Γ.Δ.
1426.23 -1,44%
ACAG
-0,85%
5.85
BOCHGR
-0,86%
4.59
CENER
-2,90%
9.7
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-1,16%
9.39
NOVAL
-1,69%
2.615
OPTIMA
-1,39%
12.74
TITC
-1,41%
34.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.36
ΑΒΑΞ
-3,27%
1.48
ΑΒΕ
+0,85%
0.474
ΑΔΜΗΕ
-1,67%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+0,67%
3
ΑΛΦΑ
-2,41%
1.4995
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
-4,10%
10.52
ΑΣΚΟ
-2,17%
2.7
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7.04
ΑΤΕΚ
0,00%
0.428
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.66
ΑΤΤ
-5,23%
4.53
ΑΤΤΙΚΑ
+0,88%
2.29
ΒΙΟ
-2,44%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-0,58%
1.715
ΒΙΟΣΚ
-1,58%
1.555
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-0,87%
2.28
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.36
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,24%
17.48
ΔΑΑ
-0,18%
7.576
ΔΑΙΟΣ
+0,61%
3.28
ΔΕΗ
-2,17%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-0,15%
3.26
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,29%
0.314
ΕΒΡΟΦ
-2,55%
1.53
ΕΕΕ
+0,44%
32.06
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
1.706
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
-1,24%
1.995
ΕΛΛ
-0,74%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,87%
1.896
ΕΛΠΕ
-1,70%
6.92
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-0,47%
1.682
ΕΛΧΑ
-2,66%
1.83
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-2,85%
1.195
ΕΤΕ
-0,26%
7.63
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.21
ΕΥΔΑΠ
-1,23%
5.6
ΕΥΡΩΒ
-2,60%
1.9695
ΕΧΑΕ
-2,43%
4.425
ΙΑΤΡ
0,00%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,43%
0.338
ΙΛΥΔΑ
-3,89%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-1,73%
4.815
ΙΝΛΙΦ
-0,43%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-1,92%
1.122
ΙΝΤΕΚ
-0,67%
5.96
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
-2,87%
1.185
ΙΝΤΚΑ
-2,25%
3.045
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.54
ΚΛΜ
+0,31%
1.635
ΚΟΡΔΕ
-1,72%
0.401
ΚΟΥΑΛ
-0,84%
1.178
ΚΟΥΕΣ
-1,54%
5.12
ΚΡΙ
-0,75%
13.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
+2,43%
1.055
ΛΑΒΙ
-3,06%
0.792
ΛΑΜΔΑ
-1,46%
7.43
ΛΑΜΨΑ
-1,03%
38.6
ΛΑΝΑΚ
-5,38%
0.88
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,51%
2.61
ΜΑΘΙΟ
+5,63%
0.75
ΜΕΒΑ
-4,38%
3.71
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.32
ΜΕΡΚΟ
+1,85%
44
ΜΙΓ
-0,73%
3.38
ΜΙΝ
-9,32%
0.535
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,89%
20.82
ΜΟΝΤΑ
-4,11%
3.5
ΜΟΤΟ
-1,29%
2.67
ΜΟΥΖΚ
-1,41%
0.7
ΜΠΕΛΑ
-1,22%
25.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.62
ΜΠΡΙΚ
-0,75%
1.98
ΜΠΤΚ
-8,82%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,75%
33.98
ΝΑΚΑΣ
-1,42%
2.78
ΝΑΥΠ
-2,53%
0.77
ΞΥΛΚ
-3,26%
0.267
ΞΥΛΠ
+8,15%
0.398
ΟΛΘ
-1,39%
21.3
ΟΛΠ
-0,37%
26.95
ΟΛΥΜΠ
-2,05%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,63%
15.81
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,47%
0.805
ΟΤΕ
-2,73%
15.31
ΟΤΟΕΛ
-2,18%
10.76
ΠΑΙΡ
-0,98%
1.01
ΠΑΠ
+1,74%
2.34
ΠΕΙΡ
-1,69%
3.726
ΠΕΡΦ
-1,35%
6.56
ΠΕΤΡΟ
-1,23%
8
ΠΛΑΘ
-1,06%
3.73
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
-1,59%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.5
ΠΡΟΦ
-2,29%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-0,85%
1.745
ΣΑΡ
-1,84%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-0,90%
1.655
ΣΠΕΙΣ
-2,80%
6.24
ΣΠΙ
-3,54%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.5
ΤΖΚΑ
-1,20%
1.235
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,24%
1.59
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.25
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.246
ΦΡΛΚ
-1,80%
3.82
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Ταχιάος για FlyOver: Νέα δεδομένα με την κίνηση στη Θεσσαλονίκη

Στο διοικητήριο του υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης στη Θεσσαλονίκη για το FlyOver βρέθηκε τη Δευτέρα (19/2) ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές Νίκος Ταχιάος προκειμένου να συμμετέχει από κοινού με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα και την υφυπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξόπουλου, στη σύσκεψη με τους φορείς της πόλης της Θεσσαλονίκης.

Μετά το πέρας της σύσκεψης της συντονιστικής επιτροπής που έχει δημιουργηθεί ειδικά για την παρακολούθηση των επιπτώσεων του FlyOver στην καθημερινότητα των πολιτών, ο υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αντιμετωπίζει αυτήν τη στιγμή η πόλη εξαιτίας των εργοταξίων που έχουν εγκατασταθεί θα είναι πραγματικότητα σε ένα διάστημα τριών ετών από σήμερα, υπενθυμίζοντας ωστόσο πως με την κατασκευή του FlyOver το κυκλοφοριακό πρόβλημα θα λυθεί.

Επιπλέον, όπως τόνισε, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα είναι δίπλα στους φορείς της πόλης και θα συνδράμει όπου χρειάζεται είτε με δικούς του μηχανισμούς είτε και οικονομικά, προκειμένου να γίνει ό,τι είναι καλύτερο για την πόλη. Υπενθυμίζεται ότι σε πρόσφατη δήλωσή του ο Νίκος Ταχιάος ξεκαθάρισε ότι το FlyOver δεν θα έχει διόδια.

Ολόκληρη η τοποθέτηση Ταχιάου για το FlyOver στη Θεσσαλονίκη

Λόγω εντοπιότητος παρακολουθώ εκ του σύνεγγυς τις συζητήσεις για το FlyOver και πραγματικά, εντυπωσιάζομαι, γιατί διαπιστώνω ότι πολλές φορές αυτές γίνονται σαν να μιλάμε για μία πόλη η οποία βρίσκεται εν κενώ.

Η Θεσσαλονίκη έχει αρχίσει ξανά να αντιμετωπίζει κυκλοφοριακό πρόβλημα. Εάν δόθηκε η εντύπωση, στη διάρκεια της κρίσης και του κορονοϊού, ότι τα πράγματα βαίνουν καλώς και ότι το μόνο πρόβλημα στο κέντρο της πόλης ήταν οι καταλήψεις από τα εργοτάξια του Μετρό, αυτή είναι εσφαλμένη. Η κυκλοφορία αυξάνεται και αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς. Τα αυτοκίνητα πολλαπλασιάζονται και η μόνη λύση, εκτός των υπολοίπων παρεμβάσεων για την αποτροπή της εισόδου των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης, ήταν να επεκταθεί ο περιφερειακός. Έτσι, επελέγη η λύση του FlyOver.

Η λύση του FlyOver είναι αυτή η οποία θα μας επιτρέψει να μην ζούμε σε περίπου 3 χρόνια από σήμερα, μέχρι τότε δηλαδή που θα τελειώσουν οι εργασίες, υπό συνθήκες όπως αυτές, που διαπιστώνουμε ότι υπάρχουν επί του παρόντος, λόγω της εργοταξιακής κατάληψης.

Παρόλα αυτά, η συζήτηση ανακυκλώνεται, αλλά αυτό είναι μία παθογένεια της πόλης την οποία δεν θα λύσουμε τώρα. Μόλις το Μετρό παραδοθεί, τον Νοέμβριο, θα γίνει σαφές ότι και στη Θεσσαλονίκη τα έργα τελειώνουν. Και σας παρακαλώ να έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη ότι αν δεν υπάρχουν άλλες επιπλοκές οι οποίες θα προκληθούν σκοπίμως, εξυπηρετώντας κάποια ιδιοτελή συμφέροντα, θα έχουμε την παράδοση του FlyOver στο χρονοδιάγραμμα που έχουμε θέσει.

Είμαστε όμως σήμερα εδώ κυρίως για έναν δεύτερο λόγο. Γιατί η Θεσσαλονίκη δεν βρίσκεται εν κενώ. Υπάρχουν συγκεκριμένες δημόσιες αρχές οι οποίες έχουν συγκεκριμένους ρόλους. Είναι όλες απολύτως επαρκείς και κατάλληλες να παίξουν αυτό το ρόλο και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι εδώ για να συνδράμει και με τους δικούς του μηχανισμούς αλλά και οικονομικά, όπου χρειαστεί, για να μπορέσουν τόσο η Περιφερειακή Αυτοδιοίκηση, που έχει την ευθύνη της διαχείρισης και συντονισμού της κυκλοφορίας αλλά και του συντονισμού της σηματοδότησης, όσο και οι Δήμοι που έχουν τις δικές τους ευθύνες σε ότι αφορά και τις κανονιστικές πράξεις αλλά και τις φορτοεκφορτώσεις αλλά και άλλες παρεμβάσεις μέσα στην πόλη, να μπορέσουν να υπηρετήσουν το ρόλο τον οποίο εξ’ ορισμού έχουν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είμαστε εδώ. Και αυτό το οποίο επελέγη είναι να υπάρχει ένα συντονιστικό όργανο το οποίο θα φέρει προς διαβούλευση πριν φτάσουν στο Υπουργείο προς έκδοση, οι αποφάσεις οι οποίες είναι απαραίτητες για να λειτουργήσει η πόλη με καλύτερους ρυθμούς, ενόψει του FlyOver.

Πρέπει να είμαστε ειλικρινείς απέναντι στους συμπολίτες μας, Θεσσαλονικείς και αυτό που πρέπει να πούμε, είναι ότι «μαγικό ραβδάκι» το οποίο ξαφνικά θα ανατρέψει εντελώς τις επιπτώσεις ενός έργου το οποίο εκτελείται, δεν υπάρχει. Είναι σαφές ότι η πόλη θα βρίσκεται σε μια αναστάτωση για ένα χρονικό διάστημα αλλά είναι επίσης ξεκάθαρο ότι θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να μπορέσει ο χρόνος να βραχυνθεί, αλλά κυρίως για να νιώσουν οι πολίτες ότι αυτό το οποίο έρχεται θα είναι κάτι καλύτερο για τους ίδιους και για την πόλη μας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!