Γ.Δ.
1469.25 +0,37%
ACAG
-2,23%
5.71
CENER
-0,94%
9.53
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
+1,11%
9.1
NOVAL
+0,18%
2.77
OPTIMA
+0,16%
12.22
TITC
+0,16%
31.6
ΑΑΑΚ
+4,67%
5.6
ΑΒΑΞ
+0,84%
1.44
ΑΒΕ
-2,31%
0.465
ΑΔΜΗΕ
-0,67%
2.215
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+1,66%
3.07
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.66
ΑΝΔΡΟ
+1,21%
6.68
ΑΡΑΙΓ
+0,96%
11.55
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.81
ΑΣΤΑΚ
+8,09%
7.48
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.6
ΑΤΤ
+0,22%
9.04
ΑΤΤΙΚΑ
+0,38%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,84%
5.97
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
2.42
ΒΙΟΣΚ
-1,06%
1.4
ΒΙΟΤ
+9,26%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,68%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,79%
17.78
ΔΑΑ
+2,67%
7.998
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
+1,13%
11.63
ΔΟΜΙΚ
-0,67%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,62%
1.62
ΕΕΕ
+0,42%
33.44
ΕΚΤΕΡ
-1,13%
2.185
ΕΛΒΕ
+0,91%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,90%
2.21
ΕΛΛ
+0,36%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.06
ΕΛΠΕ
-0,88%
7.335
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.26
ΕΛΤΟΝ
+1,84%
1.77
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.83
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.05
ΕΠΙΛΚ
+1,56%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,39%
1.3
ΕΤΕ
-0,02%
8.43
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.79
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.038
ΕΧΑΕ
+0,53%
4.705
ΙΑΤΡ
+4,78%
1.755
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.405
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.8
ΙΝΚΑΤ
+0,70%
5
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.1
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.25
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΚΑ
+0,30%
3.35
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
-0,98%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
+1,01%
0.499
ΚΟΥΑΛ
+0,34%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+0,56%
5.37
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+2,21%
11.55
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
0,00%
0.879
ΛΑΜΔΑ
+2,89%
7.48
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.4
ΛΑΝΑΚ
-6,84%
0.885
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
+0,72%
1.4
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
-1,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
+1,87%
2.72
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
+0,54%
3.695
ΜΙΝ
-0,84%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
23.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.77
ΜΟΥΖΚ
-3,70%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,81%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,52%
1.95
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
37
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
-2,91%
0.934
ΞΥΛΚ
+0,70%
0.287
ΞΥΛΠ
0,00%
0.416
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.5
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,69%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,33%
0.899
ΟΤΕ
+0,61%
14.81
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.085
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,55%
3.78
ΠΕΤΡΟ
+0,69%
8.76
ΠΛΑΘ
+0,24%
4.21
ΠΛΑΚΡ
-1,33%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,58%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-0,99%
2
ΣΑΡ
-0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+0,90%
6.74
ΣΠΙ
-0,90%
0.664
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,26%
19.29
ΤΖΚΑ
0,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+1,77%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,38%
3.93
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Καραμανλής: Τα πέντε βήματα για την ενίσχυση των Μέσων Μεταφοράς

Στα όσα έχουν γίνει έως τώρα για την ανάταξη, ενίσχυση και ανανέωση των Μέσων Μεταφοράς αναφέρθηκε ο Κώστας Καραμανλής σε τηλεοπτική του συνέντευξη.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σημείωσε ότι το πρώτο που έγινε ήταν πως αυξήθηκαν οι δαπάνες για ανταλλακτικά κατά 200% και έτσι σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, 200 επιπλέον από τα υπάρχοντα λεωφορεία βγήκαν ξανά στους δρόμους.

Στην συνέχεια προχώρησε η σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, χάρη στην οποία ο στόλος της Αθήνας ενισχύθηκε με 200 ακόμη λεωφορεία.

Πραγματοποιήθηκαν προσλήψεις για πρώτη φορά μετά από 12 χρόνια, μέσω ΑΣΕΠ και με απόλυτη διαφάνεια.

Και τα 300 λεωφορεία με leasing μπαίνουν σταδιακά στις πιο επιβαρυμένες γραμμές, με τα πρώτα από αυτά να μπαίνουν σε 14. Τα δρομολόγια στις 260 γραμμές της ΟΣΥ έχουν ήδη αυξηθεί κατά 3.000 ημερησίως, σε σχέση με το φθινόπωρο.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών εξήγησε ότι προκειμένου να γίνουν όσο πιο γρήγορες κινήσεις, η ενίσχυση προχώρησε σε πρώτη φάση με το leasing μεταχειρισμένων οχημάτων δεκαετίας.

Υπενθύμισε ότι ο μέσος όρος ηλικίας του υπάρχοντος στόλου κυμαινόταν στα 18 έτη.

Και σημείωσε ότι στην Αθήνα ο στόλος αυξήθηκε κατά 50%, ενώ στη Θεσσαλονίκη διπλασιάστηκε.

Ταυτόχρονα, τόνισε, προχωρά και το πρώτο μέρος του διαγωνισμού για καινούρια λεωφορεία, μεταξύ των οποίων 300 ηλεκτροκίνητα.

Υπενθύμισε ότι ο διαγωνισμός της προηγούμενης Κυβέρνησης είχε ακυρωθεί από την αρμόδια Ανεξάρτητη Αρχή, καθώς ήταν πρόχειρα σχεδιασμένος και δεν είχε διασφαλισμένη χρηματοδότηση. Ενώ αντίθετα ένα μέρος του διαγωνισμού για τα 800 πρώτα από τα καινούρια λεωφορεία, έχει διασφαλιστεί ότι θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Δεν λέμε ότι τα κάνουμε όλα τέλεια. Κάνουμε μία καθημερινή διαχείριση κρίσης. Σ’ ενάμιση χρόνο, έγιναν όσα δεν είχαν γίνει τα τελευταία 13 χρόνια, τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στα έργα υποδομών που θα ενταχθούν στο Ταμείο Ανάκαμψης, τα οποία θα δώσουν ώθηση στην οικονομία και θα δημιουργήσουν χιλιάδες θέσεις εργασίας, καθώς και στη Γραμμή 4 του Μετρό, το μεγαλύτερο έργο που θα γίνει στην Αττική και το οποίο ξεμπλόκαρε επιτέλους από γραφειοκρατικά και άλλα γρανάζια.

 

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!