Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα: Η δυναμική digital εκστρατεία της ΠΑΜΘ

Στο πλαίσιο ενός ευρύτερου τουριστικού στρατηγικού σχεδιασμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης για την προώθηση της τουριστικής καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», η ΠΑΜΘ έχει δρομολογήσει τη διεξαγωγή μίας ιδιαίτερα πετυχημένης ψηφιακής καμπάνιας προβολής στα δημοφιλέστερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Με «πεδίο δράσης»  τα βασικά ψηφιακά κανάλια και τις πλατφόρμες της Περιφέρειας, όπως είναι το Facebook https://www.facebook.com/VisitEMT, το Instagram https://www.instagram.com/visit_emt/ και το tik tok https://www.tiktok.com/@visit_emt?_t=8ga6KcNrOmP&_r=1 έχει δομηθεί και είναι σε εξέλιξη μία δυναμική digital εκστρατεία που αξιοποιεί με έξυπνο τρόπο στοιχεία-κλειδιά, όπως το πλούσιο περιεχόμενο, το χρήσιμο ενημερωτικό υλικό, τα ευφάνταστα Instagram reels καθώς και τα videos που αναδεικνύουν τις ομορφιές του τόπου.

Οι βασικές θεματικές

Ειδικότερα, δύο είναι  οι κυριότερες θεματικές ενότητες του ψηφιακού περιεχομένου που προβάλλεται στα digital κανάλια της ΠΑΜΘ.

Η πρώτη είναι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες σε μοναδικούς προορισμούς, έτσι όπως καταγράφονται μέσω ποικίλων και διαφορετικών σε διάρκεια Reels και Instagram Stories που προωθούν τα καλύτερα τοπικά αξιοθέατα.

Το δεύτερο σημείο θεματικής εστίασης της καμπάνιας είναι η παρουσίαση  και η ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου μέσα από σύντομα βίντεο και φωτογραφίες.

Η μέχρι τώρα ανταπόκριση των χρηστών των ψηφιακών μέσων της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης είναι εξαιρετικά θετική ενώ τα ιδιαίτερα ενθαρρυντικά αποτελέσματα της ψηφιακής προώθησης της καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα»  επιβεβαιώνουν πως η επικοινωνιακή αυτή στρατηγική της ΠΑΜΘ αποτελεί μια πολύ επιτυχημένη προσπάθεια ανάδειξης και γνωστοποίησης του κάλλους και της  πολυπολιτισμικότητας της ευρύτερης περιοχής στο ευρύ κοινό.

Παράλληλα, η εν λόγω  ψηφιακή καμπάνια  καταφέρνει να υπηρετήσει πιστά τον στόχο του προωθητικού σχεδιασμού της Περιφέρειας, ο οποίος είναι η διαμόρφωση μίας θετικής και θελκτικής εικόνας της ΠΑΜΘ σε αγορές του εξωτερικού καθώς και η προβολή μιας Ελλάδας αναλλοίωτης που μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο τουριστικό πόλο έλξης για όλο το χρόνο.

Ακολουθούν παρακάτω ενδεικτικοί υπερσύνδεσμοι:

https://fb.watch/p2IE4LhC9b/

https://www.instagram.com/reel/CvevIzUscJ2/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

https://vm.tiktok.com/ZGeNG5XvV/

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!