THEPOWERGAME
Η General Motors σχεδιάζει να δαπανήσει 19 δισ. δολάρια μέσα στα επόμενα 10 χρόνια, προκειμένου να εξασφαλίσει κρίσιμα υλικά για μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων από την κορεατική LG Chem. Το μακροπρόθεσμο συμβόλαιο προμήθειας μεταξύ General Motors και LG Chem προβλέπει περισσότερους από 500.000 τόνους πρώτων υλών, όπως είναι το νικέλιο, το κοβάλτιο, το μαγγάνιο και το αλουμίνιο, σε ορίζοντας 10ετίας (από το 2026 έως το 2035). Η συγκεκριμένη ποσότητα επαρκεί για την τροφοδοσία 5 εκατ. ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτά τα υλικά καθόδου θα προέρχονται από το εργοστάσιο που κατασκευάζει η LG στο Τενεσί των ΗΠΑ, τα οποία θα μεταφέρονται σε εργοστάσια κυψελών μπαταριών στη Βόρεια Αμερική.
«Η σύμβαση βασίζεται στη δέσμευση της General Motors να δημιουργήσει μια ισχυρή, βιώσιμη αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών EV για την υποστήριξη των ταχέως αυξανόμενων αναγκών παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων» δήλωσε ο Jeff Morrison, αντιπρόεδρος της GM για τις παγκόσμιες προμήθειες και την αλυσίδα εφοδιασμού.
Σύμφωνα με το CNBC, πρόκειται για τη μεγαλύτερη συμφωνία προμήθειας υλικών για EVs της General Motors, καθώς συνεχίζεται με αμείωτη ένταση η κούρσα μεταξύ των μεγαλύτερων αυτοκινητοβιομηχανιών για το ποιος θα εξασφαλίσει μεγαλύτερο κομμάτι στην πίτα της ηλεκτροκίνησης.
H μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση συνοδεύεται από σημαντικές προκλήσεις στο λογισμικό των Evs. Η General Motors έχει επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για να διαγνώσει και να επιλύσει προβλήματα στο λογισμικό των ηλεκτρικών οχημάτων της, που προκαλούν μία σειρά από ζητήματα, όπως οθόνες που αναβοσβήνουν, επανεμφανιζόμενα μηνύματα λάθους και προβλήματα κατά τη φόρτιση. Με τα IX να μεταμορφώνονται σε… υπερκομπιούτερ με τροχούς, τα λογισμικά λάθη αναδεικνύονται σε σημαντικό πρόβλημα των αυτοκινητοβιομηχανιών, καθώς στα EVs επηρεάζουν πολύ περισσότερες λειτουργίες και θα μπορούσαν να αποδειχθούν ακόμη και επικίνδυνα για τους οδηγούς.