜΟΝΟ όταν διέρχονται τρένα που μεταφέρουν εμπορεύματα, αφήνοντας τα επιβατικά τρένα εκτεθειμένα και αναγκάζοντας την Hellenic Train να τοποθετήσει εποχούμενους φύλακες! Το τρένο  σταματάει πριν την διάβαση, ο φύλακας κατεβαίνει από αυτό, την εξασφαλίζει, το τρένο διέρχεται και περιμένει τον φύλακα να ξαναεπιβιβαστεί σε αυτό!
  • Η υποχρηματοδότηση κυριαρχεί καθώς στις σιδηροδρομικές εταιρείες οφείλονται, εκατοντάδες εκατομμύρια των Ευρώ από το 2021! Γιατί δεν καταβάλλονται οι οφειλές;
  • Οι επενδύσεις σε αναγκαίο τροχαίο υλικό έχουν παρεπεμφθεί στις καλένδες. Άγνωστο πότε (και αν) θα πραγματοποιηθούν.
  • Η υποστελέχωση στον ΟΣΕ γιγαντώνεται καθώς τα αποτελέσματα του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για την πρόσληψη εργαζομένων σε καίριες ειδικότητες ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ.
  • Το πόρισμα του ERA για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο εκθέτει και αναδεικνύει τις  πολλές ελλείψεις στην χώρα μας.

Επειδή έχουμε ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι  για τους μηχανοδηγούς ουσία δεν είναι η επικοινωνία και επειδή οι εξαγγελίες κουράζουν και διαψεύδονται από την πραγματικότητα που ζούμε καθημερινά εργαζόμενοι και επιβάτες,  θεωρούμε πως πρέπει να γίνει μια ουσιαστική συζήτηση θέτοντας ρεαλιστικούς στόχους για την ανάταξη του σιδηροδρόμου.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!