THEPOWERGAME
Εδώ και μερικές εβδομάδες η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχώρησε σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων. Το powergame.gr συνομίλησε με τον Διευθυντή Πωλήσεων της εταιρείας στην Ελλάδα, κ. Λευτέρη Σκαράκη τόσο για νέες δομές οι οποίες προέκυψαν στο τμήμα όσο και για τους τομείς τους οποίους θεωρεί ότι θα εμφανίσουν δυναμική στο μέλλον.
- Υπάρχει ενδιαφέρον ή κινήσεις για αξιοποίηση του εμπορικού δικτύου της Coca-Cola Τρία Έψιλον για την διανομή τρίτων μη ανταγωνιστικών προϊόντων;
Στην Coca-Cola Τρία Έψιλον προσφέρουμε το πιο συναρπαστικό– και συνεχώς εξελισσόμενο- χαρτοφυλάκιο προϊόντων στην αγορά, για κάθε περίσταση κατανάλωσης, 24/7. Ακούμε τις συνεχώς εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς και του καταναλωτή και επιδιώκουμε να βελτιστοποιούμαι το χαρτοφυλάκιό μας, πάντα σε απόλυτη συνεργασία και ευθυγράμμιση με τον στρατηγικό μας συνεργάτη μας την Coca-Cola Hellas.
- Ποιο ακριβώς είναι το αντικείμενο της ομάδας του modern trade;
Η ομάδα του Modern Trade, είναι μία εξειδικευμένη ομάδα της δύναμης πωλήσεων μας που έχει αποκλειστική προτεραιότητα την ανάπτυξη των πελατών μας που αποτελούν μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων οργανωμένου λιανεμπορίου.
Βασικές προτεραιότητες της ομάδας modern trade είναι:
- η βέλτιστη και συνεπής παρουσία μας στα καταστήματα όλης της χώρας που θα επικοινωνεί με σαφήνεια τις αξίες της κάθε μάρκας καθώς και τις προωθητικές μας ενέργειες στους καταναλωτές
- Οι καλύτερες και σταθερές υπηρεσίες προς τους συνεργάτες μας έτσι ώστε από κοινού να δημιουργήσουμε ευκαιρίες ανάπτυξης
- Ποιο θεωρείτε ότι είναι το κανάλι το οποίο θα έχει την σημαντικότερη δυναμική τα επόμενα χρόνια;
Η στρατηγική μας στο e-commerce αφορά αποκλειστικά τη στήριξη των πελατών μας, ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες και τα online εργαλεία τους. Θέλουμε να συνδημιουργήσουμε με τους πελάτες μας, από όλα τα κανάλια, το μέλλον του e-commerce στην Ελλάδα. Πρόκειται για ένα κανάλι συνώνυμο της ανάπτυξης με σχεδόν 300% ανάπτυξη αυτή την περίοδο και τον καταναλωτή να έχει πολύ μεγαλύτερο καλάθι σε αυτό από ότι σε ένα φυσικό κατάστημα. Οι πελάτες μας λοιπόν από όλα τα κανάλια αναζητούν τρόπους να αναπτυχθούν και να τοποθετηθούν καλύτερα μέσα στο e-commerce, μεταφέροντας το μαγαζί τους στο ψηφιακό περιβάλλον. Είμαστε δίπλα τους και χτίζουμε στοχευμένες ενέργειες και δράσεις ανάλογα με τις ανάγκες που έχει ο κάθε πελάτης μας ξεχωριστά για να μπορέσουμε να αναπτυχθούμε πλήρως από κοινού σε αυτό το ταχύτατα ανερχόμενο κανάλι.