Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Starbucks: Ο “γίγαντας” του καφέ και το στοίχημα των 3 δισ. δολ.

Η Starbucks προσπαθεί να προσελκύσει τους πελάτες της με… αυγά στην προσπάθεια της να ενισχύσει την επιχείρηση τροφίμων αξίας 3 δισ. δολαρίων. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Bloomberg, ο «γίγαντας» του καφέ επεκτείνει την γκάμα των τροφίμων της στην τελευταία της προσπάθεια να φέρει τους πελάτες της που αγαπούν τον καφέ στην πόρτα εκτός των πρωινών ωρών αιχμής.

Η αλυσίδα θα προσθέσει ένα σάντουιτς με κοτόπουλο, βούτυρο σφενδάμου και αυγό στο μόνιμο μενού της από σήμερα Τετάρτη, καθώς και ένα bake με πατάτες, τσένταρ και σχοινόπρασο, σύμφωνα με ανακοίνωσ

Η Starbucks θέλει να ενισχύσει την απογευματινή της δραστηριότητα ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την προώθηση της ανάπτυξης με την κυκλοφορία νέων ροφημάτων, τη δημιουργία προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να απευθύνονται στους πελάτες σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και την παρακίνηση των πελατών να προσθέσουν φαγητό στις παραγγελίες τους.

Ο γίγαντας του καφέ έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να πωλήσει περισσότερο φαγητό μαζί με τα ροφήματά του, αλλά αντιμετώπισε προκλήσεις, όπως παράπονα για τις υψηλές τιμές και τα κρύα γλυκά. Τελευταία, περισσότεροι επισκέπτες προσθέτουν φαγητό στις παραγγελίες τους, εν μέρει χάρη σε εποχιακά προϊόντα, όπως ένα κρουασάν με ψημένο μήλο.

Κατά το οικονομικό έτος που έληξε την 1η Οκτωβρίου, οι πωλήσεις της σειράς πρωινού αυξήθηκαν κατά 20% στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια στα καταστήματα που διαχειρίζεται η εταιρεία στη Βόρεια Αμερική, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ των επιχειρήσεων τροφίμων της περιοχής και περίπου το 8% των συνολικών εσόδων της Starbucks. Τα σχέδια για την προώθηση της ανάπτυξης περιλαμβάνουν την ενίσχυση των προσφορών σνακ και αρτοποιίας.

«Θα μας δείτε να διευρύνουμε τα μενού των προϊόντων μας με τρόπους που θα μεταφέρουν τους πελάτες μας μεταξύ μεσημεριανού και βραδινού γεύματος», δήλωσε τον Νοέμβριο ο επικεφαλής μάρκετινγκ Μπρέιντι Μπρούερ.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι σημαντικά ενισχυμένα οικονομικά αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο του 2023 παρουσίασε τον περασμένο Νοεμβρίο η Starbucks, με τα έσοδα να αυξάνονται εξαιτίας των υψηλότερων τιμών στα ροφήματα του «κολοσσού» στον τομέα του καφέ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!