THEPOWERGAME
Οι μετοχές της Hugo Boss σημείωσαν βουτιά έως 18% την Πέμπτη, μετά την προειδοποίηση ότι ενδέχεται να μην επιτύχει τον στόχο της για τις πωλήσεις του 2025, εν μέσω εξασθενημένης καταναλωτικής ζήτησης.
Η γερμανική μάρκα μόδας υψηλών προδιαγραφών βρισκόταν σε πορεία για τη χειρότερη ημέρα διαπραγμάτευσής της από το 2016, αφού δήλωσε ότι αναμένει ότι οι πωλήσεις θα αυξηθούν πιο αργά το επόμενο έτος, παρά το γεγονός ότι θα φθάσουν τα 4,2 δισ. ευρώ (4,6 δισ. δολάρια) το 2023 – αύξηση 18% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Το EBIT αυξήθηκε κατά 22% στα 410 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBIT αυξήθηκε κατά 60 μονάδες βάσης στο 9,8%.
Οι μετοχές διαπραγματεύονταν 18% χαμηλότερα νωρίς το πρωί.
Ο διευθύνων σύμβουλος Daniel Grieder δήλωσε στο CNBC την Πέμπτη ότι το 2023 ήταν μια «χρονιά ρεκόρ», αλλά έδωσε το στίγμα μιας πιο μέτριας ανάπτυξης της τάξης του 3% έως 6% το 2024.
«Το καταναλωτικό συναίσθημα γίνεται εδώ και εκεί λίγο δύσκολο», είπε.
Πρόσθεσε ότι η φιλοδοξία της εταιρείας να φθάσει τα 5 δισ. ευρώ σε πωλήσεις – που είχε αρχικά χαραχθεί για το 2025 – μπορεί να «καθυστερήσει ελαφρώς».
«Ακόμα και αν το καταναλωτικό κλίμα γίνεται, εδώ και εκεί, λίγο σκληρό, στην πραγματικότητα είμαστε σε καλό δρόμο και πιστεύουμε ότι και στο μέλλον – επίσης με το μακροοικονομικό περιβάλλον και τα γεωπολιτικά ζητήματα – είμαστε σε καλό δρόμο», δήλωσε ο Grieder.
Η προσαρμοσμένη πρόβλεψη έρχεται καθώς οι μακροοικονομικές και γεωπολιτικές συνθήκες έχουν επιβαρύνει τις καταναλωτικές δαπάνες, με άλλες μάρκες υψηλής ποιότητας, όπως η Burberry και η LVMH, να αναφέρουν επιβράδυνση των πωλήσεων.
Ωστόσο, ο Grieder δήλωσε ότι η Hugo Boss, γνωστή για ρούχα μόδας και αρώματα, είναι καλά τοποθετημένη ως μια μάρκα «προσιτής πολυτέλειας» που μπορεί να προσφέρει ευελιξία στην τιμολόγηση χωρίς συμβιβασμούς στα περιθώρια κέρδους.
«Είμαστε προσιτή πολυτέλεια, ή μια μάρκα ανώτερης κατηγορίας premium. Νομίζω ότι η τιμή-τιμή μας για το προϊόν μας είναι ακριβώς η σωστή… και αυτό είναι το γλυκό σημείο όπου πιστεύουμε ότι είμαστε καλά τοποθετημένοι», δήλωσε.