Γ.Δ.
1406.2 +0,33%
ACAG
0,00%
5.35
BOCHGR
+1,83%
4.44
CENER
+2,38%
8.6
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,98%
8.28
NOVAL
-1,52%
2.275
OPTIMA
+2,36%
13.02
TITC
+0,93%
38
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.398
ΑΒΕ
-1,52%
0.453
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.37
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
-0,41%
3.645
ΑΛΦΑ
-0,52%
1.5225
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,88%
9.76
ΑΣΚΟ
+2,77%
2.6
ΑΣΤΑΚ
+0,87%
6.94
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.78
ΑΤΤ
-2,28%
0.6
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.21
ΒΙΟΚΑ
+1,99%
1.79
ΒΙΟΣΚ
+1,10%
1.38
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,68%
18.2
ΔΑΑ
+0,88%
8.06
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
+0,52%
11.71
ΔΟΜΙΚ
-0,37%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,07%
0.296
ΕΒΡΟΦ
-2,84%
1.37
ΕΕΕ
+0,24%
33.82
ΕΚΤΕΡ
+3,04%
1.49
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-1,01%
1.96
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,94%
1.68
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.71
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+0,76%
1.852
ΕΛΧΑ
+2,56%
1.846
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,33%
1.115
ΕΤΕ
-0,61%
6.882
ΕΥΑΠΣ
-0,96%
3.11
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,44%
2.045
ΕΧΑΕ
+0,23%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,16%
0.305
ΙΛΥΔΑ
+6,90%
1.86
ΙΝΚΑΤ
+1,68%
4.83
ΙΝΛΙΦ
+0,93%
4.32
ΙΝΛΟΤ
+4,49%
0.93
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.7
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,85%
0.992
ΙΝΤΚΑ
+3,96%
2.755
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,14%
1.195
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+2,20%
0.419
ΚΟΥΑΛ
+4,12%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,36%
5.54
ΚΡΙ
0,00%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,38%
0.946
ΛΑΒΙ
+0,97%
0.726
ΛΑΜΔΑ
-1,38%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
-1,66%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+0,99%
2.04
ΜΕΡΚΟ
+7,80%
44.2
ΜΙΓ
+2,36%
3.04
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
19.35
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.75
ΜΟΤΟ
+3,88%
2.545
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,16%
24.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.7
ΜΠΡΙΚ
+0,96%
2.1
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,57%
31.52
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-1,20%
0.82
ΞΥΛΚ
-1,56%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,91%
21.3
ΟΛΠ
+3,85%
31
ΟΛΥΜΠ
+2,22%
2.3
ΟΠΑΠ
-1,52%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.791
ΟΤΕ
-0,53%
15.13
ΟΤΟΕΛ
+0,20%
10.12
ΠΑΙΡ
+3,78%
0.988
ΠΑΠ
-0,84%
2.36
ΠΕΙΡ
+0,72%
3.615
ΠΕΡΦ
+1,49%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.9
ΠΛΑΘ
-0,63%
3.935
ΠΛΑΚΡ
-3,60%
13.4
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,51%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.12
ΡΕΒΟΙΛ
-1,57%
1.57
ΣΑΡ
-0,37%
10.68
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.329
ΣΙΔΜΑ
-1,64%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,09%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.8
ΤΖΚΑ
-0,35%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-1,89%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,69%
3.61
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.56

Publicis: Επένδυση 300 εκατ. στην τεχνητή νοημοσύνη

Η Publicis, ο μεγαλύτερος διαφημιστικός όμιλος στον κόσμο βάσει της αξίας της αγοράς, δήλωσε την Πέμπτη ότι θα επενδύσει 300 εκατομμύρια ευρώ (326,94 εκατομμύρια δολάρια) στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, στο πλαίσιο του νέου της σχεδίου για να γίνει «το πρώτο ευφυές σύστημα της βιομηχανίας με AI».

Ο όμιλος ανέφερε σε μια παρουσίαση ταινίας – πριν από τη δημοσίευση των ετήσιων αποτελεσμάτων του τον Φεβρουάριο – ότι θα επενδύσει 100 εκατομμύρια ευρώ μόνο για φέτος, πλήρως χρηματοδοτούμενη από «εσωτερικές αποδοτικότητες» και χωρίς αποδυναμωτικό αντίκτυπο στο λειτουργικό περιθώριο κέρδους του.

Τα χρήματα θα μοιραστούν ισομερώς μεταξύ τεχνολογίας – συμπεριλαμβανομένων αδειών χρήσης, λογισμικού και υποδομών cloud – και ανθρώπινου δυναμικού, μέσω της αναβάθμισης των δεξιοτήτων και των προσλήψεων, ανέφερε ο όμιλος με έδρα το Παρίσι σε σχετική παρουσίαση η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα.

Η Publicis δήλωσε ότι θα εκμεταλλευτεί τα 2,3 δισεκατομμύρια ατομικά προφίλ δεδομένων που κατέχει για να αναβαθμίσει την τεχνολογική πλατφόρμα «Core AI», να δημιουργήσει πιο εξατομικευμένες καμπάνιες, να προβλέψει τον αντίκτυπό τους και να προσαρμόσει τα στοχευμένα κοινά σε πραγματικό χρόνο, σε μια εποχή που οι διαφημιστικές εταιρείες μεταβαίνουν από ένα διαδικτυακό μοντέλο που βασίζεται σε cookies σε δεδομένα από ιδιόκτητα κανάλια.

Ο κατασκευαστής των καμπανιών για τα ζυμαρικά Heineken και Barilla ανέφερε στην παρουσίασή του οργανική ανάπτυξη το 2023 της τάξης του 6,3%, υπερβαίνοντας το εύρος των προβλέψεων 5,5% έως 6% που μοιράστηκε τον Οκτώβριο.

«Όσον αφορά τη στρατηγική, ήταν σημαντικό για εμάς να δείξουμε στη χρηματοπιστωτική αγορά ότι ξεκινάμε από μια θέση ισχύος», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Arthur Sadoun σε συνέντευξη Τύπου, σχετικά με το πρώιμο ποσοστό.

Η Publicis ανέφερε στην παρουσίασή της ότι σχεδιάζει να ενσωματώσει περαιτέρω την τεχνητή νοημοσύνη στο τρέχον μοντέλο πλατφόρμας της, συνδέοντας κάθε άτομο στην εταιρεία με μια οντότητα που ονομάζεται «CoreAI», την οποία ο όμιλος άρχισε να σχεδιάζει το δεύτερο εξάμηνο του 2023, για να αρχίσει να την εφαρμόζει το πρώτο εξάμηνο του 2024.

«Το CoreAI βασίζεται στα δεδομένα που έχουμε αποκτήσει, αλλά και σε εκείνα που έχουμε χτίσει την τελευταία δεκαετία», δήλωσε ο Sadoun.

Το ήμισυ των επενδύσεων του 2024 θα επικεντρωθεί στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων και την κατάρτιση των εργαζομένων, καθώς και στις προσλήψεις, ενώ το άλλο μισό θα αφιερωθεί στην τεχνολογία, τις άδειες χρήσης, το λογισμικό και την υποδομή cloud.

Ερωτηθείς σχετικά με τις μελλοντικές εξαγορές, ο Sadoun απάντησε ότι «ο μετασχηματισμός μας βρίσκεται πίσω μας», προσθέτοντας ότι ο όμιλος θα επικεντρωθεί πλέον σε μικρότερες επενδύσεις σε τεχνολογία, πνευματική ιδιοκτησία και ταλέντα.

Οι πρόσφατες ισχυρές επιδόσεις της Publicis έρχονται σε αντίθεση με τη γενική επιβράδυνση της διαφημιστικής βιομηχανίας, η οποία θεωρείται καμπανάκι για την ευρύτερη οικονομική υγεία. (Ρεπορτάζ: Stéphanie Hamel, επιμέλεια: Nick Zieminski)

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!