Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Αλεξοπούλου: Στο 100% η πρόσβαση ΑμεΑ σε μετρό και τραμ

Η υφυπουργός Υποδομών, Χριστίνα Αλεξοπούλου αναφέρθηκε σε τηλεοπτική της συνέντευξη στον νέο κανονισμό δικαιωμάτων των επιβατών στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στις αντιδράσεις που έχουν προκληθεί αναφορικά με τα ΑμεΑ αλλά και στην προμήθεια των 250 πρώτων ηλεκτρικών λεωφορείων, που όπως είπε προχωρά κανονικά εστιάζοντας στη βελτίωση των μετακινήσεων όλων των πολιτών.

«Δεν εκμεταλλευόμαστε αντιπολιτευτικά τα άτομα με αναπηρία, όπως δυστυχώς έκανε ο ΣΥΡΙΖΑ για ακόμα μια φορά. Δουλεύουμε μόνο σκληρά γιατί η καθημερινότητα όλων των πολιτών πρέπει να αλλάξει» σημείωσε η υφυπουργός Mεταφορών στην ΕΡΤ. Μιλώντας στους δημοσιογράφους της εκπομπής, Σταυρούλα Χριστοφιλέα και Μάκη Προβατά, για το θόρυβο που έχει δημιουργηθεί τόνισε ότι είναι σε συνεργασία με τον Ιωάννη Βαρδακαστάνη, πρόεδρο της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ατόμων με Αναπηρία για την επίλυσή τους. Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε «πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά όταν δε συζητάς με ανθρώπους που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα που το γνωρίζουν πολύ καλά».

Σε σχέση με τον κανονισμό δικαιωμάτων των επιβατών στα ΜΜΕ ανέφερε ότι «ο Βαρδακαστάνης όχι τώρα, αλλά από το 2011 έκανε μια πολύ σοβαρή δουλειά σε επίπεδο Ευρώπης, όταν στον κανονισμό 181 του 2011 συμπεριέλαβε αυτά τα ζητήματα που αφορούν σε θέματα του αν μπορεί να βγάλει εισιτήριο κάποιο άτομο με αναπηρία σε κάποιο μέσο το οποίο δε μπορεί τελικά να επιβιβαστεί και που ήταν και το επίμαχο ζήτημα».

Αλεξοπούλου: Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα προσβασιμότητας στα μέσα σταθερής τροχιάς

Και όπως είπε ως υπουργείο Μεταφορών έκαναν ακόμη πιο αυστηρή και μεγάλη την αποζημίωση που θα πάρει ένα άτομο με αναπηρία. «Από 30 ευρώ πήγαμε (το πρόστιμο) στα 200 ευρώ αν κάποιος πολύ κακώς σε κάποιο μέσο μαζικής μεταφοράς δεν επιτρέψει σε ένα άτομο με αναπηρία την πρόσβαση», μέτρο που αφορά τις μόνο τις διεθνείς μετακινήσεις.

«Στα μέσα σταθερής τροχιάς, δηλαδή μετρό και τραμ είναι 100% η πρόσβαση και δεν υπάρχει κανένα ζήτημα προσβασιμότητας. Σε κάποια λεωφορεία και τρόλεϊ υπάρχει δυστυχώς ακόμα στην πρωτεύουσα, αλλά αν κακώς δεν επιτρέψει, τότε η αποζημίωση που θα πάρει το άτομο με αναπηρία από 30 ευρώ που ήταν στο παρελθόν, τώρα θα γίνει 200 ευρώ» διευκρίνισε η υφυπουργός Μεταφορών.

Αναφορικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα άτομα με αναπηρία η κα Αλεξοπούλου παραδέχθηκε ότι όντως υπάρχουν ζητήματα προσβασιμότητας ακόμα σε πολλούς τομείς της καθημερινότητας. «Στόχος μας είναι να τα εξαλείψουμε. Οποιαδήποτε καταγγελία υπάρξει από συμπολίτη μας άτομο με αναπηρία που κακώς έγινε κάτι και το αντιλήφθηκε, μπορεί να με βρει οποιοσδήποτε στο γραφείο μου, οποιαδήποτε στιγμή«, πρόσθεσε.

Τι θα γίνει με τον διαγωνισμό των 250 ηλεκτρικών λεωφορείων

Μιλώντας για τον διαγωνισμό 250 ηλεκτρικών λεωφορείων η κα Αλεξοπούλου τόνισε ότι δεν ακυρώνεται και ότι όπως είχε ανακοινωθεί ισχύει και προχωρά κανονικά. «Τα 250 πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας θα είναι στους δρόμους Αθήνας και Θεσσαλονίκης μέχρι τις 30 Απριλίου του 2024» είπε η υφυπουργός εξηγώντας ότι τα συγκεκριμένα λεωφορεία αποτελούν τμήμα του μεγάλου διαγωνισμού των 1.300 ηλεκτρικών λεωφορείων. Αποκάλυψε μάλιστα ότι το πρώτο λεωφορείο κινεζικής κατασκευής σύντομα θα φτάσει στη χώρα μας.

«Ο διαγωνισμός αυτός απαρτίζεται από μικρότερα τμήματα, εξού και τα 250 πρώτα ηλεκτρικά που θα έρθουν μέχρι τις 30 Απριλίου του 2024. Κάποιο τμήμα αυτού του διαγωνισμού πράγματι βγήκε ουσιαστικά άγονο, με τη λογική ότι ήταν μόνο μία μόνο μία εταιρεία… Όμως αυτό δεν είναι πρόβλημα ουσιαστικό, διότι αυτά τα 100 λεωφορεία θα μπουν στον επόμενο διαγωνισμό» προσέθεσε.

«Κάνουμε έναν τεράστιο αγώνα για να καταφέρουμε τις υποδομές φόρτισης να τις έχουμε έτοιμες εγκαίρως» είπε η υφυπουργός Μεταφορών. Και όπως είπε τα νέα λεωφορεία είναι αντιρρυπαντικής τεχνολογίας με αυτονομία 210 χλμ., τα οποία θα αντικαταστήσουν παλιά λεωφορεία στα οποία, όπως παραδέχθηκε, υπάρχουν προβλήματα προσβασιμότητας των ΑμεΑ.

«Είναι υπερσύγχρονα τα λεωφορεία ακριβώς όπως πρέπει να είναι και για άτομα με αναπηρίες. Αυτά θα αντικαταστήσουν κάποια παλιά. Τα 1.300 τα θέλουμε άμεσα. Είναι εντολή του πρωθυπουργού να συνεχίσουμε με αυτή την προμήθεια, να αντικαταστήσουμε όλα τα παλιά λεωφορεία. Είναι ύψιστης προτεραιότητας στην πολιτική μας ηγεσία, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών» τόνισε η κα Αλεξοπούλου.



Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!