THEPOWERGAME
Τη δουλειά 700 υπαλλήλων πλήρους απασχόλησης διεκπεραιώνει ο βοηθός Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) της Klarna, αφού, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, έχει συμμετάσχει με επιτυχία σε 2,3 εκατομμύρια συνομιλίες (τα δύο τρίτα συνολικών συνομιλιών εξυπηρέτησης πελατών) από τότε που κυκλοφόρησε, πριν από έναν μήνα.
Μάλιστα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Klarna, ο εικονικός βοηθός, υποστηριζόμενος από την OpenAI, έχει κερδίσει βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών στο ίδιο επίπεδο με τους υπόλοιπους πράκτορες, ενώ παρέχει πιο ακριβείς πληροφορίες, μειώνοντας κατά 25% τις επαναλήψεις αιτημάτων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως οι πελάτες πλέον επιλύουν τις εργασίες τους σε λιγότερο από 2 λεπτά, σε σύγκριση με 11 λεπτά προηγουμένως.
Αυτό που τον διαφοροποιεί από τον απλό εργαζόμενο είναι πως είναι διαθέσιμος 24/7, σε 23 αγορές, και επικοινωνεί σε περισσότερες από 35 γλώσσες, κάτι που έχει φέρει βελτίωση στην επικοινωνία με τις τοπικές κοινότητες μεταναστών και μεταναστών σε όλες τις αγορές, όπως παρατήρησε η εταιρεία.
«Αυτό το λανσάρισμα σηματοδοτεί ένα σημαντικό άλμα προς τα εμπρός στο όραμα της Klarna για έναν οικονομικό βοηθό AI, που στοχεύει στην εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος των καταναλωτών, καθιστώντας παράλληλα τον παγκόσμιο κλάδο λιανικής τραπεζικής πιο αποτελεσματικό και εστιασμένο στον καταναλωτή. Συναρπαστικές νέες δυνατότητες είναι ήδη στα σκαριά και θα προστεθούν σύντομα στον βοηθό AI. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν ακόμη να επιλέξουν να αλληλεπιδράσουν με ζωντανούς πράκτορες, αν το προτιμούν», αναφέρει η Klarna.
«Η Klarna βρίσκεται στην πρώτη γραμμή μεταξύ των συνεργατών μας στην υιοθέτηση και την πρακτική εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης. Μαζί ξεκλειδώνουμε τις τεράστιες δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης να ενισχύσει την παραγωγικότητα και να βελτιώσει την καθημερινή μας ζωή», δήλωσε ο Μπραντ Λάιτκαπ, COO της OpenAI.
«Αυτή η σημαντική ανακάλυψη τεχνητής νοημοσύνης στην αλληλεπίδραση με τους πελάτες σημαίνει ανώτερες εμπειρίες σε καλύτερες τιμές, πιο ενδιαφέρουσες προκλήσεις για τους υπαλλήλους μας και καλύτερες αποδόσεις για τους επενδυτές μας», δήλωσε ο Σεμπάστιαν Σιεμιατκόφσκι, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Klarna. «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτήν την κυκλοφορία, όμως μην ξεχνάμε πως αυτή υπογραμμίζει επίσης τη βαθιά επίδραση που θα έχει η τεχνητή νοημοσύνη στην κοινωνία. Θέλουμε να τονίσουμε ξανά και να ενθαρρύνουμε την κοινωνία και τους πολιτικούς να εξετάσουν προσεκτικά τη νέα τεχνολογία και να πιστέψουμε ότι μια προσεκτική, ενημερωμένη και σταθερή διαχείριση θα είναι κρίσιμη για την πλοήγηση σε αυτόν τον μετασχηματισμό των κοινωνιών μας», τόνισε.
Η Klarna έχει διαβεβαιώσει πως καθώς ο πελάτης μπορεί να επιλέξει αν θέλει να εξυπηρετηθεί από φυσικό πρόσωπο, δεν θα προβεί σε απολύσεις προσωπικού, λόγω του chatbot, ωστόσο έχει «παγώσει» τις προσλήψεις.