Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Temu: Οι διαφημίσεις εκατομμυρίων στο Super Bowl και η ανάγκη ανάκαμψης

Ένα τεράστιο χρηματικό ποσό ξόδεψε στο Super Bowl το βράδυ της Κυριακής, η Temu, προβάλλοντας τη διαφήμισή της έξι φορές και προσφέροντας δώρα 10 εκατομμυρίων δολαρίων, καθώς ελπίζει να αναζωογονήσει τις πεσμένες πωλήσεις των ΗΠΑ.

Η δαπάνη του Temu για το Super Bowl υπολογίζεται σε δεκάδες εκατομμύρια δολάρια, αν αναλογιστεί κανείς πως μια διαφήμιση 30 δευτερολέπτων κατά τη διάρκεια του αγώνα κόστισε περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια. Πώς ανταποκρίθηκε όμως το καταναλωτικό κοινό των ΗΠΑ;

Τονίζεται πως οι πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες μειώθηκαν κατά 12,5% σε μηνιαία βάση τον Δεκέμβριο και 4,8% τον Ιανουάριο, μια απότομη πτώση μετά την ανάπτυξη της κινεζικής εφαρμογής ηλεκτρονικού εμπορίου άνω του 50% στα μέσα του 2023, σύμφωνα με τα δεδομένα του Bloomberg Second Measure.

Ο αριθμός των Αμερικανών, λοιπόν, που ψωνίζουν στο Temu μειώνεται σταθερά, ενώ μια έρευνα στα τέλη Ιανουαρίου από τη Morgan Stanley διαπίστωσε ότι σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών της σχεδιάζει να ψωνίσει λιγότερα από την εφαρμογή τους επόμενους τρεις μήνες.

Έπειτα από την προβολή του κινεζικού κολοσσού στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο αυξήθηκαν όταν προβλήθηκαν οι διαφημίσεις του, σύμφωνα με τα δεδομένα του Google Trends, ωστόσο οι αναζητήσεις μειώνονται σταθερά από τις αρχές Ιουλίου.

Η μείωση των εσόδων και των νέων χρηστών είναι, σύμφωνα με το Bloomberg, μία απόδειξη πως οι Αμερικανοί έδωσαν προτεραιότητα στις γρήγορες παραδόσεις έναντι των χαμηλών τιμών του Temu, σε συνδυασμό όμως με αργές αποστολές.

Ωστόσο, οι αναλυτές της εταιρείας προσπαθούν να ξεπεράσουν τις φθίνουσες πωλήσεις. Η Temu μετατόπισε τις δαπάνες μάρκετινγκ σε άλλες χώρες προς το τέλος του 2023, εξηγείο Sky Canaves, ανώτερος αναλυτής της Insider Intelligence. «Η επισκεψιμότητα και οι πωλήσεις τους εξακολουθούν να εξαρτώνται πολύ από τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ και διαφήμισης», είπε.

Οι πωλήσεις της Temu τον Ιανουάριο αυξήθηκαν κατά 805% σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία του Second Measure, τετραπλασιάζοντας την ανάπτυξή της.

Παράλληλα, ένα σχέδιο που ανακοινώθηκε πρόσφατα για άνοιγμα της πλατφόρμας σε Αμερικανούς και Ευρωπαίους πωλητές θα μπορούσε να ενισχύσει τις παραγγελίες, δήλωσαν αναλυτές της Morningstar Inc.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!