Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Vodafone – Public: Ανοίγουν παράθυρο στο αγοραστικό μοντέλο του μέλλοντος

Οπαδοί του smart shopping γίνονται οι Έλληνες, ακολουθώντας τη διεθνή τάση που θέλει τον καταναλωτή να υιοθετεί νέα αγοραστικά μοντέλα, όπου οι προσφορές και η εξοικονόμηση χρημάτων παίζουν κομβικό ρόλο. Πρόσφατη έρευνα της Focus Bari σε 19 ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, έδειξε ότι τους τελευταίους 12 μήνες σχεδόν όλοι οι Έλληνες πολίτες έκαναν τουλάχιστον μία ενέργεια smart shopping, ενώ εντοπίζει και αυξανόμενη δημοτικότητα των προγραμμάτων επιβράβευσης στην ελληνική αγορά.

Πάντως, παρά το περιβάλλον του υψηλού πληθωρισμού και τα νέα αγοραστικά ήθη που αυτό επιβάλλει, οι Έλληνες δεν εγκαταλείπουν τις αγορές ειδών τεχνολογίας και ηλεκτρικών συσκευών, με 3 στους 4 πολίτες να απαντούν ότι σκοπεύουν να κάνουν σχετικές αγορές τον επόμενο χρόνο, επιβεβαιώνοντας ότι η τεχνολογία αποτελεί, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των καταναλωτών (Future Consumer Index Ελλάδα 2023, ΕΥ Ελλάδος).

Αυτές τις μεγάλες προκλήσεις καλούνται να διαχειριστούν οι ελληνικές επιχειρήσεις, με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού, που πλέον έχει διαφορετικές προτεραιότητες, αξίες και αγοραστικές συμπεριφορές.

Μια πρόσφατη επιχειρηματική κίνηση, που δείχνει να ευθυγραμμίζεται πλήρως με τον νέο καταναλωτικό τοπίο στη χώρα, διαβάζοντας σε βάθος την ανάγκη του καταναλωτή, είναι η στρατηγική συνεργασία της Vodafone Ελλάδας με την αλυσίδα Public. Πυρήνας της συνεργασίας δεν είναι άλλος από την εξυπηρέτηση των νέων αναγκών του καταναλωτή, φιλοδοξώντας να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην ολοκληρωμένη εμπειρία αγορών τεχνολογίας.

Τα δύο brands δεσμεύονται, μέσω της συνεργασίας τους, να φέρουν  στους καταναλωτές περισσότερες συνδυαστικές προσφορές σε κινητή, σταθερή τηλεφωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι, καθώς και περισσότερα προνόμια και αμοιβαία οφέλη στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών.

Το πλάνο της Vodafone να εγκαταστήσει 10 καταστήματα shop-in-shop εντός της αλυσίδας Public μέχρι τα τέλη Μαρτίου, και συνολικά 44 μέσα στον επόμενο ενάμισι χρόνο, ξεκίνησε να υλοποιείται με αφετηρία το Public του Συντάγματος. Με εφαλτήριο αυτό το εμβληματικό κατάστημα, η Vodafone εξελίσσει τον στρατηγικό της σχεδιασμό να εμπλουτίσει περαιτέρω το ολοκληρωμένο ταξίδι αγορών, που ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες για τους καταναλωτές, στην επικοινωνία, την τεχνολογίας και την ψυχαγωγία.

«Με τη συνεργασία αυτή δημιουργείται για τον καταναλωτή ένα νέο οικοσύστημα, με στόχο να καλύψει τις συνολικές του ανάγκες μέσα από μοναδικές προσφορές, δίνοντας, παράλληλα, ακόμα μεγαλύτερη αξία σε κάθε του αγορά», επισημαίνουν τα στελέχη των δύο εταιρειών.

Πλέον, οι πελάτες των Vodafone και Public μπορούν να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public, με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές, για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, home living και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.

Τα πρώτα δείγματα γραφής της συνεργασίας είναι ήδη κάτι παραπάνω από αισιόδοξα για τους καταναλωτές. Για παράδειγμα, σε ό,τι αφορά αγορές στη Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως €300 με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public.

Στην καρτοκινητή προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tablet από τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια.

«Ενισχύουμε το αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά και κοινή στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρουν τα δύο brands», σχολίασε η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντριας καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!