THEPOWERGAME
Ο κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου Amazon.com μετά τις μαζικές απολύσεις που ανακοίνωσε στα τμήματα Prime Video και MGM Studios, πρόκειται να εισάγει διαφημίσεις στο Prime Video, καθώς και μια πιο ακριβή συνδρομή χωρίς διαφημίσεις σε ορισμένες αγορές, παρόμοια με τις κινήσεις των ανταγωνιστών Netflix και Walt Disney.
Το προσωπικό Amazon που βρίσκεται αντιμέτωπο με την έξοδο στο Prime Video και τα Amazon MGM Studios στην Αμερική θα ενημερωθεί την Τετάρτη και στις περισσότερες άλλες περιοχές μέχρι το τέλος της εβδομάδας για τις επικείμενες απολύσεις, σύμφωνα με το σημείωμα της Amazon.
Ο διαδικτυακός κολοσσός του λιανεμπορίου μείωσε πέρυσι περισσότερες από 27.000 θέσεις εργασίας στο πλαίσιο ενός κύματος απολύσεων στον τομέα της τεχνολογίας στις ΗΠΑ, αφού ο κλάδος έκανε μεγάλες προσλήψεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
«Έχουμε εντοπίσει ευκαιρίες να μειώσουμε ή να διακόψουμε τις επενδύσεις σε ορισμένους τομείς, αυξάνοντας παράλληλα τις επενδύσεις μας και εστιάζοντας σε πρωτοβουλίες περιεχομένου και προϊόντων που έχουν τον μεγαλύτερο αντίκτυπο», δήλωσε ο Μάικ Χόπκινς, ανώτερος αντιπρόεδρος του Prime Video και των Amazon MGM Studios, στους εργαζόμενους στο σημείωμα που είδε το Reuters.
Η εταιρεία έχει δαπανήσει επιθετικά τα τελευταία χρόνια για να ενισχύσει την επιχείρησή της στον τομέα των μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένης της συμφωνίας 8,5 δισ. δολαρίων για την MGM και περίπου 465 εκατ. δολάρια για την πρώτη σεζόν του «The Lord of the Rings»: The Rings of Power» στο Prime Video το 2022.
Μετά τις εκτεταμένες περικοπές θέσεων εργασίας το 2022 και το 2023, πολλές εταιρείες στοχεύουν τώρα σε επιλεγμένα έργα και τμήματα καθώς επαναπροσδιορίζουν τους πόρους τους.
Η Amazon έκοψε πρόσφατα κάποιες θέσεις εργασίας στο τμήμα της φωνητικής βοηθού Alexa, ενώ η Microsoft αφαίρεσε μέρος του προσωπικού στο επαγγελματικό της δίκτυο LinkedIn.
Η υπηρεσία Twitch της Amazon πρόκειται να απολύσει 500 υπαλλήλους, δηλαδή περίπου το 35% του εργατικού δυναμικού της, σύμφωνα με δημοσίευμα.