Γ.Δ.
1397.63 +0,94%
ACAG
-1,47%
5.37
BOCHGR
-1,13%
4.38
CENER
-2,14%
8.24
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
-0,72%
8.3
NOVAL
-0,44%
2.275
OPTIMA
+1,27%
12.76
TITC
+4,36%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,58%
1.378
ΑΒΕ
-1,09%
0.454
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,95%
3.66
ΑΛΦΑ
+0,48%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,16%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
-3,09%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-20,91%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
+3,88%
2.14
ΒΙΟ
+3,40%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+1,16%
1.74
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,38%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,45%
17.58
ΔΑΑ
+2,33%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,64%
11.75
ΔΟΜΙΚ
-0,72%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,47%
1.38
ΕΕΕ
+0,30%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+2,30%
1.424
ΕΛΒΕ
-0,85%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.97
ΕΛΛ
+1,52%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
1.62
ΕΛΠΕ
+2,26%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,76%
1.788
ΕΛΧΑ
+9,36%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.13
ΕΤΕ
+0,29%
7.036
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.13
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.75
ΕΥΡΩΒ
+2,20%
2.04
ΕΧΑΕ
+3,36%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
-0,81%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.745
ΙΝΚΑΤ
-1,68%
4.69
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
+0,69%
0.88
ΙΝΤΕΚ
+3,49%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,65%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+4,64%
1.015
ΙΝΤΚΑ
+3,35%
2.62
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+3,08%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+3,86%
1.48
ΚΟΡΔΕ
-3,42%
0.395
ΚΟΥΑΛ
-3,26%
1.01
ΚΟΥΕΣ
-0,71%
5.56
ΚΡΙ
+3,99%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+4,77%
0.922
ΛΑΒΙ
+0,41%
0.726
ΛΑΜΔΑ
+2,82%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+1,63%
1.25
ΛΟΥΛΗ
+1,86%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-1,47%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+2,54%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.32
ΜΟΝΤΑ
+7,65%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,97%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
31.4
ΝΑΚΑΣ
-4,58%
2.92
ΝΑΥΠ
-3,49%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,39%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,80%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,41%
0.791
ΟΤΕ
+0,60%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
-0,20%
0.974
ΠΑΠ
-1,69%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
+4,14%
5.28
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,88%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,18%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+2,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
+2,27%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.53
ΣΠΕΙΣ
-0,71%
5.6
ΣΠΙ
-1,95%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
19.81
ΤΖΚΑ
-1,74%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,14%
3.57
ΧΑΙΔΕ
+7,96%
0.61

Coca-Cola: Οι αυξήσεις τιμών έχουν επιβραδυνθεί

Ο πληθωρισμός μετριάζεται στις περισσότερες αγορές, μετά από μια περίοδο κατά την οποία η Coca-Cola βασίστηκε σε αυξήσεις τιμών για να αυξήσει τα έσοδά της, όπως δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας παραγωγής αναψυκτικών, Τζέιμς Κουίνσι.

Η Coca-Cola ανακοίνωσε τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου, σήμερα Τρίτη, και δήλωσε ότι οι υψηλότερες τιμές βοήθησαν την εταιρεία να ξεπεράσει τις εκτιμήσεις της Wall Street για τις τριμηνιαίες πωλήσεις της. Αλλά οι αυξήσεις των τιμών της Coca-Cola έχουν επιβραδυνθεί από τις διψήφιες αυξήσεις των τελευταίων δύο ετών.

Οι συνολικές τιμές της Coca-Cola αυξήθηκαν κατά 9% το τέταρτο τρίμηνο, αλλά ο Κουίνσι δήλωσε ότι αυτό προήλθε από τον υπερπληθωρισμό σε αγορές όπως η Αργεντινή. Στην πλειονότητα των αγορών της Coca-Cola, οι αγοραστές πλήρωναν μόνο περίπου 3,5% περισσότερο για τα ποτά τους από ό,τι ένα χρόνο νωρίτερα.

«Όταν σκέφτεστε το 95% της επιχείρησης, το 3,5% σε παγκόσμια βάση είναι κοντά σε αυτό που παίρναμε πριν από την Covid, πριν από αυτή την έξαρση του πληθωρισμού», δήλωσε ο Κουίνσι στην εκπομπή «Squawk on the Street» του CNBC.

Ο δείκτης τιμών καταναλωτή στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 3,1% τον Ιανουάριο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του αμερικανικού υπουργείου Εργασίας που δόθηκαν την Τρίτη στη δημοσιότητα.

Τον Ιούλιο, στελέχη της Coca-Cola δήλωσαν ότι η εταιρεία τελείωσε με την αύξηση των τιμών για το 2023. Οι καταναλωτές στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ είχαν αρχίσει να στρέφονται σε φθηνότερους χυμούς ιδιωτικής ετικέτας και εμφιαλωμένο νερό αντί να αγοράζουν τις μάρκες Simply και Smartwater.

Ο Κουίνσι δήλωσε, επίσης, ότι ο Αμερικανός καταναλωτής έχει πάει σε δύο διαφορετικές κατευθύνσεις. Όσοι έχουν περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα αγοράζουν τα premium ποτά της Coca-Cola, όπως το γάλα Fairlife, ενώ όσοι έχουν πιο σφιχτό προϋπολογισμό περιορίζουν τις δαπάνες τους και αγοράζουν περισσότερες συσκευασίες αξίας. Ως αποτέλεσμα, ο όγκος της Coca-Cola στη Βόρεια Αμερική συρρικνώθηκε κατά 1% το τρίμηνο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!