THEPOWERGAME
Με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης τρέχουν πωλήσεις και κερδοφορία για τον όμιλο Fais Group, που προσθέτει εμβληματικά σημεία για Kiko Milano, Levi’s, Under Armour και μια σειρά από άλλα ηχηρά brands του χαρτοφυλακίου του, δημιουργώντας προϋποθέσεις περαιτέρω ανάπτυξης οικονομικών μεγεθών το 2024.
Ο έμπειρος επιχειρηματίας Σάμι Φάις, που ηγείται του ομίλου, χτίζει μεθοδικά -και εν πολλοίς αθόρυβα- επιτυχημένες δραστηριότητες, διευρύνοντας συνεχώς το αποτύπωμά του στο λιανεμπόριο.
Ενδεικτικά σημειώνεται η τοποθέτηση της Under Armour στη high street της πρωτεύουσας με boutique στη Βουλής και Ερμού, σε μια γειτονιά που έχουν παρουσία όλοι οι διεθνείς παίκτες, με monobrand, καθώς και multibrand καταστήματα αθλητικών ειδών. Επιπλέον, Ερμού και Ευαγγελιστρίας ανοίγει νέο κατάστημα Levi’s, ενώ επεκτάσεις γίνονται και στη Θεσσαλονίκη, με επίκεντρο τον κεντρικό εμπορικό δρόμο της πόλης, την οδό Τσιμισκή.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Powergame, ο κύκλος εργασιών του Fais Group ξεπέρασε ήδη τα 200 εκατ. ευρώ το 2023, με κέρδη EBITDA στα 34 εκατ. ευρώ, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις επιδόσεις του 2022 (κύκλος εργασιών 163,3 εκατ. ευρώ, με EBITDA 32,8 εκατ. ευρώ). Σημειώνεται ότι το 2023 συνεχίστηκε με αμείωτους ρυθμούς η ανάπτυξη της ιταλικής μάρκας καλλυντικών Kiko Milano, ενώ ήταν το πρώτο έτος ανάπτυξης της Levi’s. Ο όμιλος Φάις, που ανέλαβε τη δραστηριότητα χονδρικής και λιανικής της μάρκας τζιν και κλασικού αμερικανικού στυλ ένδυσης και αξεσουάρ, εγκαινίασε τη συνεργασία με το άνοιγμα 3 καταστημάτων σε Γλυφάδα και Νέα Ερυθραία, καθώς και με τοποθέτηση του σήματος με κατάστημα στην Πάφο της Κύπρου.
Η ομάδα του Σάμι Φάις φέρεται να ετοιμάζει σημαντικές επενδύσεις προσεχώς, στο πλαίσιο συνεργασιών που έχoυν συναφθεί με διεθνείς οίκους.
Fais Group: Μπαράζ εγκαινίων για την Kiko Milano
Επεκτάσεις σχεδιάζονται για την Kiko Milano, η οποία επεκτάθηκε ήδη πέρυσι με νέα καταστήματα στην Κηφισιά, στο Ψυχικό, στο εμπορικό κέντρο River West, καθώς και σε Λάρισα, Τρίκαλα και Ιωάννινα. Επιπλέον, η δημοφιλής μάρκα απέκτησε corner στο κατάστημα της Galerie de beaute στο Metro Mall και χάρη στη στρατηγική συνεργασία με την αλυσίδα καλλυντικών επεκτείνει την παρουσία της και στην οδό Πατησίων, καθώς και σε Μενίδι και Χολαργό.
Νέα καταστήματα κατασκευάζονται ήδη στη Νέα Σμύρνη, αλλά και στη Θεσσαλονίκη, στην οδό Τσιμισκή, ενώ σύντομα αναμένεται να λειτουργήσει pop up store στο Factory Outlet του Διεθνούς Αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος», καθώς και νέα καταστήματα σε Νέα Ιωνία και Ξάνθη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Kiko Milano έκανε ντεμπούτο στην Ελλάδα εν μέσω πανδημίας, τον Δεκέμβριο του 2020, και μέσα σε τρία χρόνια έχει φτάσει να μετρά 22 καταστήματα εντός και εκτός Ελλάδος, με το πλάνο ανάπτυξης που υλοποιείται να ικανοποιεί και με το παραπάνω τους στόχους. Μάλιστα, συνεκτιμώντας τις προκλήσεις για τον εντοπισμό των κατάλληλων ακινήτων, επικρατεί η εκτίμηση ότι η ανάπτυξη θα είναι ακόμη ταχύτερη στα επόμενα χρόνια. Ειδικότερα στην Ελλάδα, το δίκτυο μετρά 11 καταστήματα και 5 corners. Στην Κύπρο λειτουργούν ήδη 4 καταστήματα και αναμένεται να ανοίξει και το 5ο. Στη Βουλγαρία λειτουργούν 2 καταστήματα στη Σόφια και αναμένεται το 3ο στη Βάρνα, ενώ το πρώτο κατάστημα στη Ρουμανία είναι υπό κατασκευή και αναμένεται να ανοίξει στο Βουκουρέστι.
Fais Group: Σε τροχιά ανάπτυξης Καλογήρου και brands αθλητικών
Πέραν των παραπάνω, σημαντικές επιδόσεις έχουν να επιδείξουν και άλλες δραστηριότητες του ομίλου, με την Καλογήρου να παραμένει σε τροχιά ενάρετου κύκλου και με τα εμπορικά σήματα του χαρτοφυλακίου αθλητικών ειδών και εξοπλισμού (Under Armour, Puma, Technogym κ.ά.) να κερδίζουν μερίδια αγοράς διευρύνοντας τα δίκτυα πωλήσεών τους. Σημειώνεται ότι άνοιξαν πέρυσι τα 2 πρώτα επίσημα καταστήματα Puma στο Mediterranean Cosmos στη Θεσσαλονίκη και στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης στη Γλυφάδα. Ανάπτυξη σημειώνει και η Χαραλάς, που ανοίγει νέο κατάστημα στο River West, αλλά και η DKNY, που πέραν της χονδρικής -και της boutique που διαθέτει στην Αθήνα, στο Golden Hall- απέκτησε παρουσία στην Κύπρο και με αποκλειστικό κατάστημα. Σημειώνεται, επίσης, η συνεχής ανάπτυξη της Αγοράς Modiano και το αποτύπωμα στη συμπρωτεύουσα μέσω του One Salonica, που γράφει διψήφια αύξηση εσόδων.
Ναυαρχίδες ανάπτυξης για τον Fais Group για το 2024
Πηγές στον όμιλο μεταφέρουν ότι τα μηνύματα είναι θετικά σε όλη την γκάμα κατηγοριών που αναπτύσει δραστηριότητα το Fais Group, από τα σήματα προσιτής μόδας μέχρι τα luxury brands. Ως αποτέλεσμα, ενθαρρύνονται νέες επενδύσεις. Ειδικά για το 2024, σε ναυαρχίδα της ανάπτυξης για τον όμιλο αναμένεται να αναδειχθεί η Kiko Milano, με επέκταση σε Ελλάδα και Ρουμανία, καθώς και η Levi’s, που αναμένεται να επεκταθεί με νέα σημεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ανάπτυξη αναμένεται και στις υπόλοιπες δραστηριότητες του ομίλου, που δραστηριοποιείται στην αγορά ένδυσης για πάνω από 45 χρόνια και με εφαλτήριο την Ελλάδα, όπου διατηρεί ηγετική θέση επεκτείνει την παρουσία του σε Βουλγαρία, Ρουμανία και Κύπρο. Πέραν των διεθνών σημάτων που αναπτύσσει στις κατηγορίες πολυτελείας, αθλητικών, casual και lifestyle ενδυμάτων, υποδημάτων και αξεσουάρ, καλύπτοντας όλα τα κανάλια διανομής, ο όμιλος έχει επίσης επεκτείνει τις δραστηριότητές του και σε άλλους τομείς, όπως τρόφιμα και ποτά, yachting, φιλοξενία και άλλες αγορές lifestyle.