Γ.Δ.
1399.83 +0,16%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
-0,23%
4.37
CENER
+2,31%
8.43
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,98%
2.32
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
+0,88%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,82%
1.534
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,01%
9.54
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
+4,41%
0.616
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-0,36%
1.37
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,16%
17.96
ΔΑΑ
+0,88%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,26%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,51%
33.6
ΕΚΤΕΡ
-0,56%
1.416
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,50%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,86%
1.634
ΕΛΠΕ
-1,91%
6.67
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,12%
1.808
ΕΛΧΑ
+0,78%
1.814
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-2,10%
6.888
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-1,04%
5.69
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
2.033
ΕΧΑΕ
-0,35%
4.295
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-2,87%
1.695
ΙΝΚΑΤ
+0,53%
4.715
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
0.873
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
-0,19%
2.615
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+2,56%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,95%
0.904
ΛΑΒΙ
-0,55%
0.722
ΛΑΜΔΑ
-1,79%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,57%
19.21
ΜΟΝΤΑ
-1,58%
3.74
ΜΟΤΟ
+1,62%
2.505
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
24.58
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-2,39%
2.04
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,25%
31.48
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-0,83%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,20%
15.19
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
10.16
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,79%
3.565
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-1,66%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+1,19%
0.51
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Ταχιάος: Δεν θα μπουν διόδια στο Flyover, πόσο κόστισε το μετρό

Στο Flyover και το Μετρό αναφέρθηκε ο Νίκος Ταχιάος σε συνέντευξη που παραχώρησε στη Βεργίνα Τηλεόραση,  Ο υφυπουργός Μεταφορών και Υποδομών αναφερόμενος στο Flyover, ξεκαθάρισε ότι «δεν υπάρχει τρόπος ούτε χώρος για να μπουν διόδια» σημειώνοντας ότι υπάρχουν συγκεκριμένες δεσμεύσεις. Παράλληλα, είπε ότι «δεν υπάρχει περίπτωση να μεταθέσουμε το έργο χρονικά» και πως ό,τι έχει γίνει είναι «μη αναστρέψιμο».

Ο κ. Ταχιάος είπε επίσης ότι το έργο θα ολοκληρωθεί σε 3,5 χρόνια και μόνο υπό την αίρεση των δικαστηρίων μπορεί αυτό να αλλάξει σημειώνοντας ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο προσφυγές. Υπεραμύνθηκε ωστόσο του γρήγορου ρυθμού με τον οποίο «τρέχει» το έργο τονίζοντας ότι υπάρχει «απόλυτη κατασκευαστική επάρκεια των εταιρειών» οι οποίες όπως διευκρίνισε είναι μεγάλες πανελλήνιες εταιρείες που οι επικεφαλής τους ωστόσο «είναι Θεσσαλονικείς» καθώς και ότι η εξέλιξή του παρακολουθείται από τις Τράπεζες.

Η επένδυση του μετρό αγγίζει τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ

Σχετικά με το έργο του μετρό ο κ. Ταχιάος αποκάλυψε ότι η επένδυση αγγίζει τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ και ότι είναι προτεραιότητα η επέκταση στα Δυτικά. Όπως είπε ο κ. Ταχιάος ο προϋπολογισμός ξέφυγε μόνο στο θέμα των συμπληρωματικών συμβάσεων για τα αρχαιολογικά που φτάνουν περίπου στα 200 εκατομμύρια.

Όσον αφορά στην κατασκευή του μετρό, «η βασική γραμμή θα φτάσει περίπου στο 1,5 δισ.» Σε αυτά πρέπει να προστεθούν οι τόκοι που είναι περίπου 720 εκατ. για δάνεια 600 εκατ. τα οποία αποπληρώνονται μέχρι το 2049. Από τους τόκους έχουν πληρωθεί τα μισά μέχρι σήμερα, 360εκ. ευρώ. «Αυτά τα πληρώνει το κράτος, από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Είναι λεφτά του Έλληνα πολίτη» ξεκαθάρισε ο Νίκος Ταχιάος.

Επίσης, υπάρχει και το κόστος για την επέκταση στην Καλαμαριά που «περνάει το μισό δισ.» ενώ είναι και η προμήθεια των νέων 15 τρένων που θα έρθουν «περίπου 130 εκατ. ευρώ» «Έχουμε πάρει περίπου 1 δισ. ευρώ από την ΕΕ» σημείωσε ο κ. Ταχιάος. Τα υπόλοιπα τα πληρώνει ο Έλληνας πολίτης. «Επομένως είναι μεγάλη η συμμετοχή του φορολογούμενου στην κατασκευή του μετρό. Πληρώνουμε τόκους χωρίς έσοδα»

Τη Δευτέρα «ανοίγει» με 2 λωρίδες η οδός Βενιζέλου

Ο κ. Ταχιάος αφού επανέλαβε ότι τον Νοέμβριο το μετρό θα παραδοθεί σε πλήρη λειτουργία σημείωσε ότι σύμφωνα με μελέτη που θα παρουσιαστεί το αμέσως επόμενο διάστημα.

«Η πρώτη προτεραιότητα στην πόλη είναι οι βορειοδυτικές συνοικίες. Όχι το αεροδρόμιο. Ο δήμος που έχει την μεγαλύτερη ανάγκη σήμερα, είναι ο δήμος Ευόσμου, ο πλέον αναπτυσσόμενος της πόλης. Πρώτα θα πάμε κατά μήκος της Λαγκαδά, τον Εύοσμο και θα καλύψουμε τους δήμους Σταυρούπολης, Νεάπολης».

Συνεχίζοντας ο Νίκος Ταχιάος είπε τα εξής: «Το αεροδρόμιο είναι ένα έργο που θα φέρνει βαριά βαριά 1000 επιβάτες την ημέρα» Ο υφυπουργός είπε ακόμη ότι τη Δευτέρα θα δοθεί σε κυκλοφορία στο σύνολό της, η οδός Βενιζέλου. «Φεύγει το εργοτάξιο, θα μείνει μόνο στην πλατεία των καπνεργατών και μπροστά στο παλιό δημαρχείο. Ανοίγει η Βενιζέλου με 2 λωρίδες».

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!