THEPOWERGAME
Ένας από τους μεγαλύτερους διαχρονικούς «καημούς» των τριών ιδρυτών της Skroutz φαίνεται να λύνεται με την Skroutz Last Mile, την υπηρεσία ταχυμεταφορών που ξεκίνησε να προσφέρει τις υπηρεσίες της στην Αττική. Πρόκειται για την μετονομασία της SendX μιας μικρού μεγέθους εταιρείας ταχυμεταφορών που εξαγόρασε τον Ιανουάριο η Skroutz με στόχο να βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών από την ώρα της παραγγελίας έως την παράδοση του προϊόντος.
Η Skroutz Last Mile δραστηριοποιείται σήμερα με πάνω από 100 μηχανάκια και 20 mini van στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας μεταφέροντας πακέτα μικρού και μεσαίου μεγέθους, καλύπτοντας κυρίως ανάγκες συνεργατών της πλατφόρμας που δεν διαθέτουν δικό τους e-shop και τα προϊόντα τους διακινούνται μέσα από το “καλάθι” της Skroutz. Η εταιρεία συνεχίζει να συνεργάζεται με άλλες μεταφορικές σε ότι αφορά μεγαλύτερα αντικείμενα όπως για παράδειγμα έπιπλα και μεγάλες ηλεκτρικές συσκευές.
Skroutz: Επέκταση εκτός Αθήνας
Επόμενο βήμα για την υπηρεσία παραδόσεων από την Skroutz είναι η επέκταση εκτός Αθηνών και η διασύνδεση όλης της Ελλάδας. Πέρα από την βελτίωση στην εμπειρία προς τους καταναλωτές στόχος είναι να μειωθούν και οι χρόνοι παράδοσης καθώς πλέον τα δέματα δεν θα “χάνονται” ανάμεσα στα δεκάδες χιλιάδες που διακινεί το κύκλωμα των ταχυμεταφορών. Η συγκεκριμένη βελτίωση αναμένεται να λειτουργήσει θετικά και ως προς το κομμάτι των εμπόρων που η διεύρυνση της βάσης τους αποτελεί τον έτερο στόχο της διοίκησης της Skroutz. Σήμερα η πλατφόρμα συνεργάζεται με περισσότερους από 3.000 εμπόρους όμως τα στελέχη της θεωρούν ότι τα περιθώρια επέκτασης είναι σημαντικά καθώς η πλειοψηφία δεν διαθέτει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό κανάλι. Είναι χαρακτηριστικό, όπως έδειξε πρόσφατα έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου, μόλις 2 στις 10 μικρές επιχειρήσεις έχουν κάποιου είδους πρόσβαση στην ψηφιακή αγορά.
Υπενθυμίζεται ότι η Skroutz σε οικονομικό επίπεδο βρίσκεται στην καλύτερη περίοδο της καθώς είναι από τις εταιρείες που ευνοήθηκα ιδιαίτερα από την πανδημία κορονοϊού και την αναγκαστική στροφή καταναλωτών και εμπόρων στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Παράλληλα η είσοδος με μειοψηφικό ποσοστό, ακριβώς πριν ένα χρόνο, της CVC προσφέρει υψηλή ρευστότητα ώστε να επιταχυνθούν διαδικασίες και να πραγματοποιηθούν τα επόμενα βήματα που έχει θέσει ως στόχο η διοίκηση της.