Γ.Δ.
1405.79 +0,30%
ACAG
-0,19%
5.34
BOCHGR
+2,06%
4.45
CENER
+2,02%
8.57
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+1,10%
8.29
NOVAL
-0,87%
2.29
OPTIMA
+2,04%
12.98
TITC
+0,80%
37.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,00%
1.382
ΑΒΕ
-0,22%
0.459
ΑΔΜΗΕ
+0,64%
2.36
ΑΚΡΙΤ
+1,46%
0.695
ΑΛΜΥ
-0,14%
3.655
ΑΛΦΑ
+0,20%
1.5335
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.36
ΑΡΑΙΓ
+1,30%
9.705
ΑΣΚΟ
+1,98%
2.58
ΑΣΤΑΚ
+2,03%
7.02
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+1,54%
5.27
ΒΙΟΚΑ
+0,57%
1.765
ΒΙΟΣΚ
+1,47%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,96%
2.08
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,56%
18.18
ΔΑΑ
+0,28%
8.012
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,34%
11.69
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,76%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,06%
33.76
ΕΚΤΕΡ
-1,24%
1.428
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.965
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+3,43%
1.688
ΕΛΠΕ
+1,72%
6.79
ΕΛΣΤΡ
-2,44%
2
ΕΛΤΟΝ
+1,20%
1.86
ΕΛΧΑ
+1,67%
1.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
-1,42%
6.826
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+0,34%
2.043
ΕΧΑΕ
+1,86%
4.38
ΙΑΤΡ
+2,60%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+0,49%
0.307
ΙΛΥΔΑ
+2,30%
1.78
ΙΝΚΑΤ
+0,63%
4.78
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,83%
0.933
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+4,91%
2.78
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,43%
1.175
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,93%
0.422
ΚΟΥΑΛ
+5,10%
1.072
ΚΟΥΕΣ
+0,72%
5.56
ΚΡΙ
-1,05%
14.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+1,95%
0.942
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
+0,83%
3.65
ΜΕΝΤΙ
+2,97%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,35%
19.46
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
+2,86%
2.52
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,48%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-1,83%
31.12
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,86%
0.798
ΞΥΛΚ
0,00%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+2,85%
30.7
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.76
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,25%
0.792
ΟΤΕ
-0,72%
15.1
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-2,10%
2.33
ΠΕΙΡ
-0,17%
3.583
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.37
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-2,88%
13.5
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,34%
1.17
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,78%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
-2,82%
1.55
ΣΑΡ
+0,56%
10.78
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,31%
0.326
ΣΙΔΜΑ
+1,97%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-1,93%
0.508
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
+1,41%
1.44
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,13%
8.25
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+2,39%
3.635
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Με ρυθμό ανάπτυξης +282% τα Online Super Market το α’ τρίμηνο του 2021

Τον εκρηκτικό ρυθμό ανάπτυξης +282% στην αξία των online αγορών κατέγραψε το κανάλι του Online Super Market στην Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2021 συγκριτικά με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύει σήμερα η Convert Group. Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (€) online αγορών τους μήνες Ιανουάριο, Φεβρουάριο και Μάρτιο, αναδεικνύονται οι εξής: +402% σε ποτά και αναψυκτικά, +366% σε προϊόντα αρτοποιίας, +344% σε φρέσκα τρόφιμα, +313% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, +271% σε συσκευασμένα τρόφιμα, +248% σε προϊόντα για κατοικίδια, +239% σε καλλυντικά και είδη περιποίησης, +175% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού και +97% σε προϊόντα περιποίησης και τρόφιμα για βρέφη και παιδιά.

Στα ευρήματα της εταιρείας φαίνεται ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός πως η συνήθεια των online αγορών από Super Market, άλλαξε ανεπιστρεπτί με την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης και ήρθε για να μείνει στη ζωή του Έλληνα καταναλωτή. Η εμφάνιση των πλατφορμών delivery μέσα στο 2020, με το ελάχιστο όριο παραγγελιών να φτάνει ακόμη και στα €5, αλλά και οι πιο συχνές online παραγγελίες από τα νοικοκυριά, μείωσαν κατά €20 τη μέση αξία του ηλεκτρονικού καλαθιού στα €78,70 με το ΦΠΑ, από €100 με το ΦΠΑ στο πρώτο τρίμηνο του 2020. Σχεδόν 9 στα 10 ηλεκτρονικά καλάθια φέτος περιέχει φρέσκα τρόφιμα, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά πως η τάση του καταναλωτή να εμπιστεύεται το online κανάλι για την ποιότητα της επιλογής των φρέσκων τροφίμων και την ταχύτητα της παράδοσής τους, ήρθε για να μείνει στην ελληνική καθημερινότητα.

Οι ειδικοί του ηλεκτρονικού εμπορίου θα συναντήσουν ένα ακόμα δείκτη που αποτυπώνει την αύξηση της εμπιστοσύνης στο ηλεκτρονικό κανάλι: ο δείκτης μετατροπής (conversion rate) επισκέπτη σε πελάτη έφτασε το 3,8% σε σχέση με τον μέσο όρο του 2,9% για το 12μηνο του 2020.

Αναφορικά με τα marketing κανάλια, σημειώθηκε ρεκόρ με το 36% της αξίας των πωλήσεων να προέρχονται από direct επισκέψεις, αύξηση 10 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2020. Η τεράστια αύξηση επιβεβαιώνει την σταθερή πλέον σχέση εμπιστοσύνης των καταναλωτών με τους λιανεμπόρους της επιλογής τους. Ταυτόχρονα, σημειώνεται μια μείωση 4 ποσοστιαίων μονάδων συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο (Οκτώβριο, Νοέμβριο, Δεκέμβριο) στις πωλήσεις που προήλθαν από διαφημίσεις Google (25%) και μια σημαντική αύξηση 5 ποσοστιαίων μονάδων στην αξία των πωλήσεων που ήρθαν από οργανικά αποτελέσματα (21%).

Όσον αφορά τις συσκευές που προτιμούν οι καταναλωτές ως μέσο για την πραγματοποίηση των παραγγελιών τους, είναι αδιαμφισβήτητο πως το work from home έχει ενισχύσει desktop & laptops, από τα οποία προέρχονται το 71% των παραγγελιών. Η πιο δημοφιλής μέρα και ώρα μάλιστα αναδεικνύεται η Δευτέρα στις 11:00-12:00 εντείνοντας την άποψη ότι ο Έλληνας καταναλωτής πραγματοποιεί τις παραγγελίες του νοικοκυριού εν ώρα εργασίας και πιθανόν από το σπίτι.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!