THEPOWERGAME
Το κονιάκ είναι ένα μπράντυ που παράγεται από λευκά σταφύλια στην περιοχή Κονιάκ της Γαλλίας, βόρεια του Μπορντό. Είναι μια περιοχή με Προστατευόμενη Ονομασία Προέλευσης (Π.Ο.Π.) και με πολλούς κανονισμούς, που ρυθμίζουν την ποιότητα των κονιάκ.
Μια από τις πιο ιστορικές μάρκες κονιάκ σημειώνει πρόοδο και ρεκόρ πωλήσεων. Η εμμονή του ιδιοκτήτη Cyril Camus είναι να την καθιερώσει ως ένα σημαντικό όνομα της πολυτέλειας και της χειροτεχνίας διεθνώς.
Με έδρα την Κίνα, ο Cyril Camus, έχει επαναπροσδιορίσει τη μάρκα μετά την κρίση της Covid, χωρίς να βασίζεται πλέον μόνο στην αγορά αφορολόγητων ειδών. Σήμερα, ο όμιλος έχει ανακτήσει την κερδοφορία του, έχει επεκτείνει το εργατικό δυναμικό του και έχει επενδύσει σε διάφορους τομείς.
Ο Cyril Camus αποκαλύπτει σε συνέντευξη στο Luxury Tribune πώς σκοπεύει να ανεβάσει το εμπορικό σήμα του στην αγορά υψηλής ποιότητας και να το καθιερώσει ως μάρκα πολυτελείας.
«Πρόκειται για μια δυναμική κατηγορία, η οποία οδηγείται τόσο από τη συνολική πριμοδότηση όσο και από την ανάπτυξη της κουλτούρας των κοκτέιλ, ιδίως με το κονιάκ» αναφέρει ο ίδιος και συνεχίζει: «Στη Γαλλία, η εικόνα του κονιάκ μπορεί να φαίνεται ξεπερασμένη και ο κόσμος μπορεί να πιστεύει ότι δεν πουλάει πολύ. Ωστόσο, το κονιάκ είναι μία από τις κορυφαίες εξαγωγές στη Γαλλία. Η βιομηχανία κονιάκ ευδοκιμεί».
Η Camus είναι μια μάρκα υψηλών προδιαγραφών, αλλά σήμερα με το νέο εγχείρημα θα κάνει ένα βήμα παραπάνω.
«Έχουμε θέσει ως ανώτατο όριο τα 2,4 εκατομμύρια φιάλες ετησίως, γεγονός που μας καθιστά έναν μέτριο παίκτη στην αγορά. Αυτό το όριο μας επιτρέπει όμως να επικεντρωθούμε στην ποιότητα των προϊόντων μας. Φιλοδοξία μας είναι να αναπτύξουμε οικονομική αξία χωρίς να ενθαρρύνουμε περισσότερη κατανάλωση. Για εμάς, η διασφάλιση του μέλλοντος του προϊόντος μας συνεπάγεται το σεβασμό της γης» εξηγεί ο Cyril Camus.