Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Stellantis: Σκέψεις για κατασκευή κινεζικών αυτοκινήτων στην Ιταλία

Ο όμιλος Stellantis προκειμένου να αξιοποιήσει τη δυναμικότητα των εργοστασίων κατασκευής αυτοκινήτων τα οποία διαθέτει στην Ιταλία, εξετάζει το ενδεχόμενο να κατασκευάζει και κινέζικα αυτοκίνητα.

Συγκεκριμένα, η πρότασή του προς την κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία Leapmotor είναι να κατασκευάζει στην Ιταλία έως και 150.000 αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV) χαμηλού κόστους ετησίως. Η Leapmotor είναι συνεργάτης του ομίλου Stellantis και τα κινέζικα αυτοκίνητα θα κατασκευάζονται στο ιστορικό εργοστάσιο της Fiat στο Mirafiori στο Τορίνο. Στη συνέχεια τα κινέζικα αυτοκίνητα θα πωλούνται από τους ευρωπαίους αντιπροσώπους του ομίλου Stellantis, αναφέρει το Automotive News Europe.

Η παραγωγή θα μπορούσε να ξεκινήσει το συντομότερο το 2026 ή το 2027, ανέφεραν πηγές που γνωρίζουν το θέμα στο Automotive News Europe.

Ο όμιλος Stellantis συμφώνησε τον Οκτώβριο του 2023 να αγοράσει το 21% της Leapmotor για 1,5 δισ. ευρώ και ίδρυσε μια κοινή επιχείρηση με έδρα την Ολλανδία με την ονομασία Leapmotor International που ελέγχεται από τον όμιλο Stellantis.

Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Stellantis, Κάρλος Ταβάρες, δήλωσε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να κατασκευάσει αυτοκίνητα Leapmotor στην Ιταλία, εάν υπάρχει ένα καλό επιχειρηματικό πρόγραμμα. «Εξαρτάται από εμάς, την ανταγωνιστικότητά μας ως προς το κόστος και την ποιότητα. Θα εναπόκειται σε εμάς να εκμεταλλευτούμε αυτήν την ευκαιρία κάποια στιγμή», δήλωσε ο Ταβάρες.

Με την προσθήκη της κινέζικης μάρκας Leapmotor, ο όμιλος Stellantis πρόσθεσε την 15η μάρκα στο χαρτοφυλάκιο του. Η γκάμα της Leapmotor, διαθέτει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα χαμηλού κόστους.

Το εργοστάσιο του Mirafiori είναι ένα από τα παλαιότερα εργοστάσια αυτοκινήτων της Ευρώπης και κάποτε ήταν ένα από τα μεγαλύτερα, κατασκευάζοντας εμβληματικά μοντέλα όπως το αρχικό Fiat 600 και το Fiat 500. Επί του παρόντος κατασκευάζει μοντέλα Maserati και το ηλεκτρικό χάτσμπακ Fiat 500.

Η προσθήκη 150.000 μονάδων από τη Leapmotor στο Mirafiori θα βοηθούσε τον όμιλο Stellantis να εκπληρώσει τη δέσμευσή του προς την ιταλική κυβέρνηση να αυξήσει την παραγωγή της αυτοκινητοβιομηχανίας στη χώρα σε ένα εκατομμύριο οχήματα μέχρι το τέλος της δεκαετίας, από 750.000 πέρσι.

Η κατασκευή των αυτοκινήτων της Leapmotor στο Mirafiori θα βοηθούσε την κινεζική εταιρεία να αποφύγει πιθανούς τιμωρητικούς δασμούς που θα μπορούσε να επιβάλει η Ευρωπαϊκή Ένωση στις κινεζικές εισαγωγές αυτοκινήτων. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ξεκινήσει έρευνα σχετικά με τις επιδοτήσεις της κινεζικής κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά οχήματα και την ποσότητα του CO2 που εκπέμπεται κατά την διάρκεια της κατασκευής τους.

Η Leapmotor είναι μια από τις μικρότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας, αλλά σχεδιάζει να κυκλοφορήσει πέντε μοντέλα με παγκόσμιο προσανατολισμό τα επόμενα δύο χρόνια. Η εταιρεία παρουσίασε το ηλεκτρικό SUV C10, το πρώτο της μοντέλο που αναπτύχθηκε για τις διεθνείς αγορές, στην έκθεση αυτοκινήτου IAA Mobility στο Μόναχο τον Σεπτέμβριο του 2023. Η Leapmotor πουλά επί του παρόντος το ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο T03 στη Γαλλία μέσω ενός τοπικού εισαγωγέα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!