THEPOWERGAME
Η Starbucks προσπαθεί να προσελκύσει τους πελάτες της με… αυγά στην προσπάθεια της να ενισχύσει την επιχείρηση τροφίμων αξίας 3 δισ. δολαρίων. Ειδικότερα, σύμφωνα με το Bloomberg, ο «γίγαντας» του καφέ επεκτείνει την γκάμα των τροφίμων της στην τελευταία της προσπάθεια να φέρει τους πελάτες της που αγαπούν τον καφέ στην πόρτα εκτός των πρωινών ωρών αιχμής.
Η αλυσίδα θα προσθέσει ένα σάντουιτς με κοτόπουλο, βούτυρο σφενδάμου και αυγό στο μόνιμο μενού της από σήμερα Τετάρτη, καθώς και ένα bake με πατάτες, τσένταρ και σχοινόπρασο, σύμφωνα με ανακοίνωσ
Η Starbucks θέλει να ενισχύσει την απογευματινή της δραστηριότητα ως μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την προώθηση της ανάπτυξης με την κυκλοφορία νέων ροφημάτων, τη δημιουργία προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να απευθύνονται στους πελάτες σε συγκεκριμένες ώρες της ημέρας και την παρακίνηση των πελατών να προσθέσουν φαγητό στις παραγγελίες τους.
Ο γίγαντας του καφέ έχει προσπαθήσει στο παρελθόν να πωλήσει περισσότερο φαγητό μαζί με τα ροφήματά του, αλλά αντιμετώπισε προκλήσεις, όπως παράπονα για τις υψηλές τιμές και τα κρύα γλυκά. Τελευταία, περισσότεροι επισκέπτες προσθέτουν φαγητό στις παραγγελίες τους, εν μέρει χάρη σε εποχιακά προϊόντα, όπως ένα κρουασάν με ψημένο μήλο.
Κατά το οικονομικό έτος που έληξε την 1η Οκτωβρίου, οι πωλήσεις της σειράς πρωινού αυξήθηκαν κατά 20% στα 3 δισεκατομμύρια δολάρια στα καταστήματα που διαχειρίζεται η εταιρεία στη Βόρεια Αμερική, αντιπροσωπεύοντας το ήμισυ των επιχειρήσεων τροφίμων της περιοχής και περίπου το 8% των συνολικών εσόδων της Starbucks. Τα σχέδια για την προώθηση της ανάπτυξης περιλαμβάνουν την ενίσχυση των προσφορών σνακ και αρτοποιίας.
«Θα μας δείτε να διευρύνουμε τα μενού των προϊόντων μας με τρόπους που θα μεταφέρουν τους πελάτες μας μεταξύ μεσημεριανού και βραδινού γεύματος», δήλωσε τον Νοέμβριο ο επικεφαλής μάρκετινγκ Μπρέιντι Μπρούερ.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι σημαντικά ενισχυμένα οικονομικά αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο του 2023 παρουσίασε τον περασμένο Νοεμβρίο η Starbucks, με τα έσοδα να αυξάνονται εξαιτίας των υψηλότερων τιμών στα ροφήματα του «κολοσσού» στον τομέα του καφέ.