THEPOWERGAME
Κονιάκ ιδιαίτερης γεύσης και υψηλής ποιότητας ανακοίνωσε ότι θα κυκλοφορήσει η Pernod Ricard Global Travel Retail σε συνεργασία με τον κολοσσό του χώρου Maison Martell. To L’Or de Jean Martell Réserve du Château Chanteloup αναμένεται να ταράξει την αγορά, καθώς σηματοδοτεί την αρχή μιας συνεργασίας με μεγαλεπήβολα σχέδια.
Ο οίκος Martell, ο παλαιότερος από τους οίκους του κονιάκ στον κόσμο, από το 1715 δημιουργεί ποτά που γίνονται αντικείμενα απόλαυσης. Το ίδιο θα συμβεί και με το νέο κονιάκ που θα διατίθεται σε μόλις 1.000 μπουκάλια σε όλο τον κόσμο, 50 από τα οποία θα πωλούνται σε ειδικά σημεία μόνο για ταξιδιώτες. Από το νησί Χαϊνάν, το αεροδρόμιο της Σαγκάλη και την Ταϊβάν, μέχρι το Παρίσι και το Χονγκ Κονγκ οι λάτρεις του κονιάκ θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το L’Or de Jean Martell Réserve du Château Chanteloup στην τιμή των 7.200 δολαρίων.
Σύμφωνα με την Martell η νέα αυτή premium έκδοση αφορά σε «μια πραγματική ενσάρκωση της χλιδής και της κληρονομιάς». Η Maison Martell συνεργάστηκε με την Baccarat, έναν από τους κορυφαίους κατασκευαστές κρυστάλλων στη Γαλλία, για τη δημιουργία του υπέροχου μπουκαλιού. Οι κομψές γραμμές του σχεδιασμού έχουν ως στόχο να θυμίσουν μια μοναδική, καθαρή σταγόνα κονιάκ.
Κονιάκ φτιαγμένο από… όνειρο
Το L’Or de Jean Martell Réserve du Château συνδυάζει περισσότερα από 1.400 είδη από τα καλύτερα κονιάκ τα οποία έχουν παλαιωθεί σε βαρέλι από δρυ 300 ετών. Στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι το ξύλο που χρησιμοποιείται προέρχεται από ένα γαλλικό δάσος με βιώσιμη διαχείριση και ότι χρησιμοποιείται μόνο λεπτόκοκκη δρυς, η οποία συμβάλλει στην απόδοση πιο απαλών και λεπτών γεύσεων. Για αυτή την πρώτη έκδοση, η παλαίωση ολοκληρώθηκε στο Château de Chanteloup, την ιστορική κατοικία της οικογένειας Martell.
«Το ποτό κάνει ένα εξαιρετικό ταξίδι στις αισθήσεις από την αρχή μέχρι το τέλος. Οι θαυμαστές του κονιάκ μπορούν να περιμένουν ψήγματα ίριδας, άγριου γαρίφαλου και αγιόκληματος- όλα μπλεγμένα με γλυκά, πλούσια αρώματα κόκκινων και μαύρων φρούτων – κυρίως κεράσι και φραγκοστάφυλο που ενισχύονται από μια ιδέα μπαχαρικών». Με αυτά τα λόγια η εταιρεία προσδιορίζει την ιδιαίτερη γεύση αυτού του νέου «μαγικού» ποτού.
Η αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Pernod Ricard Global Travel Retail, Liya Zhang ανέφερε με τη σειρά ότι: «Η Martell επιταχύνει περαιτέρω τις φιλοδοξίες της στην κατηγορία των υπερπολυτελών προϊόντων με το λανσάρισμα του L’Or de Jean Martell Réserve du Château Chanteloup. Βλέπουμε τη νέα έκδοση ως μια απόδειξη της δέσμευσης της μάρκας στην ποιότητα και τη δεξιοτεχνία, αντικατοπτρίζοντας την αποστολή μας να αναβαθμίσουμε τις premium προσφορές στα σημεία ταξιδιωτικής λιανικής πώλησης. Γνωρίζουμε ότι τα αποκλειστικά και σπάνια κονιάκ είναι ιδιαίτερα περιζήτητα από τους συλλέκτες και τους γνώστες στο ταξιδιωτικό λιανεμπόριο, γι’ αυτό είμαστε ενθουσιασμένοι που μπορούμε να προσφέρουμε μια σπάνια τέτοια έκδοση για τους παγκόσμιους ταξιδιώτες το 2024″.