Γ.Δ.
1407.03 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Ένα βήμα πιο κοντά η υλοποίηση του Hull Logistics Park στον Ασπρόπυργο

Ένα ακόμη αποφασιστικό βήμα έγινε προ ημερών για την ανάπτυξη του Hull Logistics Park στον Ασπρόπυργο, καθώς η Streem Development, η οποία βρίσκεται υπό την ομπρέλα της HIG Capital, απέκτησε και επίσημα την πλήρη κυριότητα του ακινήτου που στο παρελθόν άνηκε στη Χαλυβουργία Ελλάδος. Στην έκταση συνολικής επιφάνειας 291 τ.μ. που θα λάβει «σάρκα και οστά» το mega logistics center έχουν ήδη ολοκληρωθεί οι διαδικασίες αποψίλωσης, ενώ έχουν παρθεί σχεδόν όλες οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις.

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εξυγίανσης της μεγαλύτερης εν λειτουργία χαλυβουργίας της χώρας και την επίσημη μεταβίβαση στη Streem Development της εν λόγω έκτασης, ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή του μεγάλου logistics center στον Ασπρόπυργο, το οποίο μάλιστα εντάχθηκε πρόσφατα στις Στρατηγικές Επενδύσεις. Το έργο έχει προϋπολογισμό ύψους 244,2 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότησή του θα προέλθει από ιδίους πόρους, ύψους 30 εκατ. ευρώ, που θα εισφερθούν από την HIG Europa Realty Partners και τραπεζικό δανεισμό ύψους 214 εκατ. ευρώ. Πρόκειται μάλιστα να αποτελέσει την πρώτη trinodal επένδυση, με δυνατότητα αξιοποίησης συνδυασμένων μεταφορών, ήτοι χερσαίων-θαλάσσιων-σιδηροδρομικών.

Τo Hull Logistics Park, που αναμένεται να ολοκληρωθεί σε βάθος διετίας, βρίσκεται  σε κοντινή απόσταση από τη ΒΙ.ΠΕ. Διυλιστηρίων Ασπροπύργου, στο 17ο χλμ. της Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου. Αναλυτικά, στην έκταση, που θα έχει μέτωπο προς τον κόλπο της Ελευσίνας, θα κατασκευαστεί η προβλήτα πρόσδεσης πλοίων, με τα αντίστοιχα λιμενικά έργα και τις απαραίτητες υποδομές για τη φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων μέσω θαλάσσης. Επίσης, στα βόρεια η έκταση συνορεύει με τη σιδηροδρομική γραμμή Θριάσιο – Νέο Ικόνιο, ήτοι με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, μέσω του οποίου θα είναι δυνατή η άμεση μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε χώρες της Ευρώπης. Το ακίνητο διαχωρίζεται από την Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου σε δύο τμήματα, τμήμα Α (238 στρέμματα) και τμήμα Β, παραλιακό (53 στρέμματα). Τα δύο τμήματα θα συνδέονται μεταξύ τους με υπέργεια γέφυρα, που θα κατασκευαστεί από την εταιρεία.

Το mega project, λοιπόν, προχωρεί με γοργούς ρυθμούς και εφόσον υπάρξει πρόοδος στις διακρατικές συμφωνίες και έρθουν εργάτες από το εξωτερικό, εξετάζονται μέρη για να φιλοξενηθούν. Σύμφωνα, μάλιστα, με πληροφορίες, μελετήθηκαν πολλά σενάρια και ήδη η εταιρεία προ μηνών έκανε κρούση σε γνωστή εταιρεία κρουαζιέρας, για να μάθει το κόστος της χρήσης ενός κρουαζιερόπλοιου ως πλωτού ξενοδοχείου. Βέβαια, οι εν λόγω διαδικασίες βρίσκονται σε διερευνητικό επίπεδο και οι αποφάσεις θα παρθούν σε βάθος χρόνου.

Υπενθυμίζεται ότι στην περίοδο της κρίσης η Χαλυβουργία Ελλάδος, συμφερόντων της οικογένειας Μάνεση, υπέστη τις συνέπειες της κατάρρευσης της οικοδομικής δραστηριότητας και του παγώματος των μεγάλων δημόσιων και ιδιωτικών έργων, σε συνδυασμό με τη μείωση των εξαγωγών. Έτσι, αναγκάστηκε να αναστείλει τη λειτουργία της μονάδας στον Ασπρόπυργο, διατηρώντας για μεγάλο διάστημα με μία νυκτερινή βάρδια τη δεύτερη μονάδα στον Βόλο, ενώ επί σειρά ετών κουβαλούσε υπέρογκο δανεισμό, που στην πορεία έγινε «κόκκινος» και έφτασε στα 336 εκατ. ευρώ.

H HIG, μέσω της Streem Global, που διαχειρίζεται αποκλειστικά τα logistics του αμερικανικού fund, απέκτησε πρόσφατα τη σύγχρονη εγκατάσταση logistics στη ΒΙΠΕ Σίνδου σε οικόπεδο 60.000 τ.μ. κοντά στο Καλοχώρι. Το σημείο είναι σε στρατηγική θέση, καθώς βρίσκεται δίπλα στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης και 12 χλμ. από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Βασικό πλεονέκτημά της αποτελεί η ύπαρξη σιδηροδρομικής υποδομής εντός της εγκατάστασης, που συνδέεται με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και μπορεί να υποστηρίξει τη μεταφορά φορτίων, με χρήση τρένου, προς την κεντρική Ευρώπη.

Η HIG γενικά φιλοδοξεί να «χτίσει» ένα πολυεπίπεδο δίκτυο υποδομών για τη μεταφορά προϊόντων από το λιμάνι του Πειραιά στη Βόρεια Ευρώπη, δηλαδή μέχρι τη Γερμανία. Προς αυτήν την κατεύθυνση στη Σερβία αναμένεται να είναι η επόμενη μεγάλη επένδυση στον χώρο, ενώ θα ακολουθήσουν εξαγορες σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Ουγγαρία, Αυστρία και Σλοβενία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!