THEPOWERGAME
Διαχειρίσιμη ήταν η πτώση των πωλήσεων της εκ Θεσσαλονίκης ορμώμενης εταιρείας παιχνιδιών AS Company κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς. Κάτι που αποδεικνύει ότι τα προϊόντα που απευθύνονται στα παιδιά ακόμη και κάτω πολύ δύσκολες συνθήκες, όπως είναι μια πανδημία και οι καραντίνες, διατηρούν άμυνες.
Η διοίκηση της AS λοιπόν ενώ είχε κάνει πρόβλεψη για πτώση 25% των πωλήσεών της διαψεύσθηκε ευχάριστα. Γιατί οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση 15,88% έναντι του 2019. Συγκεκριμένα η πτώση του τζίρου που καταγράφηκε στο πρώτο εξάμηνο του 2020 κατά 26,63% μετριάστηκε το δεύτερο εξάμηνο, με τις πωλήσεις να είναι μειωμένες κατά 6,76% έναντι του αντίστοιχου περσινού εξαμήνου.
Οι μειωμένες πωλήσεις προέρχονται κυρίως από την Ελλάδα λόγω των μειωμένων χονδρικών πωλήσεων στη χώρα κατά 16,8%. Αντιθέτως οι δραστηριότητες του ομίλου στο εξωτερικό μέσω των δύο θυγατρικών του σε Κύπρο και Ρουμανία σημείωσαν ανάπτυξη 18,56%. Σε ότι αφορά τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων συρρικνώθηκαν σε 2,39 εκατ. ευρώ, έναντι 4,18 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση 42,81% και τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 1,87 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας μείωση 39,6%.
Παρά τη μείωση των μεγεθών της η AS στις 7 Σεπτεμβρίου προχώρησε στην επιστροφή μετοχικού κεφαλαίου ύψους 0,9 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με την απόφαση της Τακτικής Γενικής Συνέλευση.
Με την προοπτική της σταδιακής αναστροφής του οικονομικού περιβάλλοντος ο όμιλος συνεχίζει την οργανωτική και ψηφιακή αναδιάρθρωση του. Συγκεκριμένα η στρατηγική συνδυάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο με το «παραδοσιακό» μοντέλο ανάπτυξης, αξιοποιώντας στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες, ώστε να προσφέρει στον καταναλωτή μία omnichannel εμπειρία, τόσο σε offline όσο και σε online επίπεδο.
Σε ό,τι αφορά στα «όπλα» που έχει στη φαρέτρα της διαθέτει ρευστότητα 13,9 εκατ. ευρώ, ενώ το κεφάλαιο κίνησης είναι περί τα 27 εκατ. ευρώ.