Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Σχέδια για εργοστάσιο 400 εκατ. στις ΗΠΑ κάνει η ισραηλινή Addionics

Η ισραηλινή εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών Addionics σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο με μπάτζετ 400 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ αρχής γενομένης από το 2027, προκειμένου να πετύχει να προμηθεύει περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα ετησίως.

Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί σε τρεις φάσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος Moshiel Biton δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία due diligence για επιχορηγήσεις ύψους έως και 50 εκατ. δολαρίων από τον IRA για την πρώτη φάση, η οποία θα κοστίσει 120 εκατ. δολάρια.

Σχεδιασμένο για να στηρίξει την αμερικανική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, το IRA παρέχει τόσο επιχορηγήσεις για μονάδες κατασκευής όσο και επιδοτήσεις για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά μόνο εάν η τελική συναρμολόγηση του οχήματος γίνεται στη Βόρεια Αμερική, όπου πρέπει επίσης να κατασκευάζεται τουλάχιστον το ήμισυ της αξίας των εξαρτημάτων της μπαταρίας του οχήματος.

Μεγάλη η ανάγκη για το προϊόν της Addionics στην αμερικανική αγορά

Ο Biton δήλωσε σε διαδικτυακή συνέντευξη ότι η εταιρεία θα διαλέξει μεταξύ δύο πιθανών τοποθεσιών για το εργοστάσιό της, το οποίο θα βασίζεται εξ ολοκλήρου σε ανακυκλωμένο χαλκό. Η εταιρεία έχει επιστολές πρόθεσης από διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες με εργοστάσια συναρμολόγησης στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Biton, αλλά αρνήθηκε να δώσει ονόματα.

Η Addionics έχει αναπτύξει πορώδη, τρισδιάστατα υλικά μπαταριών με ηλεκτρόδια χαλκού και αλουμινίου που μοιάζουν με μεταξωτά μαντήλια όταν τα κρατάμε στο φως και χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο υλικό – συμπεριλαμβανομένου 60% λιγότερου χαλκού. Η εταιρεία λέει ότι τα ηλεκτρόδια παρέχουν ταχύτερη φόρτιση και αυξάνουν την εμβέλεια των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 30% και προβλέπει εξοικονόμηση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων έως και 7,50 δολάρια ανά κιλοβατώρα.

Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να αναπτύξουν πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να βοηθήσουν στη μαζική υιοθέτηση. «Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για το προϊόν μας στην αγορά των ΗΠΑ, όπου υπάρχει περιορισμένη παραγωγή σήμερα», δήλωσε ο Biton.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!