Γ.Δ.
1394.63 -0,21%
ACAG
-0,93%
5.32
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,09%
8.33
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+0,88%
2.295
OPTIMA
-1,10%
12.62
TITC
+1,08%
37.5
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
-0,15%
1.376
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,79%
1.5345
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
9.51
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,87%
6.84
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+3,73%
0.612
ΑΤΤΙΚΑ
+0,47%
2.15
ΒΙΟ
+0,58%
5.2
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,14%
17.78
ΔΑΑ
-0,03%
7.978
ΔΑΙΟΣ
-2,73%
3.56
ΔΕΗ
+0,09%
11.76
ΔΟΜΙΚ
-2,18%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,70%
0.288
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,21%
33.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.96
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+2,78%
1.85
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-2,59%
6.854
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,87%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-1,96%
2
ΕΧΑΕ
-0,81%
4.275
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,60%
0.2995
ΙΛΥΔΑ
-2,01%
1.71
ΙΝΚΑΤ
+0,96%
4.735
ΙΝΛΙΦ
-1,17%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-0,80%
0.873
ΙΝΤΕΚ
-1,06%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
-0,57%
2.605
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,19%
1.022
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.55
ΚΡΙ
-2,09%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-2,75%
0.706
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-6,25%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-8,92%
0.592
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,29%
19.07
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
+0,81%
2.485
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,83%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,32%
31.5
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-0,79%
0.252
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,96%
15.6
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,40%
15.07
ΟΤΟΕΛ
-0,78%
10.16
ΠΑΙΡ
-2,46%
0.95
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-2,23%
3.549
ΠΕΡΦ
-1,14%
5.22
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.98
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,48%
10.66
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,81%
0.325
ΣΙΔΜΑ
-1,31%
1.51
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-2,13%
1.38
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,84%
3.54
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Streem Global: Στα Βαλκάνια η επόμενη εξαγορά στον κλάδο των logistics

Στα Βαλκάνια και συγκεκριμένα στη Σερβία αναμένεται να είναι η επόμενη μεγάλη επένδυση στον χώρο των logistics της Streem Global, η οποία είναι υπό την αιγίδα της αμερικανικής επενδυτικής εταιρείας HIG Capital. Με στρατηγική βάση την Ελλάδα, η Streem Global, μετά την εξαγορά μιας ακόμη σύγχρονης εγκατάστασης logistics, αυτήν τη φορά στη Βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στη ΒΙΠΕ της Σίνδου, στοχεύει να δημιουργήσει έναν πανευρωπαϊκό άξονα μεταφοράς εμπορευμάτων, που έχει στόχο να φθάσει έως και τη Γερμανία. Παράλληλα, σύμφωνα με το προκαθορισμένο χρονοδιάγραμμα προχωράει και το μεγάλο logistics center στο παλαιό εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο.

Την ίδια ώρα, τρέχουν και οι διαδικασίες συγχώνευσης σειράς εταιρειών logistics που ελέγχει η αμερικανική εταιρεία. Ήδη τις πρώτες ημέρες του χρόνου ολοκληρώθηκε η διαδικασία συγχώνευσης τεσσάρων εταιρειών του ομίλου και συγκεκριμένα των Contrade, Streem Global, Unit Hellas – Διεθνείς Μεταφορές και Unit Shipping. Έπειτα από αυτήν τη συγχώνευση η Contrade μετονομάστηκε σε Streem Global ΑΕ, έχοντας ως βασικό μέτοχο την H.I.G. Capital, ενώ μικρό ποσοστό διατηρεί και ο κ. Γ. Κωνσταντίνου. Υπενθυμίζεται πως το αμερικανικό fund έχει αποκτήσει μεταξύ άλλων πλειοψηφικό μερίδιο σε leaders του κλάδου, τη Βεϊνόγλου και τη Μακιός.

Το μεγάλο στοίχημα της H.I.G. Capital και του συνεργάτη του αμερικανικού ομίλου στην Ελλάδα, Κ. Μπήτρου, είναι όμως η κατασκευή του Hull Logistics Park στο παλαιό εργοστάσιο της Ελληνικής Χαλυβουργίας στον Ασπρόπυργο. Μέχρι στιγμής στο mega logistics park, συνολικής επιφάνειας 290.000 τετραγωνικών μέτρων, προχωρεί χωρίς καθυστερήσεις και τώρα ολοκληρώνεται το μεγαλύτερο κομμάτι των κατεδαφίσεων του παλιού εργοστασίου. Ήδη προ ημερών εντάχθηκε στον νόμο για τις Στρατηγικές Επενδύσεις και, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, το συνολικό ύψους της επένδυσης θα ανέλθει σε 244,2 εκατ. ευρώ και η χρηματοδότησή της θα προέλθει από ιδίους πόρους, ύψους 30 εκατ. ευρώ, που θα εισφερθούν από την HIG Europa Realty Partners και τραπεζικό δανεισμό ύψους 214 εκατ. ευρώ.

To Hull Logistics Park είναι το πρώτο κέντρο διαχείρισης αποθηκευτικών χώρων που θα διαθέτει δικό του λιμάνι. Υπό αυτό το πρίσμα, όταν ολοκληρωθεί η ανέγερσή του θα είναι μοναδική μονάδα εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics) με δυνατότητα αξιοποίησης tri-modal συνδυασμένων μεταφορών, ήτοι χερσαίων-θαλάσσιων-σιδηροδρομικών. Απώτερος στόχος είναι η μετατροπή του σε κόμβο logistics, τον οποίο θα αξιοποιούν και μεγάλες ξένες εταιρείες που θέλουν να κάνουν την Ελλάδα διαμετακομιστικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής.

Το mega project, λοιπόν, προχωρεί με γοργούς ρυθμούς και εφόσον υπάρξει πρόοδος στις διακρατικές συμφωνίες και έρθουν εργάτες από το εξωτερικό, εξετάζονται μέρη για να φιλοξενηθούν. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, μελετώνται πολλά σενάρια και ήδη η εταιρεία έκανε κρούση σε γνωστή εταιρεία κρουαζιέρας, για να μάθει το κόστος της χρήσης ενός κρουαζιερόπλοιου ως πλωτού ξενοδοχείου. Βέβαια, οι εν λόγω διαδικασίες βρίσκονται σε διερευνητικό επίπεδο και οι αποφάσεις θα παρθούν σε βάθος χρόνου.

Μία ακόμη κίνηση της εταιρείας για να ισχυροποιήσει την παρουσία της στον χώρο των ελληνικών logistics ήταν και η απόκτηση σύγχρονης εγκατάστασης logistics στη ΒΙΠΕ Σίνδου σε οικόπεδο 60.000 τ.μ. κοντά στο Καλοχώρι. Το σημείο είναι σε στρατηγική θέση, καθώς βρίσκεται δίπλα στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Θεσσαλονίκης και 12 χλμ. από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Βασικό πλεονέκτημά της αποτελεί η ύπαρξη σιδηροδρομικής υποδομής εντός της εγκατάστασης που συνδέεται με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και μπορεί να υποστηρίξει τη μεταφορά φορτίων, με χρήση τρένου, προς την κεντρική Ευρώπη.

Tο αμερικανικό fund γενικά φιλοδοξεί να «χτίσει» ένα πολυεπίπεδο δίκτυο υποδομών για τη μεταφορά προϊόντων από το λιμάνι του Πειραιά στη Βόρεια Ευρώπη, δηλαδή μέχρι τη Γερμανία. Προς αυτήν την κατεύθυνση σχεδιάζει νέες επενδύσεις στον «διάδρομο προς Βορρά», κυρίως με εξαγορες σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Ουγγαρία, Αυστρία, Σλοβενία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!