Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΑΒ Βασιλόπουλος: 7 βραβεία για τις δράσεις της σε 5 θεσμούς

Επτά κορυφαία βραβεία για τις δράσεις της σε ανακύκλωση, υγιεινά προϊόντα, καινοτομία και εξυπηρέτηση πελατών απέσπασε η ΑΒ Βασιλόπουλος 

Ειδικότερα, όπως αναφέρει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της «η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε 7 σημαντικά βραβεία σε 5 αναγνωρισμένους θεσμούς, αναδεικνύοντας έτσι τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, στα προϊόντα με γνώμονα την υγεία, στην καινοτομία και στη μοναδική εξυπηρέτηση των πελατών. Τα βραβεία αυτά δίνουν ακόμα μεγαλύτερη ώθηση στην εταιρεία να προσφέρει ποικιλία προϊόντων σε προσιτή αξία κάθε μέρα, με την εγγύηση ποιότητας της ΑΒ, γιατί στην ΑΒ το καλό είναι για όλους».

Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ
Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ

Gold Award και Silver Awards στα Healthy & Bio Food Awards

Το όραμα της ΑΒ Βασιλόπουλος να διαθέτει υγιεινές και βιολογικές επιλογές τροφίμων στους καταναλωτές αναγνωρίστηκε με κορυφαίες διακρίσεις στα Healthy & Bio Food Awards 2024. Οι σειρές χυμών και smoothies, Nature’s Promise, βραβεύτηκαν με Gold Award και Silver Award, αντίστοιχα, τονίζοντας έτσι τόσο την ποιότητα των προϊόντων, όσο και την οικολογική συσκευασία τους. Αξίζει να σημειωθεί πως τα προϊόντα της σειράς Nature’s Promise παρασκευάζονται με τη μέθοδο της ψυχρής έκθλιψης διατηρώντας όλη τη θρεπτική αξία από τους καρπούς, εμφιαλώνονται με τη μέθοδο HPP, διατηρώντας τα θρεπτικά συστατικά, ενώ συσκευάζονται σε μπουκάλια 100% R-Pet κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμο πλαστικό και τα καπάκια τους είναι διαφανή HDPE, που είναι εύκολα στην ανακύκλωση και δεν χρειάζονται χημικό χρωματισμό. Παράλληλα, η δέσμευση για βιώσιμα προϊόντα αποδεικνύεται ακόμη περισσότερο από το Bronze Award, που απέσπασε η εταιρεία στην κατηγορία Plant-Based Milk Alternative στα Plant Based Awards 2023.

Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ
Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ

Silver Award στην κατηγορία Circular Economy Products για την ΑΒ Βασιλόπουλος

Η ΑΒ Βασιλόπουλος τιμήθηκε με το βραβείο Silver Award στην κατηγορία Circular Economy Products για τα καινοτόμα προγράμματά της και τις δράσεις ανακύκλωσης. Τα προγράμματα κινούνται γύρω από την ανακύκλωση, αλλά και την εκπαίδευση στην ανακύκλωση, μέσα από τα πρωτοποριακά Κέντρα Ανακύκλωσης, που βρίσκονται έξω ή κοντά σε καταστήματα ΑΒ σε όλη την Ελλάδα και το πρώτο Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης, μέχρι την ανακύκλωση αποτσίγαρων, κινητών συσκευών, λαδιού, λαμπτήρων και ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Σκοπός της ΑΒ είναι να προσφέρει στον πελάτη έναν πιο πράσινο τρόπο ζωής, ενώ εκπαιδεύει ταυτόχρονα τις νεότερες γενιές σχετικά με την προστασία του περιβάλλοντος.

Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ
Βράβευση της ΑΒ Βασιλόπουλος © ΑΒ

Βραβείο Customer Service Distinction Award

Στον ψηφιακό τομέα, η ΑΒ Βασιλόπουλος απέσπασε το βραβείο Customer Service Distinction Award στην κατηγορία «Best Online Customer Service (e-shop)» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023. Η διάκριση αυτή θεμελιώνει τον πρωτοπόρο ρόλο της ΑΒ στην εγχώρια αγορά όσον αφορά την παροχή εξαιρετικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης προς τους πελάτες της. Ενώ, πριν τη λήξη του έτους, η ΑΒ Βασιλόπουλος πέτυχε σημαντική αναγνώριση στα E-volution Awards 2024, η οποία αφορούσε την πρωτοπόρο λειτουργία του AB E-shop. Το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρείας κέρδισε το Bronze Award στην κατηγορία Best in Conversion Rate Optimization και το Silver Award στην κατηγορία Best in Consumer Retail. Τα βραβεία αυτά προβάλλουν την καινοτόμα προσέγγιση της ΑΒ Βασιλόπουλος στο ηλεκτρονικό λιανεμπόριο, συμπεριλαμβανομένης της βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών και της αύξησης των πωλήσεων.

«Η ΑΒ Βασιλόπουλος συνεχίζει να θέτει τα πρότυπα αριστείας στον κλάδο των σούπερ μάρκετ μέσω αυτών των επιτευγμάτων. Κάθε βραβείο αντανακλά την αφοσίωσή της στη βιωσιμότητα, την υγιεινή διατροφή, την καινοτομία και την ικανοποίηση των πελατών, ώστε να επιτυγχάνει “το καλό για όλους”, καταλήγει η εταιρεία με το σλόγκαν «ΑΒ Βασιλόπουλος. Εδώ, το καλό είναι για όλους».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!