Γ.Δ.
1418.14 +0,79%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,71%
9.87
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,92%
2.695
OPTIMA
-0,34%
11.86
TITC
+0,35%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,22%
2.23
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+1,76%
1.5875
ΑΝΔΡΟ
-1,87%
6.3
ΑΡΑΙΓ
+1,78%
11.46
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+3,75%
2.49
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,92%
5.84
ΒΙΟΚΑ
-2,02%
2.43
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-3,20%
2.42
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,85%
16.54
ΔΑΑ
+0,70%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,89%
11.28
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-1,19%
4.15
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+3,57%
2.32
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,01%
2.54
ΕΛΠΕ
+0,89%
7.91
ΕΛΣΤΡ
+3,32%
2.18
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
-0,75%
1.846
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,79%
1.27
ΕΤΕ
+0,55%
7.74
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,34%
2.063
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.83
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,41%
1.19
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+1,55%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
-0,57%
5.23
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,70%
0.856
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.75
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-1,49%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
0.8
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-1,52%
0.65
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,43%
23.16
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
+1,11%
2.735
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,80%
36.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.903
ΟΤΕ
+1,77%
13.8
ΟΤΟΕΛ
-0,53%
11.34
ΠΑΙΡ
-1,40%
1.06
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,99%
3.553
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,43%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+2,50%
2.05
ΣΑΡ
-0,36%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,46%
19.6
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,50%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,52%
3.89
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Toyota: Το σκάνδαλο ασφαλείας και η κρίση εμπιστοσύνης

Σκάνδαλο στην αυτοκινητοβιομηχανία με την Toyota να σταματά τις παραδόσεις των Daihatsu – θυγατρική της εταιρεία – και τώρα να αντιμετωπίζει κυβερνητική έφοδο στα γραφεία της – μετά από έρευνα που διαπίστωσε ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλεια σύγκρουσης. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου υποσχέθηκε θεμελιώδη μεταρρύθμιση, μετά το σκάνδαλο ότι τα περισσότερα από τα οχήματά της Daihatsu δεν είχαν ελεγχθεί σωστά για την ασφάλειά τους σε περίπτωση σύγκρουσης.

Η κατάσταση παρουσιάζει κρίση εμπιστοσύνης όχι μόνο για τη Τoyota. η οποία υπέστη ένα άλλο σκάνδαλο πέρυσι με την άλλη μεγάλη μονάδα της Hino Motors Ltd., αλλά και για την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας.

«Δημιουργεί πραγματικά έκπληξη», δήλωσε ο ανώτερος αναλυτής αυτοκινήτων του Bloomberg Intelligence, Tatsuo Yoshida, προσθέτοντας ότι μπορεί να χρειαστεί να αναστείλει την παραγωγή και η Daihatsu λόγω του χρόνου που μπορεί να χρειαστεί για να αποκτήσει εκ νέου τις πιστοποιήσεις που αποκτήθηκαν με δόλο. «Η Toyota δεν θα απαλλαγεί από την ευθύνη εποπτείας της διοίκησης».

Η έρευνα επικεντρώνεται στη μονάδα ελέγχου των αερόσακων των αυτοκινήτων και διαπίστωσε ότι αυτοί που χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των δοκιμών πρόσκρουσης ήταν διαφορετικοί από αυτούς που χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα που πωλούνται στο κοινό. Ενώ αυτές οι άλλες μονάδες δοκιμών βρέθηκαν αργότερα να πληρούν τα βιομηχανικά πρότυπα, τα αποτελέσματα των δοκιμών πλευρικής σύγκρουσης των μοντέλων Daihatsu Cast και Toyota Pixis «ενδέχεται να μην συμμορφώνονται με τα πρότυπα που θεσπίζει ο νόμος», δήλωσε η Toyota.

Η Daihatsu παραδέχτηκε τον Απρίλιο ότι παραποίησε τα αποτελέσματα των δοκιμών πρόσκρουσης σε 88.000 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν στην Ταϊλάνδη και τη Μαλαισία και πωλήθηκαν εντός του περασμένου έτους.

Η Daihatsu παρήγαγε περισσότερα από 1,7 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως το 2022, εκ των οποίων περίπου τα μισά κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία. Κατέχει περίπου 30% μερίδιο αγοράς για τα αυτοκίνητα kei – οχήματα μικρού μεγέθους, καθιστώντας την ηγέτη του κλάδου μαζί με την ανταγωνίστρια Suzuki.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!